Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממליץ לך בחום על פוקוס סטיישן (שמתאימה מאוד למשפחה מתרחבת), ניתן להשיג כעת בכ30K בלבד! שנת 2013 עם כ70 אלף ק"מ, זה עסקה מצוינת שנותנת לך רכב מעולה ודי חדש בכלום כסף שספג כמעט את כל הירידת ערך שלו, כך שמבחינה כלכלית אין חשש כמעט.

לגבי תקלות הרכב אמין ואין לו תקלות מיוחדות בטח שלא יקרות, עכשיו כולם יקפצו ויתנו לך אזהרה לא לגעת ברכב בגלל הגיר...

בא נפריד: מבחינה כלכלית גם לגיר וגם למחשב הגיר יש אחריות מאוד מורחבת (5 על הגיר ו10 על מחשב הגיר), כך שמבחינה כלכלית אתה רגוע, ומבחינת תקלות מה יקרה? יילך הגיר? תחליף אותו ללא עלות וללא ויכוח, בפועל נכון להיום המצמדים ממש לא הולכים מהר, הגיר מאוד רהוט לאור עדכוני גרסה מוצלחים שכבר יש, והנה לך רכב מעולה בזיל הזול בגלל העבר האפל שלו.

 

גילוי נאות: אני נוהג בפוקוס שעבר החלפת מצמדים לפני 20 אלף ק"מ (לפני כשנה) ומאז חוץ מהחלפת נורה וטיפול שגרתי הרכב מהנה מאוד!

פורסם

חברה תרגיעו!

 

הבעיות ב-DSG במיוחד בכלי רכב שעברו את רוב חייהם בנסיעה בינערונית, הרבה פחות נפוצות ממה שניתן להבין מפוסטים בפורום הזה. אני לא הייתי פוסל על הסף.

 

לגבי הפוקוס, במחירים בהם היא נסחרת אולי כבר שווה לקחת את ההימור. מעניין לדעת כמה עולה החלפת מצמדים מחוץ לאחריות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
חברה תרגיעו!

 

הבעיות ב-DSG במיוחד בכלי רכב שעברו את רוב חייהם בנסיעה בינערונית, הרבה פחות נפוצות ממה שניתן להבין מפוסטים בפורום הזה. אני לא הייתי פוסל על הסף.

 

לגבי הפוקוס, במחירים בהם היא נסחרת אולי כבר שווה לקחת את ההימור. מעניין לדעת כמה עולה החלפת מצמדים מחוץ לאחריות.

 

לא עולה, הוראה שקטה לא לגבות כסף.

 

במחיר שהפוקוס נמכר היום אין תחליף.

 

אל פחד (כעת לא מוצדק) אנשים משלמים פי כמה על רכב וחבל.

 

הבעיה בVAG שכשיש תקלה זה פוגע עמוק בכיס ואין מי שמממן את זה, זה קורה הרבה יותר ממה שאתה חושב, לכמעט כל סוגי המשתמשים, ולמי שחושב אחרת שישאל את מקס.

 

אין כמעט אוקטביה בליסינג שלא עברה שבשלב כל שהיא בחייה הקצרים (כ3 שנים) החלפת מחשב/מצמדים.

פורסם

אליהו יקר, יש לי חדשות בשבילך. מידיעה - גם ב-VAG הרוב המוחלט של החלפות המצמדים מתבצע ללא תשלום, או במקרה של מכוניות בנות 5-6 בהשתתפות מסויימת של הלקוח. כאשר מדובר בכלי רכב שעברו קילומטראז' גבוה אז ההחלפה היא על חשבון הלקוח, ובשל העובדה שהגיר נפוץ ויש כבר מכוני גירים שמכירים את הגיר הזה טוב ומייבאים בעצמם חלפים עבורו, ההחלפה עולה כ-3-4K די סבירים.

 

לא בקשתי לדעת את המדיניות של דלק מוטורס אלא את העלות של החלפת המצמדים בפוקוס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

א. בפוקוס אין מחיר למצמדים כי אף אחד לא מחויב ומחשב הרכב שהוא החלק היקר יותר יש אחריות ל10 שנים שזה המון זמן שקט נפשי, כנראה לכל חיי הרכב אצל הלקוח. בVAG גובים לא מעט - אלפי שקלים לאחר רצון טוב על מחשב הגיר - (מכנוטרניקס) אחרי 3 שנות אחריות - רוב מכירות הרכב מחברת הליסינג לאחר 3 שנים.

פורסם

בבקשה סיפור קלאסי של רכב מתוצרת VAG שעלות התיקון במלואה על הלקוח, וזה עוד לפני מצמדים שגם לא חיים הרבה זמן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?640661-Dsg7-%D7%9E%D7%9B%D7%94-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94

 

לו היה לו פוקוס היצרן לפחות היה נותן לו שקט ל10 שנים בעניין מחשב הגיר.

פורסם (נערך)

אני מודע למחירים של פורד סטיישן אבל הוא יותר מדי אפור (אפילו בשבילנו), ונתקלנו ביותר מדי חוות דעת שליליות עליו (אם נמצא מחיר טוב + שנתון גבוה על פורד ספורט הוא בהחלט אפשרות).

 

בעקבות הדברים שנאמרו פה אני כרגע מתלבט בין שני רכבים שמצאתי-

האחד קיה פורטה שנת 2012 (יד שנייה מליסינג) עם 90 אלף קילומטר. במחיר של 38-39K.

השני מיצובישי לנסר 2011 (1.5 נפח מנוע) עם 80 אלף קילומטר (יד שנייה פרטית) שאני יכול להוציא ב28K! (המחירון שלהם ברצפה, וגם ה1.6 זול). כמו שאתם מבינים, המחיר הזול של הדגם הזה (יחד עם האמינות) הוא זה שמושך. מצד שני הוא בזבזן בדלק, ואני מפחד שלא אמצא חלקי חילוף.

עריכה אחרונה על ידי baaviad
פורסם

לפחד למצוא חלקי חילוף ללאנסר? אולי הכי קל, האוטו היה בייצור 10 שנים ורק לפני חודשיים הפסיקו לייצר אותה.

הלנסר מרווחת לטעמי מהפורטה ונוחה יותר, אבל לפורטה מנוע 1.6 חזק יותר עם 126 כ''ס ותיבה עם 6 הילוכים אוטומט חסכוני יותר, לעומת 109 כ''ס ו4 הילוכים בלאנסר. תחליט אם זה שווה 10 אלף ש''ח.

 

 

פורסם

לאנסר 1.5 איננה שתיינית.היתה אצלי 3 שנים ו120000 ק"מ. צרכה 1 ל11.5 כמו הקורולה 2014 שהחליפה אותה.אמינות מושלמת

לא אהבתי את הרעש שלה וכמו כן היא מעט חלשה באיזורים הרריים.

×
×
  • תוכן חדש...