Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם קנית אז כל היעוץ הוא קצת מיותר - תתחדש,

ההורדה הגיונית סך הכל, קח בחשבון שתצטרך להוריד את ה9 אלף האלו גם במכירה, ולמכור את הרכב יהיה קשה(אם הרכב נקנה ליותר מ5-6 שנים זה פחות נורא).

 

אם התקציב(לא יודע את התקציב) שלך היה מראש כ-9 אלף מתחת למחירון ייתכן שהסוויפט 2014 הייתה יקרה מידיי עבורך - ואם הייתי במקומך הייתי מחפש רכב אחר\דגם ממודל ישן יותר - אין מתנות חינם חבר.

תודה חבר.

פורסם
זה מזכיר את השרשור של הגאון ההוא שקנה A קלאס במחיר מציאה למרות שכולם אמרו לו לא.

תבדוק שיש ברכב החדש שלך כריות אוויר.

 

הגה גם לבדוק אם יש? כי ידית הילוכים קיימת.

תעשה לי טובה אל תזלזל באינטיליגנציה שלי .

והמחיר הוא נחמד אך לא מציאה

פורסם
סוויפט רכב מצוין מבחינת שמירת ערך. בין הבודדים שנמכר במחירון, 9 פחות זה מעולה אם המצב לא קריטי.

 

אני מכיר מישהי שבדיוק מכרה סוויפט 2009. מחירון 36K, נסגרה בסוף על 27K אחרי ים של זיבולי מוח ורוכשים פוטנציאליים.

 

מדובר על רכב במצב מעולה, מטופל במוסך מורשה סוזוקי עם ק"מ ממוצע של 15K בשנה.

 

אז 9K פחות לרכב עם תאונה? זה מצוין זה? זה ביזיון שמוכיח שפראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים. רכב כזה היה צריך להימכר מינוס 20K כדי להתחיל להיות אטרקטיבי.

פורסם
אני מכיר מישהי שבדיוק מכרה סוויפט 2009. מחירון 36K, נסגרה בסוף על 27K אחרי ים של זיבולי מוח ורוכשים פוטנציאליים.

 

מדובר על רכב במצב מעולה, מטופל במוסך מורשה סוזוקי עם ק"מ ממוצע של 15K בשנה.

 

אז 9K פחות לרכב עם תאונה? זה מצוין זה? זה ביזיון שמוכיח שפראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים. רכב כזה היה צריך להימכר מינוס 20K כדי להתחיל להיות אטרקטיבי.

לא יודע על מה אתה מדבר, כשחיפשתי לי רכב קטן הייתה לי התלבטות בין ספלאש לסוויפט והמחיר פשוט הוריד אותי, כל סוויפט שראיתי נמכרה או במחירון או 2 3 פחות מקסימום. רכב עם שמירת ערך מטורפת

פורסם
אני מכיר מישהי שבדיוק מכרה סוויפט 2009. מחירון 36K, נסגרה בסוף על 27K אחרי ים של זיבולי מוח ורוכשים פוטנציאליים.

 

מדובר על רכב במצב מעולה, מטופל במוסך מורשה סוזוקי עם ק"מ ממוצע של 15K בשנה.

 

אז 9K פחות לרכב עם תאונה? זה מצוין זה? זה ביזיון שמוכיח שפראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים. רכב כזה היה צריך להימכר מינוס 20K כדי להתחיל להיות אטרקטיבי.

 

תשמע אתה בלבלן שכל רציני. חצי מהרכבים על הכביש עברו תאונה כזו או אחרת . אין אפילו קצה שילדה אז 20 אלף פחות מהמחירון? עכשיו פראייר תקרא לחברים שלך. מעבר לזה תרשום איזה טלפון ולפטופ יש לך ומאיפה קנית תחום שאני אשף בו ואני מבטיח לך יצאת פראייר

פורסם

חבל שמיהרת...

בסוכנות של סוזוקי בחיפה יש מלא סוויפטים שעשו עליהן טרייד-אין. הרכבים שיש שם הם הכי טובים שאפשר למצוא וללא תאונות... ב 40K היית קונה סוויפט מלוקק משנת 2009 ואפילו אולי אוטומט.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

שלום, מצורפת בדיקת רכב שקניתי ואני מבקש לשמוע את חוות הדעת החיוביות שלכם ובנוסף טפיחה חמה על השכם. נו אז מה דעתכם? קניה טובה?(!).

 

חביבי, פורום בצפון קוריאה היה תפור עליך, חבל רק שאין שם אינטרנט.

פורסם
איזה דופן נפגע ותוקנה בתא מנוע? האם בוחן הסביר לך בפירוש ? הצביע על אותה הדופן?

 

[ATTACH=CONFIG]494796[/ATTACH]

 

אם אתה פותח מכסה מנוע בצד השמאלי ביותר כמה ס"מ מטה יש תיקון מסויים.

פורסם

זכותם להביעה דעה.

לקחתי רכב לבדיקה לפני חודשיים והקומפרסיה הייתה 66 93 83 71. נאמר לי שראד מניע בדרך ולכן לא לקחתי כמובן שהיה מכות ברכב כבל המוכר רצה מחירון. עוד רכב נפל על שילדה.

ועוד אחד לפני בדיקה גיליתי על תאונהה שהוחלף מכסה מנוע וטמבון ושאר ירקות. גאן המצב אכן לא מושלם אל מבחינתי מספק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...