Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

 

מישהו יודע או יכול להפנות אותי למישהו שמודע לעיניין מה הם התנאים וההגבלות להקמת אולם תצוגה לרכב ממותג מסויים?

 

תודה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

rafi

פורסם

סביר להניח שלכל יבואן יש את הדרישות שלו. תתחיל עם ליצור קשר עם הנהלת המותג שבו אתה מעוניין.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא חסר. יש אמות מידה לכל יבואן מבחינת מיקום, נראות, גודל, צמוד למרכז שירות או לא וכו'..

זה מעבר לדרישות כמו לכל בית עסק רגיל- כיבוי אש, רשיון עסק, משטרה ועוד גורמים.

וכמובן, יכולת כלכלית גבוהה....

ראשית, עליך לבדוק אם היבואן בכלל מחפש זכיין נוסף ואתה מבחינתך צריך לעשות תחשיב עד כמה זה משתלם לך כלכלית.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

בזמנו טיפלתי באחד מכלי הרכב שהיו לי בסוכנות משנה משפחתית של מותג די חזק. הסוכנות כללה אולם תצוגה ומסוך.

 

אולם התצוגה נסגר בשל דרישה מהעיריה לתשלומי ארנונה הזויים.

 

נכון להיום ללא מוסך ופעילות טרייד-אין חזקה מסביב לסוכנות - אין אפשרות להתפרנס מזה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמו שנאמר ללא מוסך שעובד חזק מאוד, אין כדאיות כלכלית.

לשם דוגמה העמלות על רכב קטן ( בסגנון פיקנטו ) מגיעות לאיזורי ה 1500 ₪ מהיבואן.

 

הדרך היחידה שזה יהיה כלכלי ללא מוסך.

זה בתנאי שהמקום עצמו של הסוכנות יהיה בבעלותך , ללא שכירות.

 

אם אין לך גב כלכלי שלפחות כמה מיליונים לא הייתי נכנס לזה.

מה גם שהבנקים מתחילים לאט לאט להקשות את תנאי המימון. זה כבר לא מה שהיה לפני שנה, שנתיים. להערכתי השוק בשנים הקרובות הולך לרדת.

כל השוק הזה בנוי על אשראי. ברגע שהבנקים יסגרו את השיבר. החגיגה תיגמר.

 

ואם אתה עדיין רוצה סוכנות. אני הייתי פונה למקום שעובד חזק ומנסה להציע לו שותפות.

לפתוח מ 0 זה קשה מאוד.

 

בהצלחה !

פורסם

אני מבחינתי להתעסק רק עם מכירה של רכב חדש...

אני בטוח שמבחינה כספית יש צורך בסכום גדול גם מבחינה של כסף ראשוני להקמה וגם בטוח שירצו ממני תזרים מזומנים או סכום לגיבוי אם העסק יסגר בעתיד ...

אם אני לא טועה עסק מסוג זה הוא בעצם סוג של זכיון מאותו יבואן ובטוח שהרווחים בסופו של דבר מתחלקים (כל יבואן והדרישה שלו)

אני זוכר שעד לפני שנה היה אולם תצוגה קטן של רכבי סיאט בראשלצ (מאחורי סינמה סיטי) והיא ניסגרה.

אני מנסה לברר מידע לגבי המקום עם העירייה...

ועד כמה כלכלי בכלל להתעסק רק במכירה של רכבים?!?[emoji848]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

rafi

פורסם

תעבור בסוכנויות ותראה אם קיימת סוכנות רכב בלבד, בלי מוסך או מגרש טרייד אין.

 

תמצא כזו תשב עם הבעלים לשיחה על כוס קפה.

 

הבאת דוגמה של סוכנות סיאט ברשל"צ שסגרה , אם לא מדובר במצב בריאות שבגינה היא נסגרה, תחשוב לבד על הכדאיות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

ראשית, היבואן צריך לרצות לפתוח אולם תצוגה נוסף. אם הוא ירצה ואם המיקום והמקום יתאימו לו, יש ספר אמות מידה עב כרס העוסק בנראות, הכשרת כוח אדם, ועוד אלפי פרטי פרטים שבסופם אתה חייב לעמוד ביעדי מכירות וביעדי שירות. החוזה הוא דרקוני ואתה יכול להפסיד את הזיכיון על כל שטות כמעט.

ומה תרוויח מזה? יבואן משלם לסוכן משנה 1.5-2 אחוזים מהמכירה נטו ללא מע״מ. ההנחות על חשבונך, צ׳ופרים לקונה על חשבונך, תגמול בונוסים למוכר ולמנהל האולם על חשבונך, עלויות שיווק על חשבונך, נסיעות מבחן על חשבונך, אפילו עגלת הקפה ומאפה והבלונים בימי מכירות של היבואן זה על חשבונך. ומזה גם יורדים כל העלויות התפעוליות של העסק.

טרייד אין עצמאי אסור לך לבצע, התקנות על רכב חדש לפני מסירה אסור לך לבצע.

בקיצור - אולם מכירות רכב הוא הפסדי מיומו הראשון!

רק אם האולם צמוד למוסך ברשת היבואן, בתמחור צולב אתה תצליח להחזיק את האף מעל המים.

