Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר אמינות רכבים בבריטניה 2017


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-"מחקר" פשוט חרטא ברטא.

קודם כול הם מציינים שגיל הרכבים שנבדקו הוא בין 12-36 חודשים. פעם של עד פי 3 בגיל, כאשר זה לא עקבי בכול יצרן(מה שניראה ככה, לאור העבודה שאין נתונים נוספים), אפשר ישר לזרוק את זה לפח הזבל הקרוב. מי אמר שבקיה הראשונה לא היו 90 רכבים בני שנה ועוד 10 בני 3, ובמאזדה 90 בני 3 ועוד 10 בני שנה?(וגם ההפך?).

קיצר בלבול ביצים.

 

מה שעוד מעניין , זה שיש גם את אותו מחקר רק מארה"ב וברכבים שנתון 2014:

 

http://www.jdpower.com/press-releases/2017-vehicle-dependability-study

 

לא ידעתי שאאודי וב.אמ.וו חדשות פחות אמינות מאותם רכבים בני 3? מה ? זה כמו יין שמתשבח עם השנים? אאודי וב.אמ.וו בנות 20 בכלל בטח מקררים ללא שום תקלות.

פורסם

הבעיה במדינות האלו שההיצע רכבים שונה לחלוטין, הרוב עדיין עם גיר ידני(כך שתקלות עם dsg לדוגמא פחות נספרות ואחוז גבוהה יותר של מנועי דיזל אל מול בנזין) רכבי סדאן עם גירים אוטומטיים לא נפוצים ולכן הציונים שמה לא בהכרח רלוונטים לנו.

 

באם היה מבחן כזה בשווקים דומים לנו כמו טורקיה,ירדן או מצריים היה מעניין יותר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

היצרנם הגדולים - בישבילם ישראל זה שלב אחרון של מו״פ.

שוק קטן- דובר בשפה שלא מדברים בשום מקום אחר. כל מכונית שמגיעה לשם נשארת שם. מתווה גיאגרפי מגוון, טמפ סביבה גבוהה פלוס שעות של פקקים.

אין מה לבקש יותר מזה בישביל פיתוחים של תיבות אוטומטיות כאלו ואחרות.

גן עדן של מ״ופ.

כמה שנים של תקלות ופתרונות בישראל והשווקים הגדולים מקבלים dsg הרבה יותר אפוי.

אז אלפיים- עד עשרת אלפים איש בישראל מאוכזבים. זה בטל בשישים ליצרן הגדול. עוול הכרחי.

כמובן שאלו שטויות מה שאני כותב.

פורסם

"המחקר" הזה לא ממש שווה את הפיקסלים שהודפס עליהם :-)

הם פשוט סופרים תקלות, בלי לתת משקל ממשי לסוג התקלה. ככה שרכב עמוס אלקטרוניקה כ-BMW יהיה יותר מועד לתקלות - בין אם הנהג פשוט לא הצליח לחבר את הטלפון שלו לדיבורית BT מובנית.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

^^

יש משהו במה שאתה אומר,

סיפר לי פעם מישהו שעבד במוסך המרכזי של לובינסקי בבני ברק,

שכשהגיע ה AL4 לארץ זה היה המקום הראשון בעולם עם הכי הרבה תיבות אוטומטיות כאלו,

כשהתחילו כל הבעיות והמחלות, פה בארץ צברו המון ניסיון עם הגיר הזה, על כל מגרעותיו,

שנתיים אח''כ כשנמכרו באירופה עוד ועוד מכוניות עם הגיר הזה,

התחילו גם שם להגיע תלונות ליצרן,

ו PSA שלחו לארץ משלחת של אנשים טכניים, ישבו פה במוסך שבועיים

וקיבלו סקירות לבעיות ופתרונות של הגיר,

 

הזוי אבל ליבואן בארץ היה מידע וניסיון על בעיות התיבה יותר מהיצרן בחו''ל.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
גם במגזין הגרמני TÜV מחלקים לקבוצות אבל רק של שנתיים

 

http://www.anusedcar.com

 

 

מעניין שהסקר הזה מאשש את רוב ה"דעות הקדומות" על אמינות רכבים (התמקדתי ב-2-3 שנים וראיתי תמונה דומה גם ב-4-5, ובשאר התקופות):

- הצרפתיות בתחתית הדירוג (הרכב הכי אמין של סיטרואן במקום ה-92 מתוך 134, פיג'ו נמצאים ב-54, 102 ו-118, רנו נמצאים בעיקר מעל 90, עם 2 הבלחות נקודתיות ב-50-60 ודצ'יה סוגרת את הטבלה- ). מי שטוען שמדובר בסטיגמות שאבד עליהן הקלח - מקבל כאן מידע מאוד ברור.

