Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם..

חשבתי לרכוש פה את זה נשמע מעניין וזול אז למה לא?

https://www.ebay.com/itm/ELM327-OBD2-Bluetooth-Wireless-Scanner-Car-Diagnostic-3Pin-16-22-38-Pin-Cable/322469586519?hash=item4b14af6657:m:mqshBlahgXF2LxCEeY_pK5w

 

מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין כל החברס פה?

האם הם רושמים לך מספר בעיה או את הבעיה עצמה?

וראיתי שבמוסך הקורא מחשב שלו יודע לכבות את הנורה שנדלקת ברכב(הצהובה של המנוע) (גם בלי לתקן את הבעיה) ואז זה נדלק שוב אחרי כמה דקות...

האם גם בזה יהיה לי את האופציה?

תודה

פורסם
היי לכולם..

חשבתי לרכוש פה את זה נשמע מעניין וזול אז למה לא?

https://www.ebay.com/itm/ELM327-OBD2-Bluetooth-Wireless-Scanner-Car-Diagnostic-3Pin-16-22-38-Pin-Cable/322469586519?hash=item4b14af6657:m:mqshBlahgXF2LxCEeY_pK5w

 

תודה

 

לא כ"כ מבין את המודעה הזו. בשביל 9 ש"ח כולל משלוח בינ"ל מה אתה מקבל בדיוק? את הסקאנר ELM327 V2.1 או כל מה שמצולם שם?

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

תריץ בבקשה חיפוש בפורום, יש עשרות שירשורים על המתאם הזה. תחםש לפי ELM 327.

 

לאף אחד אין כוח לחזור על אותם דברים שכבר נכתבו, אם תרצה לשאול משהו מוסף או לחדד משהו, תקפיץ את אחד השירשורים הקיימים.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...