עריכה אחרונה על ידי primekart

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
תעבור בסוכנויות ותראה אם קיימת סוכנות רכב בלבד, בלי מוסך או מגרש טרייד אין.

 

תמצא כזו תשב עם הבעלים לשיחה על כוס קפה.

 

הבאת דוגמה של סוכנות סיאט ברשל"צ שסגרה , אם לא מדובר במצב בריאות שבגינה היא נסגרה, תחשוב לבד על הכדאיות.

 

דוגמא לא מתאימה. אולם סיאט וסקודה הצמוד לו בראשלצ היו בבעלות היבואן. האולמות הועתקו למתחם המוסך המרכזי בשורק וחברו לאולם פולקסווגן.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

הדרך היחידה שזה יהיה כלכלי ללא מוסך.

זה בתנאי שהמקום עצמו של הסוכנות יהיה בבעלותך , ללא שכירות.

 

 

זו חשיבה לא נכונה כלכלית. אם המקום שלך ואתה פותח בו אולם תצוגה הוא עולה לך את השכירות שהוא לא מכניס או לחילופין את עלות ההון המושקע בו (הגבוה מביניהם).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כמו שאמרו לך - האולם של סיאט וסקודה שנסגרו - זה בגלל שהפעילות עברה לשורק.

 

לעומת זאת הייתה סוכנות ומוסך מורשה של VW במזרח העיר - קלדס.

הם נאלצו לוותר על הזיכיון למכור רכבים בגלל שורק ובמקביל הם הפסיקו להיות מוסך מורשה.

אחרי תקופה קצרה שהם הפעילו מוסך כללי וסוכנות טרייד אין - הם קיבלו זיכיון של סוזוקי.

פורסם
זו חשיבה לא נכונה כלכלית. אם המקום שלך ואתה פותח בו אולם תצוגה הוא עולה לך את השכירות שהוא לא מכניס או לחילופין את עלות ההון המושקע בו (הגבוה מביניהם).

 

אני עבדתי בשני קומפלקסים שונים של אותה חברה, אצל 2 סוכנויות פרטיות שונות וראיתי את ההבדלים בין בעלים של מקום לשוכר.

מי שהוא הבעלים נשאר לו בהרבה יותר כסף , לעומת מי שבשכירות ומשלם הרבה מעל 100,000 ₪ בחודש.

 

 

מצד שני אני מסכים שבמקרה כזה עדיף בכלל לסגור את הסוכנות ולהנות משכירות מטורפת. הכנסה גבוה יותר , בלי הכאב ראש...

פורסם
ראשית, היבואן צריך לרצות לפתוח אולם תצוגה נוסף. אם הוא ירצה ואם המיקום והמקום יתאימו לו, יש ספר אמות מידה עב כרס העוסק בנראות, הכשרת כוח אדם, ועוד אלפי פרטי פרטים שבסופם אתה חייב לעמוד ביעדי מכירות וביעדי שירות. החוזה הוא דרקוני ואתה יכול להפסיד את הזיכיון על כל שטות כמעט.

ומה תרוויח מזה? יבואן משלם לסוכן משנה 1.5-2 אחוזים מהמכירה נטו ללא מע״מ. ההנחות על חשבונך, צ׳ופרים לקונה על חשבונך, תגמול בונוסים למוכר ולמנהל האולם על חשבונך, עלויות שיווק על חשבונך, נסיעות מבחן על חשבונך, אפילו עגלת הקפה ומאפה והבלונים בימי מכירות של היבואן זה על חשבונך. ומזה גם יורדים כל העלויות התפעוליות של העסק.

טרייד אין עצמאי אסור לך לבצע, התקנות על רכב חדש לפני מסירה אסור לך לבצע.

בקיצור - אולם מכירות רכב הוא הפסדי מיומו הראשון!

רק אם האולם צמוד למוסך ברשת היבואן, בתמחור צולב אתה תצליח להחזיק את האף מעל המים.

נשמע שכל בעלי אולמות התצוגה הם עניים מרודים. אחרי הפוסט הזה הלכתי לחפש עמותת תרומות לבעלי סוכנויות לעוף בשישי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

כאחד שמכיר מקרוב סוכנות של אחד המותגים מהחמישייה הפותחת, כפי שכתבו פה אין הצדקה כלכלית ללא מוסך צמוד.

יונדאי I20

פורסם
אני עבדתי בשני קומפלקסים שונים של אותה חברה, אצל 2 סוכנויות פרטיות שונות וראיתי את ההבדלים בין בעלים של מקום לשוכר.

מי שהוא הבעלים נשאר לו בהרבה יותר כסף , לעומת מי שבשכירות ומשלם הרבה מעל 100,000 ₪ בחודש.

 

 

מצד שני אני מסכים שבמקרה כזה עדיף בכלל לסגור את הסוכנות ולהנות משכירות מטורפת. הכנסה גבוה יותר , בלי הכאב ראש...

 

ברור שנשאר לו 100,000 שקל יותר כל חודש כי יש לו את אותם 100,000 שהיו לו אם היה משכיר את המקום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...