Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל היה בסדר עד שבוקר אחד בפניה שגרתית לחלוטין ברמזור הרכב (פורד פיאסטה 2014) זרק זנב... הרכב פשוט נהיה לא יציב ברמה מסוכנת, אני צריך לנהוג לאט ובזהירות רק כדי לא לאבד אחיזה בכביש, וזה ממשיך גם אחרי ששמתי אוויר בגלגלים לפי הוראות יצרן.

 

ההגה נראה מאוזן ולא מושך לשום כיוון בנסיעה... מה שכן שני הצמיגים האחוריים שלי ישנים (בערך 4 וחצי שנים), למרות שלמראית עין הם נראים בסדר ועם רמת שחיקה סבירה (הרכב עבר 50 אלף ק"מ).

 

האם יכול להיות שזה בגלל הצמיגים? יכולות להיות סיבות אחרות? והכי חשוב - אתם יכולים להמליץ לי על מוסך אמין בהרצליה?

פורסם

איך לרכב מ2014 יש צמיגים בני 4.5 שנים ב2017?

 

האם זה קורה בכל פניה או רק בפניה הספציפית הזו?

 

הייתי מתחיל ממילוי אויר בכל הצמיגים, אחרי כן להחליף את הצמיגים האחוריים (שבהחלט הגיעו לפרקם) ורק אם זה לא עוזר ממשיך לחפש תקלות יותר אקזוטיות

פורסם

לפאיסטה במקור אחיזת כביש מצויינת,לדעתי מדובר בצמיגים גמורים/באיכות נמוכה.

 

תחליף 4 צמיגים חדשים מיצרן מוכר ואיכותי.אתה תרגיש הבדל גדול מאד באחיזה,נוחות,רעשי כביש.

פורסם
איך לרכב מ2014 יש צמיגים בני 4.5 שנים ב2017?

 

האם זה קורה בכל פניה או רק בפניה הספציפית הזו?

 

 

שאלה מצוינת, ברשיון הרכב הרכב עלה על הכביש באמצע 2014 אבל התאיך המוטבע על הצמיג הוא 2013. למה? לא יודע...

 

וזה קורה בכל פניה, אני נאלץ לפנות מאוד לאט כדי לא לאבד אחיזה.

פורסם

האם החלפת צמיגים קדמיים?

במידה וכן, זה יכול להסביר את התופעה, מכיוון שבמצב בו יש אחיזה גבוהה יותר בציר הקדמי לעומת הציר האחורי אז מתרחשת תופעה של החלקת זנב.

פורסם
האם החלפת צמיגים קדמיים?

במידה וכן, זה יכול להסביר את התופעה, מכיוון שבמצב בו יש אחיזה גבוהה יותר בציר הקדמי לעומת הציר האחורי אז מתרחשת תופעה של החלקת זנב.

 

הבעלים הקודם החליף את הצמיגים הקדמיים, הם מ-2016, אז יש מצב. עדיין מוזר לי שעד עכשיו לא הייתה כל בעיה (אני עם הרכב כמעט 4 חודשים) ופתאום בוקר אחד בהיר אין אחיזה בפניות.

פורסם
הבעלים הקודם החליף את הצמיגים הקדמיים, הם מ-2016, אז יש מצב. עדיין מוזר לי שעד עכשיו לא הייתה כל בעיה (אני עם הרכב כמעט 4 חודשים) ופתאום בוקר אחד בהיר אין אחיזה בפניות.

 

אם אתה מעוניין לבדוק ללא הוצאה כספית האם הסיבה להחלקה הם הצמיגים - תעביר את הגלגלים הקדמיים אחורנית וצא לסיבוב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

תחליף את הצמיגים האחוריים, עדיף לצמיגים ממותג מומלץ ולא משהו סיני לא מוכר.

זה שלמראית עין הצמיג נראה בסדר לא סותר את העובדה שהגומי כבר ישן ואיבד מתכונותיו.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה הדגם המדויק של הצמיגים הקדמיים?

 

אם מדובר על צמיגים ממותג מוכר ודגם מומלץ, ההמלצה שלי תהיה להחליף את האחוריים לדגם זהה.

אם מדובר במותג עלום שם, ההמלצה שלי תהיה להחליף רביעיית צמיגים.

×
×
  • תוכן חדש...