Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם עדיפות לבלימה אוטונומית במהירות גבוהה.

אני יודע על מאזדה 3 (0 ק"מ בערך 116 אלף שח)

יש את סיאט איביזה, אבל אני לא יודע באיזה מהירויות המערכת יעילה.

פורסם
יונדאי איוניק 0 ק״מ - בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב.

 

תודה!

 

יונדאי איוניק נראה טוב אבל אני מעדיף רכב פחות יקר

פורסם

אני בדיוק באותו חיפוש לקרוז אדפטיבי במחיר הנ"ל ולהלן ממצאי:

 

גולף - המצטיינת מכל בחינה (ומסתמנת כבחירה שלי)

טיפו ספורטיבו - המפתיעה (לטובה) והמשתלמת במחיר

הונדה סיויק - הדינמית

איביזה - בקטגורית הסופר - מיני

איוניק - בקטגוריה ההיברידית (קצת יותר יקרה אבל ב-0 ק"מ נכנסת לתקציב)

פורסם

לא הצלחתי להבין את זה מהמפרט הטכני.

באולם התצוגה איש המכירות טען שהבלימה מתבצעת בכל מהירות, מה שנראה לי לא הגיוני.

 

תודה!

פורסם

המערכת מסוגלת למנוע תאונה עד מהירות מסוימת, במהירויות גבוהות יותר היא מפחיתה מהירות בכדי להפחית את עוצמת ההתנגשות.

 

מוזמן לראות את

, ב-1:55 מציגים את המבחנים למערכת הבלימה.
פורסם

אם המערכת דומה לזו של הטיגואן אז כן, היא פעילה רק עד 30 קמ״ש וגם זה ללא זיהוי הולכי רגל, אופניים או אופנועים.

מעבר לזה היא פעילה עד 180 קמ״ש אך רק דורכת את מערכת הבלימה ומתגברת את עוצמת הבלם ברגע שהנהג מגיב.

מבחני הריסוק בחו״ל לא רלוונטים מאחר ובארץ המערכת מגיעה מסורסת.

כך מסר לי נציג בכיר של פולקסווגן.

האמת שאותי אישית זה מאוד אכזב.

פורסם

תודה על הקישור לסירטון, מעניין!

 

נראה שהמערכת יעילה, גם אם במהירויות גבוהות היא "רק" מאטה את הרכב ולא עוצרת אותו.

 

האם יתכן שכמו שכתב alonjp המערכת שמגיעה לארץ שונה? נראה לי לא הגיוני שסיאט תפתח שתי מערכות, אחת לעולם הנאור ואחת לעולם השלישי והמושחת.

פורסם
תודה על הקישור לסירטון, מעניין!

 

נראה שהמערכת יעילה, גם אם במהירויות גבוהות היא "רק" מאטה את הרכב ולא עוצרת אותו.

 

האם יתכן שכמו שכתב alonjp המערכת שמגיעה לארץ שונה? נראה לי לא הגיוני שסיאט תפתח שתי מערכות, אחת לעולם הנאור ואחת לעולם השלישי והמושחת.

שוב, בטיגואן זה כך.

קשה לי להאמין שבאיביזה, רכב שעולה חצי מהטיגואן, המצב יהיה שונה.

לטענת נציג היבואן זו אופציה שהיבואן בחר לא לפתוח בשוק הישראלי בגלל סיבות ששמורות לו (אני מניח שכסף אבל לך תדע).

אם אתה לא מאמין אתה מוזמן להתקשר לסיאט ולשאול האם המערכת מזהה הולכי רגל והאם הם מוכנים להתחייב על זה.

 

לגבי המערכת המסורסת, לדעתי היא שווה כקליפת השום.

היא מקסימום מונעת תאונות פגוש שלא כל כך מזיזות לי (בשביל זה יש ביטוח) אך את היעוד העיקרי שלה שהוא מניעת פגיעות נפש (אם דריסת הולך רגל או תאונה במהירות של 80 קמ״ש) היא מא ממלאת ועל כן לא שווה הרבה.

מבחינתי זה לא שווה הרבה יותר ממבילאיי..

פורסם

תודה אלון, אני מסכים, אם כל הרעש והצלצולים זה פגיעות פגוש אז הערך של זה מוגבל.

אבדוק את זה מול סיאט.

×
×
  • תוכן חדש...