Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי איביזה 1.0l 2016 המצויידת במערכת האמורה. בספר הרכב מצויין שהמערכת לא נכנסת לפעולה כשטמפרטורת המנוע נמוכה. אצלי מנגד שמתי לב שהמערכת נכנסת לפעולה גם כשהמנוע קר וטמפרטורת נוזל הקירור אפילו עוד לא התחילה לעלות - לדוגמא אחרי נסיעה של 50 מטר מהתנעת בוקר קרה. האם המצב הזה תקין? האם גם אצלכם כך הם פני הדברים?

תודה לעונים

פורסם

לדעתי לא תקין, תקרא בספר הרכב.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

גם ברכבי ב.מ.וו זה ככה.

לא יודע, כנראה כשהגרמנים אומרים "מנוע קר" הם מתכוונים לטמפרטורה סביב ה-0?

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

מנועים עם בקרת תרמית ממוחשבת מתחממים מאוד מהר, אחרי מספר דקות של עבודה המנוע כבר מעל 60 מעלות ואז עצור סע יכול לעבוד.

פורסם
לדעתי לא תקין, תקרא בספר הרכב.

על סמך מה אתה קובע שברכב של פותח האשכול המצב לא תקין ? יש לך סימוכין לקביעה הזו ?

איזה כייף לי :)

פורסם

ברכב עם מנוע קר לא סביר שמערכת S&S תפעל. כך זה מתועד בספר הרכב של לפחות שני רכבים שיצא לי לנהוג עליהם לאחרונה.

הבעיה שהנחתי שפות"ש יודע שהמנוע שלו קר (מדחום או לפחות חיווי נורה) שמסתבר שזה לא היה המצב.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

ברגע שטמפ' נוזל הקירור מעל 25 מעלות צלזיוס מערכת S&S אמורה לעבוד במידה ושאר התנאים/ערכים הקשורים להתנעת המנוע תקינים אי לכך הכול תקין ברכב של פותח האשכול.

איזה כייף לי :)

פורסם
ברגע שטמפ' נוזל הקירור מעל 25 מעלות צלזיוס מערכת S&S אמורה לעבוד במידה ושאר התנאים/ערכים הקשורים להתנעת המנוע תקינים אי לכך הכול תקין ברכב של פותח האשכול.

 

תודה רבה מרק!

צריך לשים לב שבאיביזה מד טמפרטורת נוזל הקירור (וגם השמן) מתחיל להציג נתונים רק ב 50 מעלות ואילך (עד אז מוצג ---). אם המערכת נכנסת לפעולה ב 25 מעלות כדבריך, אז נראה לי שהמצב אצלי תקין - שכן למיטב ידיעתי לוקח לנוזל הקירור כמה שניות להגיע לטמפרטורה הזאת.

פורסם

בדקתי אצלי בגולף היום את התנהגות המערכת. הנעתי בבוקר התנעה קרה, טמפ סביבה היתה 19.5 מעלות. לאחר כ 100 מטר עצרתי וה S&S כיבה את המנוע כמו גדול. המנוע עבד מההתנעה אולי דקה......

פורסם

בפוקוס שליוותה אותי כמעט שלושה שבועות באיטליה (בין השאר במזג אוויר של 10 מעלות) הS&S היה מתחיל לעבוד גם לאחר 30 שניות בהן המנוע היה מותנע.

פורסם (נערך)
תודה רבה מרק!

צריך לשים לב שבאיביזה מד טמפרטורת נוזל הקירור (וגם השמן) מתחיל להציג נתונים רק ב 50 מעלות ואילך (עד אז מוצג ---). אם המערכת נכנסת לפעולה ב 25 מעלות כדבריך, אז נראה לי שהמצב אצלי תקין - שכן למיטב ידיעתי לוקח לנוזל הקירור כמה שניות להגיע לטמפרטורה הזאת.

לא יודע לומר לך כמה זמן לוקח לטמפ' נוזל הקירור להגיע לטמפ מסויימת מכיוון שזה משתנה מרכב אחד למשנהו.

קח בחשבון כאשר הטמפ' החיצונית בימי הקיץ היא מעל 25 מעלות צלזיוס לכן לא ייתכן שטמפ' נוזל הקירור נמוכה מזה מכאן ניתן להסיק שמערכת אצלך עובדת בצורה תקינה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

כל מערכת יש לה את ההתניות שלה.

בוולוו המערכת לא נכנסת לפעולה כשהמנוע קר/ כהמזגן בעוצמה מלאה/ כשהטמפ׳ החיצונית מעל 30 מעלות/ כשההגה מסובב לצד אחד עד הסוף/ כשהנהג לא חגור/ כשהמצבר חלש

×
×
  • תוכן חדש...