Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות איביזה ברוכה הבאה V40


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא בוולוו הולכים ההיפך, מעיפים בכל רכב חדש כל זכר לכפתורים פיזיים.

כמעט הכל נשלט ממסך מגע.

 

במקרה הזה, מדובר עדין על רכב מימי פורד שעבר רק מתיחת פנים חיצונית.

אחרי שסדרה 90 וסדרה 60 עברו את ההחלפות שלהם הגיעה תורה של ה-40, התחיל בXC ימשיך עם השאר כנראה בשנה הקרובה.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אני מעדיף כפתורים פיזיים על פני מסכי מגע. במקרה של וולוו הם הלכו רחוק מדי מבחינת כמות הכפתורים והמיקום שלהם.

אני בטוח שבעוד זמן קצר אדע בע"פ את המיקום של כל כפתור ואז התפעול יהיה הרבה יותר טבעי ומבלי להוריד את העיניים מהכביש.

S60 Rdesign

פורסם
דווקא בוולוו הולכים ההיפך, מעיפים בכל רכב חדש כל זכר לכפתורים פיזיים.

כמעט הכל נשלט ממסך מגע.

 

במקרה הזה, מדובר עדין על רכב מימי פורד שעבר רק מתיחת פנים חיצונית.

אחרי שסדרה 90 וסדרה 60 עברו את ההחלפות שלהם הגיעה תורה של ה-40, התחיל בXC ימשיך עם השאר כנראה בשנה הקרובה.

 

ה-s60 החדשה אמורה להיות מוצגת ב-2019 ושנה אחריה גם המחליפה של ה-V40

פורסם (נערך)

תתחדש ותהנה, יפיפיה אמיתית (ח"ח על וויליאם אורביט ברקע).

אני סקרן באשר ל Korg ששוכן לו בבג'אז - סדרת הקרונוס? מיקרוסטיישן? Pa? ;)

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם (נערך)

יש לך עיניים חדות ותשומת לב לפרטים :wink:

מדובר ב kross 1 של הבת שלי. היא מנגנת בלהקה.

 

אם כבר מדברים על ווילאם אורביט

אז הוא נשמע ממש מעולה במערכת של ה V40.



עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

מבחינת מפרט טכני ואבזור מה ההבדלים בין kinetic לR design ? באתר של וולוו הr design רק כקרוס קאנטרי

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

וכיסאות מחוממים יש? [emoji23][emoji23][emoji23] היה לי במיקרה מושכרת ודי נדלקתי על זה

פורסם
ה-s60 החדשה אמורה להיות מוצגת ב-2019 ושנה אחריה גם המחליפה של ה-V40

מחזורי החיים של וולוו מטורפים. אם כי את השיא הם שברו עם הXC90 הקודמת.

אני מאוד אוהב את העיצוב החיצוני של הV40 וגם של הS60 למען האמת, אבל העיצוב הפנימי ממש מסגיר את גילן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

הקונספט של ה-v40 כבר הוצג לפני שנה ואפילו זכה לגרסה של ג'ילי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מחזורי החיים של וולוו מטורפים. אם כי את השיא הם שברו עם הXC90 הקודמת.

אני מאוד אוהב את העיצוב החיצוני של הV40 וגם של הS60 למען האמת, אבל העיצוב הפנימי ממש מסגיר את גילן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום זה עוד טוב, בשנות ה70' וה 80' מכוניות וולוו פשוט זכו לחיי נצח..

עיצובה הבסיסי של ה 240 החל דרכו ב 67' ונמכר עד 93', ה 740\940 מ 83' עד 98' ואפילו ה 850 שרדה 9 שנים תמימות.

אבל זה עבד, והן נמכרו מצויין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

אתמול נהגתי ברכב לראשונה במשך שעה וחצי סהכ.

 

הרכב של אמא שלי שהשביתה את ה a קלאס שהייתה לה בתאונה , וההחלטה הייתה דיי ברורה , וולוו r design ,

 

מבחינת תמורה לכסף מול מתחרות מקבילות , אני חושב שזה הרכב שנותן תמורה מלאה לכסף , המון כוח לרכב קטן מאוד והמון אבזור מפנק.

המושבים פשוט חוויה , לא מתאימים לאנשים גדולים זה בטוח , אבל אני נהנתי מהמושב נהג בצורה לא נורמלית , נוח וחובק מאוד. ומושבי העור מאוד רכים ונעימים.

 

הגיר והמנוע עושים עבודה פנטסטית בהעברת הכוח לגלגלים ואין ספק שבתחום בזה וולוו שיחקו אותה בגדול , הרכב פשוט עף , ומהר מאוד מצאתי את עצמית במהירות גבוהה בלשון המעטה.

הרכב פשוט חוויה , ונותן תמורה גבוהה מול הכסף ומול המתחרות כמו מרצדס ואאודי ללא ספק ,

 

רק דבר אחד להוסיף - אכן ריבוי הכפתורים היא עקב אכילס שוולוו חייבים לפתור עם בורר מצבים עגול ונוח כמו במרצדס ואאודי ובמוו , דחוף דחוף.

 

קנייה חכמה מאוד בשורה התחתונה ,

אח שלי כרגע קיבל את הוולוו xc60 hybrid , והוא בכלל טוען שזה רכב לא מהעולם הזה ! מכל בחינה שיש . והוא נהג במרצדס ואאודי לפני כן , העלות תועלת לא בר השוואה אפילו והוולוו מנצחת בגדול.

עריכה אחרונה על ידי joker2k
פורסם (נערך)

אח של אייל?

אף רכב לא חף מחסרונות, אבל כמו שכתבתי קודם- אני חושב שהדגמים הנוכחיים של וולוו נותנים תמורה טובה מאוד לכסף (למרות שאני משוחד)

עריכה אחרונה על ידי asafasraf
פורסם

לפני מספר שנים שכרתי V40 CC D2 בנורווגיה. זכורה לי מכונית נוחה מאוד וחסכונית בטירוף. אף שמדובר במנוע דיזל החלש בהיצע, לא היה חסר לה כח ותרומת המומנט הורגשה היטב בעליות. הנדסת האנוש לוקה בחסר וכך גם העיצוב הפנימי. לא הצלחתי להתרגל לתפעול שלל הכפתורים בפיקוד המרכזי. התנהגות פושרת לגמרי אך בסך הכל מרגישה בטוחה. מתיחת הפנים בהחלט עשתה לה רק טוב, והיא נראית מצויין (בעיקר בגרסת ה-R).

תתחדש ותהנה.

פורסם

נהניתי לקרוא. מדיון חיפוש הרכב שערכת עשית לי חשק לוולבו. אולי זה יהיה הרכב הבא שלי.

 

תתחדש וסע בדרכים טובות, והכי חשוב, מדבקת קארספורום!

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.


×
×
  • תוכן חדש...