Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המצלמה שם מצלמת "דאבל"- מהירות מעל המותר (לא בטוח לכמה היא מכוונת ,אולי 80 זה כבר דוח) וכמובן ה"דובדבן שבקצפת"- רמזור אדום.

בעדינות: הדבר הבעייתי בצומת מהיכרות זה גניבות הרמזורים דווקא בשמאלה ובפרסה לכיוון חוצות/חזרה לטכני (אני עובר שם מידי יום ואין כמעט יום שבו מישהו לא גונב רמזור -רק שבוע שעבר ראיתי בשידור "חי" ביום חמישי תאונה,שבה נהג מונית הגיע מהצד השני (מקריות לכיוון חיפה),עבר באדום,התנגש באופנוע ורק בנס רוכב האופנוע לא נפגע בצורה רצינית.

אין כל כך הרבה מה להתבלבל בצומת הזה ובוא נגיד שבהנחה ואמך שמרה על מהירות חוקית של 70 קמ"ש, לא חושב שיש בעיה לבלום זה כנראה חוסר תשומת לב משווע כי אין עם איזה רמזור אחר להתבלבל).

איך כאן חלילה ניסיון לחנך,כולנו בחלק כזה או אחר של היום לא תמיד מרוכזים ב 100% רק ברגעים כאלו צריכים להיות מעט יותר שקולים וקרי רוח עד כמה שניתן.

יש מקום אחר בעייתי יותר- בנסיעה לכיוון תחנת דלק "טן" חלוצי תעשיה יש שני רמזורים,אחד מהם מתחת לגשר ושם הרמזור מוסתר ע"י עמוד מאסיבי- שם כל בוקר אני פותח 7 עיניים כי בעיית שדה הראייה ידועה).

ד"א לתושבי האזור אזהרה ממצלמה דומה להפליא,שממוקמת לאחר משרד הרישוי לכיוון לב המפרץ.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...