Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם הדופן שתוקנה היא למעשה דופן שאליה מתחבר הכנף ושלדה לא נפגעה אז חוץ ממשמעות מסחרית אין פה בעיה.

בדיוק ככה הבוחן הסביר. סחטיין קלעת בול.

פורסם
תשמע אתה בלבלן שכל רציני. חצי מהרכבים על הכביש עברו תאונה כזו או אחרת . אין אפילו קצה שילדה אז 20 אלף פחות מהמחירון? עכשיו פראייר תקרא לחברים שלך. מעבר לזה תרשום איזה טלפון ולפטופ יש לך ומאיפה קנית תחום שאני אשף בו ואני מבטיח לך יצאת פראייר

 

 

יש לי חוואווי P9 פלוס ולפטופ של לנובו. את הטלפון קניתי כשיצא, ישירות מהיבואן - והלפטופ עלה בערך 1000 ש"ח.

 

בהנחה וזימברו אותי כהוגן ואפשר היה להשיג את שניהם במחיר נמוך בהרבה, המקסימום שהפסדתי היה בערך 1000 ש"ח, אלא אם כן אתה יודע להשיג כאלה שנפלו ממשאית.

 

עכשיו תחשוב טוב בכמה אתה נפלת...קנית רכב עם *תאונה*, במחיר שבו קונים רכב *בלי תאונה*.

 

אם אתה רוצה לדעת באמת בכמה נפלת, תפרסם את הרכב שלך למכירה ותראה מה מציעים לך.

 

בכל מקרה יותר מתאים לך פורום "תמיכה וחיזוקים ומילים טובות לאחר קנייה".

פורסם
יש לי חוואווי P9 פלוס ולפטופ של לנובו. את הטלפון קניתי כשיצא, ישירות מהיבואן - והלפטופ עלה בערך 1000 ש"ח.

 

בהנחה וזימברו אותי כהוגן ואפשר היה להשיג את שניהם במחיר נמוך בהרבה, המקסימום שהפסדתי היה בערך 1000 ש"ח, אלא אם כן אתה יודע להשיג כאלה שנפלו ממשאית.

 

עכשיו תחשוב טוב בכמה אתה נפלת...קנית רכב עם *תאונה*, במחיר שבו קונים רכב *בלי תאונה*.

 

אם אתה רוצה לדעת באמת בכמה נפלת, תפרסם את הרכב שלך למכירה ותראה מה מציעים לך.

 

בכל מקרה יותר מתאים לך פורום "תמיכה וחיזוקים ומילים טובות לאחר קנייה".

 

לפטופ באלף שקל . טוב שלא קנית בשקל עשרים.

מבטיח לך שאם אני מפרסם למכירה אני גם מרוויח אתה משבר עם בן אדם שמבצע עסקאות מכירה בהיקף 7 מיליון שקל בשנה. אז תשאיר לי את יכוחות המכירה. מעבר לזה אמן מחר ישהות לך המנוע!

פורסם
לפטופ באלף שקל . טוב שלא קנית בשקל עשרים.

מבטיח לך שאם אני מפרסם למכירה אני גם מרוויח אתה משבר עם בן אדם שמבצע עסקאות מכירה בהיקף 7 מיליון שקל בשנה. אז תשאיר לי את יכוחות המכירה. מעבר לזה אמן מחר ישהות לך המנוע!

 

ידידי אתה קצת נסחף.

 

לדעתי אתה צריך להשלים עם העובדה שעשית עסקה בינונית משהו, ללמוד לקח ולהמשיך הלאה.

 

אין מה לנסות לשכנע את עצמך שעשית קניה חכמה.

 

המשך יום נעים

פורסם
ידידי אתה קצת נסחף.

 

לדעתי אתה צריך להשלים עם העובדה שעשית עסקה בינונית משהו, ללמוד לקח ולהמשיך הלאה.

 

אין מה לנסות לשכנע את עצמך שעשית קניה חכמה.

 

המשך יום נעים

 

ימים יגידו רק לאחר כ3 שנים אפשר להגיד אם הקנייה הייתה חכמה. נתונים על בנייר זה לא מספיק . חג שמח

פורסם

אז לא הבנתי, העסקה שעשיתי עם הלפטופ, טובה או לא? :) לקחתי אותו ב-36 תשלומים, אני קורא בו אימיילים וגולש באיביי. בינתיים טפו טפו, הוא בסדר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...