Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובסוף עם החלפים קניתי KIXX ליונדאי שלי, כי הבנתי שזה מה שהיצרן שם בכל מקרה, גם לא יקר בכלל :)

פורסם (נערך)

שאני קונה שמן מעניין אותי 2 דברים:

 

1. שהשמן עומד בתקן הכי מתקדם שהיצרן דורש (יוצאים עדכונים לתקן נדרש גם כאשר הרכב יצא לפני כמה שנים מפס הייצור).

2. שהשמן לא מתוצרת הארץ. זו שריטה שלי ולא תמיד מוצדקת.

 

היום קניתי יורול 0W30 ל-C3 picasso שלי. מנוע דיזל. שמן "מקורי" של Todal עולה 125 2 ליטר וצריך 2 כאלה.

לעומת זאת, 5 ליטר יורול עולים 165 שקלים.

 

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
תמיד מעניינים אותי השירשורים האלו, לפי מה קובעים איזה שמן טוב יותר?

 

מי קובע ששמן של מוטול טוב יותר מזיק או צ'מפיון?

אורן

 

התשובה היחידה לזה תהיה בשליחת שמן משומש של רכב ספציפי למעבדה והשוואת התוצאות לאחר שימוש בשמן ממותג X ל Z ל Y.

בדרך כלל שמן מסדרה גבוהה של חברה מוכרת יהיה עשוי משמן בסיס מדרגה גבוהה וחבילת תוספים עשירה יותר. ספציפית לגבי מוטול, השמנים מסדרה 8 מבוססים על שמן מבסיס אסטרי שנחשב לדרגת האיכות הגבוהה ביותר של שמן מנוע, ומאחר ושמן הבסיס מהווה סדר גודל של 80% משמן המנוע ניתן להסיק שלדרגת שמן הבסיס יש תרומה מכרעת לביצועי השמן.

מלבד זאת עמידת השמן בתקנים עדכניים ומחמירים יכולה גם היא להצביע על איכות המוצר והתאמתו לייעוד.

מעבר לזה יש רק את הפן הפסיכולוגי, הזיקה למותג מסויים והדעפתו על פני מתחריו.

 

לפי האתר הזה המבחן בודק עמידה בלחצים גבוהים שאינם קיימים במנוע שריפה פנימי

(אני לא מצליח להיכנס: יש פה את דף השמור ע"י גוגל)

 

Additionally, the test machine was measuring EXTREME PRESSURE. This was their secret demo trick. Motor oils do not have extreme pressure (EP) additives blended in like gear lubes do. There is absolutely no need for EP additives in a motor oil. A gear lube would not stall the motor as easily because gear lubes have high levels of Extreme Pressure additives blended in, but do you think they would test their IXL additive against gear lubes?

 

וואוו איזה גיבוב של שטויות. בשמני מנוע אין תוספי EP? הוא בכלל מבין על מה הוא מדבר? :roll:

אני מסכים שכל ההדגמות השיווקיות האלה של איזה שמן מגן טוב יותר הם בולשיט, אבל לכתוב ששמן מנוע אינו כולל תוספים מסוג EP זה פשוט טיפשות וחוסר הבנה טוטאלי.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שאני קונה שמן מעניין אותי 2 דברים:

 

1. שהשמן עומד בתקן הכי מתקדם שהיצרן דורש (יוצאים עדכונים לתקן נדרש גם כאשר הרכב יצא לפני כמה שנים מפס הייצור).

2. שהשמן לא מתוצרת הארץ. זו שריטה שלי ולא תמיד מוצדקת.

 

היום קניתי יורול 0W30 ל-C3 picasso שלי. מנוע דיזל. שמן "מקורי" של Todal עולה 125 2 ליטר וצריך 2 כאלה.

לעומת זאת, 5 ליטר יורול עולים 165 שקלים.

 

אלעד

 

זה לא רק שריטה שלך, הציבור הישראלי נכווה לא פעם מהרבה מאוד מכל מיני קומבינות מה שבאירופה למשל לא קורה, אם על מוצר מסויים רשום שהוא שמן, אתה יכול לדעת שהוא שמן

בארץ אולי זה ביוב מהול צבוע או חרטא כלשהי אחרת

פורסם

אין שום בעייה עם שמנים תוצרת הארץ, מספיק עם ההלקאה העצמית הזו. יש בעייה עם שמנים זולים ושלל מותגי מדבקה שלא ברור מקורם.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עזוב... גם כשאתה קונה קונדומים יש יותר אמון ב "דורקס" מאשר ב "life" .

מותגים מושכים , וכשמוטול עולה בהפרש כל כך לא גדול ... בהחלט מוטול.

 

אני משתמש גם ביורול, גם בצ'מפיון, ועדיין במחיר החדש של "מוטול" ...

פורסם
שאני קונה שמן מעניין אותי 2 דברים:

 

1. שהשמן עומד בתקן הכי מתקדם שהיצרן דורש (יוצאים עדכונים לתקן נדרש גם כאשר הרכב יצא לפני כמה שנים מפס הייצור).

2. שהשמן לא מתוצרת הארץ. זו שריטה שלי ולא תמיד מוצדקת.

 

היום קניתי יורול 0W30 ל-C3 picasso שלי. מנוע דיזל. שמן "מקורי" של Todal עולה 125 2 ליטר וצריך 2 כאלה.

לעומת זאת, 5 ליטר יורול עולים 165 שקלים.

 

אלעד

סאסא עובדים רינול. הם קונים מרינול מיניבלקים של 1000 ליטר ושופכים לבקבוקים של 5 ליטר עם המדבקה שלהם.

למזילנו השמנים שלהם הם 10-20 ו-20-50.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

quote_icon.png adddiaz כתב: viewpost-left.png

לפי האתר הזה המבחן בודק עמידה בלחצים גבוהים שאינם קיימים במנוע שריפה פנימי

(אני לא מצליח להיכנס: יש פה את דף השמור ע"י גוגל)

 

Additionally, the test machine was measuring EXTREME PRESSURE. This was their secret demo trick. Motor oils do not have extreme pressure (EP) additives blended in like gear lubes do. There is absolutely no need for EP additives in a motor oil. A gear lube would not stall the motor as easily because gear lubes have high levels of Extreme Pressure additives blended in, but do you think they would test their IXL additive against gear lubes?

 





וואוו איזה גיבוב של שטויות. בשמני מנוע אין תוספי EP? הוא בכלל מבין על מה הוא מדבר?

:roll:

 

דווקא גם WIKIPEDIA תואמת עם הציטות הקודם שלי

 

Extreme pressure additives are usually used in applications such as gearboxes, while antiwear additives are used with lighter load applications such as hydraulic and automotive engines.

(לא היתה לי אפשרות לענות קודם)

 

×
×
  • תוכן חדש...