Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - איניפינטי Q60


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יצא לי גם לבחון את הבהמה, ואלה הרשמים שלי:

 

אם נעזוב את בעיית הבלמים בצד, הבעיה העיקרית שלי עם ה-Q60 היא שנהגתי על ה-Q50 סדאן שמצוידת באותו המנוע. למה זאת בעיה, תשאלו? כי לסדאן לא היו ציריות מלפנים, זה למה. ה-Q60, מבחינת התנהגות, היא עוד תואמת אאודי, הנעה כפולה רבת יכולות (מה זה רבת יכולות, יכולות עצומות. קצב מהגהנום), אבל היא מאד "עגולה". אני מניח שאם לא הייתי דוגם קודם את הסדאן, הייתי מתרשם יותר. אבל דגמתי, והסדאן היא פשוט חגיגה פרועה, במובן מאד טוב של המילה. היא נותנת ביטוי, בעיניי, יותר שלם למנוע הזה, נותנת לו יותר חופש פעולה וחופש החלקה, מה שבלתי אפשרי עם ההנאה הכפולה, ששומרת עליך מכל משמר.

 

אז מה נשאר לנו? עיצוב יפהפה, עיצוב פנים שלדעתי האישית מהווה ירידה לעומת הדור הקודם (G37) ופנינה של מנוע. באמת. זהו אחד המנועים המהנים ביותר שיצא לי לנהוג עליהם בשנים האחרונות. מלא כוח, מלא אופי. misterb הרחיב על הטכנולוגיה הייחודית שלו כך שאין לי הרבה מה להוסיף, חוץ מזה שזה פשוט כיף משכר ללחוץ עוד ועוד על דוושת התאוצה ולקבל פרצי כוח מהנים ביותר. באמת מנוע מדהים. חבל, בעיניי, שהיא מגיעה עם ההנעה הכפולה ולא עם האחורית, שהייתה מוסיפה המון אופי למכונית. אמנם השלדה של ה-Q לא מהוקצעת כמו של המתחרות הגרמניות, אבל האופי עוזר להסוות את הנחיתות היחסית (שוב, יחסית בלבד) ובסך הכל מדובר במכונית מהנה מאד. עם זאת, במצב הנוכחי הבחירה שלי הייתה הסדאן, למרות שהקופה יפהפיה, בגלל ההנעה האחורית והאופי העדיף בעיניי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז גם אני נהגתי על הרכב, כמה שעות לפני כל הרפתקאות הברקסים, וזה מה שיש לי לומר:

העיצוב החיצוני אכן מרשים, אך לא התלהבתי ממנו במיוחד והוא הזכיר לי יותר מידי את העיצובים של מאזדה ולקסוס. העיצוב הפנימי מעט מיושן, אם כי בסה"כ התחושה עשירה ואיכות החומרים טובה, אם כי היא לא מרשימה במיוחד ביחס למחיר של רכב המבחן. המושבים איכזבו אותי במיוחד, הם נראים טוב והרגישו נוחים בהתחלה, אבל אחרי כחצי שעת נהיגה חשתי בחוסר נוחות.

על המנוע אין לי מה להוסיף, ואני מסכים עם מה שכתבו לפני, פרט לכך שלטעמי חסר לו מעט צליל. לגבי ההתנהגות, אין פה ממש ריגוש לטעמי, ההנעה הכפולה מקלקלת את החגיגה וישנה תחושה כי המכונית נטועה באספלט בדומה לאאודי עם קוואטרו. יש מי שיראה זאת כמחמאה עבור מהנדסי אינפיניטי על כך שהצליחו לבנות מכונה שיודעת "ליישר" כבישים מפותלים ולצלוח אותם במהירויות הזויות, אך לאור דגמי העבר וחברת האם ציפיתי למעט יותר ריגוש. ה-Q50 עם אותו המנוע נשמעת לי כמו עסקה מעניינת יותר.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

גם אני דגמתי את היפהפייה, להלן מחשבותיי:

היא פשוט נראית מעולה. אף ארוך, דלתות ארוכות, תא מטען נמתח מהשמשה שבעצמה נמתחת מהגג,

יחידות תאורה יפהפיות עם שלל לדים, גריל גדול ובוטה מדי, לא הכי קל לעיכול אבל אין ספק שמוסיף לנוכחות ולדרמה.

אוי הצבע המרהיב הזה. בפנים החגיגה נעצרת. לא מכוער כלל אבל פשטני. לוקח אותי יותר לניסאן מאשר לאינפיניטי.

איכות בנייה מצויינת אך שום תחכום, שום עניין. שני מסכים אחד מעל השני (?), תאורה מקושקשת וזולה בלוח השעונים, חיתוך פאנלים בקונסולת גיר א-לה BMW. חבל. הקנקן כ"כ יפה וייחודי והפנים שלו סתמי.

 

בנסיעה. איי, הנסיעה. מה יכול להיות רע עם 405 כ"ס? הרבה וקצת, תלוי איך מסתכלים על זה.

הרבה (הרבה) יכולת, מעט (מעט) רעש. יופי לרוב רוכשי הסגמנט (כי מי שרוצה עוד פצצות ופגזים, יעבור ל-S5 או ל-C43 וישלם עוד מאייה פלוס).

אממה, פה הגיבור מקדימה פוגש בחורה. ולבחורה יש 7 הילוכים והיא מהזרם הפלנטרי.

בעליות היא אחלה, תגובה טובה וחלקה כמעט לגמרי גם תחת עומס, בהורדות היא איטית ולא מפרגנת. רוצה להאיץ פתאום?

הקיק יגיע, אבל מאוחר. מאוחר מדי. ואז כשזה יתבצע, הגיבור פתאום זוכר את מאסת השרירים שלו ומעיף אותך קדימה טיפה בחוסר עידון.

זה לא שאי אפשר לנהוג איתה חלק ומהר - קום והשתמש בפלאפים – אך זה כן אומר שחסרים הרמוניה ושיתוף פעולה כמו שמגלים מהר מאוד

בצמד הגרמניות המשובחות שהוזכרו לעיל. הן הרי הרגילו אותנו לתת לתיבה לעשות את הקסמים שלה.

אבל – אסור להיות עיוורים ליתרונות שיש לה עליהן: הראשון, מחיר. השני, מנוע אדיר.

היא גם שקטה לחלוטין. המערכות הקטנות והיומיומיות (תאורה עוקבת פניה, הרמת והורדת אורות גבוהים אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב) עובדות טוב יותר.

 

מבחינתי החשבון פשוט. רוצה דרמה, סמל, ייחוס ויש לך עוד כסף לשים – הגרמניות.

רוצה לנסוע מתחת לרדאר, לחסוך כמה שקלים ובכ"ז לקבל חבילה נהדרת – האינפיניטי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...