- היפניות אמינות הרבה יותר מהצרפתיות. באופן אנקדוטלי - המכונית הכי פחות אמינה של טויוטה היא ה-Aygo, הוכחה לכל אלה שטוענים שזה רכב צרפתי (חבל שהוא קיבל את ה-DNA הצרפתי, במקום את זה של טויוטה).

- הקוראניות באמצע, עם כמה הבלחות נוראיות בסוף הדירוג. נראה שהקוריאנים עדיין רחוקים מלהשיג את היפנים באמינות.

- הגרמניות, כולל קונצרן ואג (המפוזר במספר מדינות) - אמינות אפילו יותר מהיפניות. כמו ש-noknok אמר - ראוי לזכור שכמעט ואין DSG7 יבש בגרמניה, פחות חם שם, ולרוב מדובר בדיזל - כך ששפחות רלוונטי למצב האמינות בישראל.

פורסם (נערך)

גם הסקר הגרמני לא מגלה עלות תיקון ממוצעת . רכב שביקר 5 פעמים במוסך ושילם כל פעם 100€ (נניח חיישן דפוק כלשהוא) לעומת רכב שנכנס פעם אחת ושילם 1500€ . מה יותר אמין ? שאלה קשה מבחינתי.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אם הייתי צריך להגיע למוסך 10 פעמים במקום 2 (פעם להביא את האוטו ופעם לקחת אותו) - אין ספק שעדיף פעם אחת יקרה יותר.

מצד שני אם אחת התקלות משביתה את הרכב תוך כדי נסיעה ודורשת גרירה - זה על סף הדיל ברייקר.

פורסם
מעניין שהסקר הזה מאשש את רוב ה"דעות הקדומות" על אמינות רכבים (התמקדתי ב-2-3 שנים וראיתי תמונה דומה גם ב-4-5, ובשאר התקופות):

- הצרפתיות בתחתית הדירוג (הרכב הכי אמין של סיטרואן במקום ה-92 מתוך 134, פיג'ו נמצאים ב-54, 102 ו-118, רנו נמצאים בעיקר מעל 90, עם 2 הבלחות נקודתיות ב-50-60 ודצ'יה סוגרת את הטבלה- ). מי שטוען שמדובר בסטיגמות שאבד עליהן הקלח - מקבל כאן מידע מאוד ברור.

- היפניות אמינות הרבה יותר מהצרפתיות. באופן אנקדוטלי - המכונית הכי פחות אמינה של טויוטה היא ה-Aygo, הוכחה לכל אלה שטוענים שזה רכב צרפתי (חבל שהוא קיבל את ה-DNA הצרפתי, במקום את זה של טויוטה).

- הקוראניות באמצע, עם כמה הבלחות נוראיות בסוף הדירוג. נראה שהקוריאנים עדיין רחוקים מלהשיג את היפנים באמינות.

- הגרמניות, כולל קונצרן ואג (המפוזר במספר מדינות) - אמינות אפילו יותר מהיפניות. כמו ש-noknok אמר - ראוי לזכור שכמעט ואין DSG7 יבש בגרמניה, פחות חם שם, ולרוב מדובר בדיזל - כך ששפחות רלוונטי למצב האמינות בישראל.

 

לגבי הצרפתיות, הסקר מתייחס לרכבים לפני החלפת המנועים והגירים ב-Puretech ו-Aisin (בסקר שציינת, מדברים על רכבים מ-2013, שכנראה הם לפני השינויים הללו). גם בסקרים הבריטיים (Driver Power 2014) יש פער ניכר בין הדורות לפני ההחלפה ואחריה, כך שלמעשה אין סתירה.

פורסם

שחכתם נתון מאוד מאוד קריטי בחישוב התקלות. לא דובר אם הן תקלות משביתות או לא. רוב התקלות קשורות במערכת המולטימדיה - וזה לא באמת מדד לאמינות...

×
×
  • תוכן חדש...