Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בהמשך לשרשור הזה, האחיין היקר של אשתי תרם לפרויקט DEH-X4950BT במצב חדש ששכב אצלו ללא שימוש.

אכן מכשיר חמוד מאד, עם צליל לא רע, אך למרבה הצער, הבעייה שבגללה שודרג הHU מראש לא נפתרה.

 

בעיית קליטת הרדיו העלובה לא נפתרה לגמרי. (יש שיפור קל, לא מספיק טוב לגברת)

 

אציין, שכבל האנטנה נראה דק במיוחד (יחסית למה שאני מכיר מרכבים אחרים), אך האנטנה עצמה נראית מקורית של יונדאי.

 

בקיצור, אחרי שגיגלתי הלוןך וחזור, נראה שמה שאני צריך זה מגבר אנטנה. (?)

הסיבה שפתחתי את השרשור כאן ולא המשכתי באודיו, היא שכאן ישנם גם אלקטרונאים וחובבי רדיו שאינם בהכרח אודיופילים, אבל בטח מבינים בזה לא פחות (ואולי הרבה יותר).

 

באיביי יש שני סוגים בולטים:

זה

וזה.

 

מה טוב?

אולי בכלל משהו אחר?

מה אני צריך לחפש?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

עדכון ופתרון לטובת מי שיחפש ויתקל בשרשור בעתיד:

מעיון מעמיק בפורומי יונדאי בחו"ל, מסתבר שיש מגבר אנטנה מובנה באקסנט 06-09.

ועוד מסתבר, שרבים מהמתיקינים "מפספסים" אותו בחיבור (אחד אפילו סיפר שהמערכת שלו הותקנה ב-DEALERSHEEP")

ובכן, גם אצלי הוא היה מנותק בהתקנה המקורית, וגם אני, לבושתי הרבה, "דילגתי" עליו בהתקנת הפיוניר.

כשהוא מחובר, הקליטה משתפרת באופן מאד משמעותי.

 

לעניין-

(כרגיל, רק אחרי שהכל כבר היה סגור ומורכב, נזכרתי שאולי היה כדאי לצלם כמה תמונות לטובת הפורום :oops:)

אז במילים פשוטות:

בצמת המתחים של המערכת, תחתון שמאלי בקונקטור, יש חוט כחול. זה החוט של המגבר שאמור לקבל מתח. (ומולו, בצמת הISO, *איזו פאדיחה*, יש חוט כחול/לבן, בדיוק כמו חוט היציאה למגבר אנטנה בצמת הפיוניר:oops::oops:).

פשוט לחבר, ולהנות מרדיו ללא הפרעות...

 

**בפורומים בהם עיינתי, כתוב שאם אין יציאה מיוחדת למגבר אנטנה, אפשר לעשות ספליט מכבל הרמוט של המגבר.

כשווידאתי לפני החיבור עם הפלוק הישן והטוב שאני לא עומד לקצר משהו, מדדתי גם מתח על אותו חוט כחול/לבן ביציאה מהHU.

המתח שם עמד על 4.8V. לפיכך, איני יודע אם ההמלצה באותו פורום שגויה, או שהמדידה שלי שגויה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...