Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח על מעבר באדום - השלכות


שימו לב! השרשור הזה בן 2433 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין ספק שהגורם האנושי במקרה הזה הוא מובהק. אני לא בקיא בסדרי הופעת הרמזורים שיכולים להיות מושפעים גם מנתיב המטרונית, אבל איני שולל את הטענה לפיה אין מצב בו הרמזור שמאלה ירוק והרמזור ישר אדום.

נכון, המהירות המותרת שם היא 70 אבל בפועל מדובר בכביש די ראשי שלא קרוב למקום מגורים ואנשים "טסים" שם. במקרה הנדון מבחינת מהירות היא כנראה נסעה כחוק כי לא הוזכר בדו"ח עבירת מהירות.

מה מבלבל בצומת הזה על פני אחרים לדעתי?

1. ריבוי נתיבים, 6 במספר עם לוקחים בחשבון את הנתיב פניה ימינה כמה מטרים לפני המובילים לכיוונים שונים, כולל נתיב מטרונית.

2. מגוון אורות וגירויים אלקטרוניים מבתי העסק הסמוכים שעלולים להפריע בעין וליצור עומס מיותר של מידע שהנהג צריך לעבד במיוחד בחושך. גם אני, שמכיר את הכביש הזה היטב חש אני נוחות כל פעם שאני צריך לעבור שם.

3. ההפרדה הפיזית בין נתיבי הפניות מגיעה בדמות אי תנועה מסכן מטרים ספורים לפני הרמזור.

 

מה היה עוזר לטעמי (אני לא מהנדס אזרחי ואין לי השכלה בתחום תשתיות כבישים)

1. הפרדה מפלסית בין נתיבי ישר, שמאלה ומטרונית.

2. לחילופין, חציצה פיזית מובהקת ומוקדמת יותר בין הנתיבים.

3. למקם את הרמזור לנוסעים ישר לא קרוב לרמזור לפונים שמאלה. כלומר ליצור צומת מדורגת וברורה יותר.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין ספק שהגורם האנושי במקרה הזה הוא מובהק. אני לא בקיא בסדרי הופעת הרמזורים שיכולים להיות מושפעים גם מנתיב המטרונית, אבל איני שולל את הטענה לפיה אין מצב בו הרמזור שמאלה ירוק והרמזור ישר אדום.

נכון, המהירות המותרת שם היא 70 אבל בפועל מדובר בכביש די ראשי שלא קרוב למקום מגורים ואנשים "טסים" שם. במקרה הנדון מבחינת מהירות היא כנראה נסעה כחוק כי לא הוזכר בדו"ח עבירת מהירות.

מה מבלבל בצומת הזה על פני אחרים לדעתי?

1. ריבוי נתיבים, 6 במספר עם לוקחים בחשבון את הנתיב פניה ימינה כמה מטרים לפני המובילים לכיוונים שונים, כולל נתיב מטרונית.

2. מגוון אורות וגירויים אלקטרוניים מבתי העסק הסמוכים שעלולים להפריע בעין וליצור עומס מיותר של מידע שהנהג צריך לעבד במיוחד בחושך. גם אני, שמכיר את הכביש הזה היטב חש אני נוחות כל פעם שאני צריך לעבור שם.

3. ההפרדה הפיזית בין נתיבי הפניות מגיעה בדמות אי תנועה מסכן מטרים ספורים לפני הרמזור.

 

מה היה עוזר לטעמי (אני לא מהנדס אזרחי ואין לי השכלה בתחום תשתיות כבישים)

1. הפרדה מפלסית בין נתיבי ישר, שמאלה ומטרונית.

2. לחילופין, חציצה פיזית מובהקת ומוקדמת יותר בין הנתיבים.

3. למקם את הרמזור לנוסעים ישר לא קרוב לרמזור לפונים שמאלה. כלומר ליצור צומת מדורגת וברורה יותר.

