Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקראת הטיפול ברכב, אני מעוניין לשאול, בקטגוריית השמנים הזולים יחסית מה כדאי לקחת ?

ליונדאי I30 2011 שלי צריך על פי התקן של היצרן 5W30 ולאופציה של סינטטי מלא שעומד בתקן

יש את ZIC, CHAMPION, EUROL שכולם סביב ה100 שקלים ל4-5 ליטרים בערך.

 

מה אתם ממליצים בהנחה וכולם עומדים בתקן ובצמיגות ?

האם שווה להשקיע עוד 100 שקלים ולקנות שמן ממותג יותר כמו CASTROL, LIQUI MOLI וכו' ?

פורסם

לא רואה בעייה עם צ'מפיון ויורול ולא רואה סיבה להשקיע יותר בקסטרול או ליקווי מולי רק בגלל המותג.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

במה המוטול יותר טוב מהשאר ?

באמת הפער במחיר זניח, רק 30 שקלים הבדל ...

יש להם גם סדרות של שמנים מסויימים, מה ההבדלים ?

פורסם (נערך)

עולה לך 109 ש"ח באוטוסטור מיכל 5 ליטר של מוטול 8100 מסדרת X-CESS

לא לחשוב פעמיים ולקחת אותו במקום שמן אחר.

10 שקלים הבדל - אל תחסוך עבור שמן מנוע וקח את אחד השמנים הטובים ביותר שיש

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-Motul-8100-5W40-5L.html

5w30 עולה 119

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-Motul-8100-X-clean-FE-5W30-5L.html

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

  • ספונסר פורום
פורסם

תמיד מעניינים אותי השירשורים האלו, לפי מה קובעים איזה שמן טוב יותר?

 

מי קובע ששמן של מוטול טוב יותר מזיק או צ'מפיון?

אורן

פורסם

שאלה טובה.

 

מדי פעם נעשים מבחנים בלתי תלויים לשמנים שונים.

הבודקים פרמטרים שונים, כמו הגנה מפני שחיקה וכו'.

 

העניין הוא כזה - ברוב המבחנים ייבדקו כמה יצרנים מוכרים.

אז אם לא תמצא מבחן שישווה בין השמנים הספציפים שאתה מתלבט ביניהם - הנטייה של רוב האנשים ללכת על שמן שנבדק ונמצא שמתפקד יפה.

 

סתם דוגמאות:

https://www.worldsbestoil.ca/royalpurple-vs-amsoil.php

http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf

 

באחרון המוטול לא מתפקד יפה - אבל מדובר בדגמים אחרים של היצרן.

royal purple נותן עבודה יפה.

פורסם

 

לפי האתר הזה המבחן בודק עמידה בלחצים גבוהים שאינם קיימים במנוע שריפה פנימי

(אני לא מצליח להיכנס: יש פה את דף השמור ע"י גוגל)

 

Additionally, the test machine was measuring EXTREME PRESSURE. This was their secret demo trick. Motor oils do not have extreme pressure (EP) additives blended in like gear lubes do. There is absolutely no need for EP additives in a motor oil. A gear lube would not stall the motor as easily because gear lubes have high levels of Extreme Pressure additives blended in, but do you think they would test their IXL additive against gear lubes?

×
×
  • תוכן חדש...