 

היא לא נסעה כחוק אלא רף האכיפה שם גבוה, לכן לא קיבלה גם דו"ח על מהירות.

 

מניח כי הנתיב הזה אינו זר לאמך?

 

נתיב המטרונית מתוחם בחלק מהזמן אף מוגבה מהכביש הרגיל.

 

בשלב כלשהו כמה מאות מטרים מהצומת מתחיל הנתיב לפניה שמאלה מסומן בחיצים ברורים ואח"כ הוא מתרחב לשני נתיבים מסומנים גם בחיצים וגם בהפרדה עם המסלולים הממשיכים ישר בקו לבן לא רציף אבל ברור כי יש הבדלה בין הנתיבים ישר לנתיבים שמאלה.

 

בסוף יש אי תנועה מסומן ולאחריו אי תנועה בנוי, משהו שקיים במאות צמתים בארץ, בגדלים הללו.

 

אין הפרדה מפלסית בצמתים, גם החציצה הפיזית בצומת הזו אינה מופלית לרעה לעומת צמתים אחרים.

 

בלבול בין הרמזורים הזרוע החלה על הנתיבים ישר מרוחקת מאוד מהזרוע הימנית שחלה על הפניה לנתיבים שמאלה.

 

גם אין טענה של אמך כי התבלבלה בין הרמזורים.

 

לכן אל תחפש את האשמה בצומת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכתב ערעור בו היא מודה בביצוע העבירה וברמת החומרה שלה, ומבקשת להתחשב בעברה התעבורתי הנקי.

 

מקווה שלהבא היא תזהר יותר. זה יכול להגמר רע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסיף על כך שעל רמזור אדום ,ללא חומרה, לא ממירים לאזהרע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אבא שלי פעם קיבל זימון למשפט. כתבתי מכתב והמשפט בוטל (עקב עבר נקי).

מצד שני זה היה על מהירות גבוהה בתוך העיר, ולא מעבר ברמזור אדום.

שווה לנסות, אין לו יותר מדי מה להפסיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא לא נסעה כחוק אלא רף האכיפה שם גבוה, לכן לא קיבלה גם דו"ח על מהירות.

 

מניח כי הנתיב הזה אינו זר לאמך?

 

נתיב המטרונית מתוחם בחלק מהזמן אף מוגבה מהכביש הרגיל.

 

בשלב כלשהו כמה מאות מטרים מהצומת מתחיל הנתיב לפניה שמאלה מסומן בחיצים ברורים ואח"כ הוא מתרחב לשני נתיבים מסומנים גם בחיצים וגם בהפרדה עם המסלולים הממשיכים ישר בקו לבן לא רציף אבל ברור כי יש הבדלה בין הנתיבים ישר לנתיבים שמאלה.

 

בסוף יש אי תנועה מסומן ולאחריו אי תנועה בנוי, משהו שקיים במאות צמתים בארץ, בגדלים הללו.

 

אין הפרדה מפלסית בצמתים, גם החציצה הפיזית בצומת הזו אינה מופלית לרעה לעומת צמתים אחרים.

 

בלבול בין הרמזורים הזרוע החלה על הנתיבים ישר מרוחקת מאוד מהזרוע הימנית שחלה על הפניה לנתיבים שמאלה.

 

גם אין טענה של אמך כי התבלבלה בין הרמזורים.

 

לכן אל תחפש את האשמה בצומת

 

מדברייך עולה שאתה יודע בוודאות מה רף האכיפה במצלמה הספציפית וכמה היא נסעה בפועל. האם אתה חלק מהמערכת? האם כבר עיינת בדו"ח ע"י הצלבת נתונים מהשרשור? במידה וכן אני חושב שאנחנו זכאים לפחות למינימום גילוי נאות.

 

היא עברה להתגורר באזור רק לאחרונה ככה שהנתיב די זר לה.

 

אני מקפיד לרשום בכל הודעה כי האשמה במקרה היא ללא ספק של אמא שלי. פשוט לטעמי יתכן ומבנה הצומת "עזר" לה. ובלי שום קשר אני חושב שמדובר בצומת מסוכן ולא ידידותי לנהג.

הכוונה שלי בהפרדה מפלסית בין הנתיבים היא כמו הגשר מעל צומת קריית אתא, אם היה גשר לנוסעים ישר בלי כל הרמזורים היו יכולים להיחסך הרבה מקרים מהסוג הזה. זה שהצומת לא שונה מצמתים אחרים לא הופך את הנושא לבסדר.

אם היינו בגרמניה או בצפון איטליה סביר להניח שהיו מוצאים סידור תחבורתי אחר ומתקדם יותר למקום מסוג זה.

 

לטעמי, עצם הצבת המצלמה דווקא שם תומכת במקצת בטענה שלי והיא נובעת משני מניעים עיקריים: 1. צומת מסוכן בו היו הרבה תאונות 2. פוטנציאל מקסום הכנסות מדוחות בדיוק בגלל המקרים הללו.

 

אנסה לשלוח מכתב, מקסימום אם לא יעזור ננסה לדבר בבוא העת עם הקצין\ תובע ולהסביר להם את המצב.

עריכה אחרונה על ידי Matanel

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כתבת שהיא נסעה במהירות 80-90 כולם טסים שם בלה בלה בלה

 

כיוון שהכביש מתומרר על 70 קמ"ש ולא קיבלה דו"ח על מהירות

 

המסקנה שלי נובעת מהעובדות שהבאת, היא כי היא לא מכויילת לתפוס במהירות נמוכה.

 

הפסקה שלך לגבי הצבת המצלמה נכונה

 

בכל מקום בו לאנשים יש נטיה לגנוב רמזור/ מהירות שם תמצא מצלמה או שוטר עם ממל"ז.

 

גשר בכל מקום כנראה שלא יהיה שם בשנים הקרובות.

 

גם באירופה יש מלא צמתים מורכבים אף מאלה, או מעגלי תנועה של היו מביישים לבירנט למתקדמים.

 

מכתב לא יזיק לשלוח, מניח שלא יועיל.

 

דיבור עם התובע ביום המשפט יקטין את הענישה לא יבטלה.

 

לא במכתב ולא בשיחה עם התובע אל תתחיל שהצומת אשם

 

אלא שאמך מפנימה את הטעות שעשתה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כתבתי בשום מקום כמה היא נסעה, אני לא יודע כי לא הייתי איתה באוטו. למען האמת לא זכרתי בכלל כמה מותר שם. זה שאנשים "טסים" שם זה דבר ידוע. אין צורך להחפז להסיק מסקנות וליצור עובדות על סמך דברים כלליים שנכתבו.

 

אני מניח שאין משהו שאני יכול לעשות כדי לבטל את הענישה. מצד שני ברור שנעברה עבירה וצריך לשלם עליה אם בכסף ואם בתקופת שימוש בתחבורה ציבורית. מה שיתנו נקבל בהבנה.

 

אין כוונה להעלות את עניין הצומת בפני הקצין\ תובע, מסוכנות הצומת מעניינת להם את הימנית והשמאלית במידה שווה. העליתי את הנושא פה כי מדובר בפורום רכב ויכול להתפתח דיון מעניין.

ננסה להביע התנצלות והפנמה, נקווה שבשילוב עם העבר הנקי זה יגרום להתחשבות בעונש.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני מציע לעשות הוא:

ביום המשפט להפגש עם התובע ולומר לו:

1. מודה בכל העובדות הרשומות בכתב ההזמנה לדין

2. לא מעוניינת לבזבז זמן שיפוט יקר

לפיכך, ובהתחשב בעבר התעבורתי, מבקשת לשנות את סעיף האישום לסעיף המתאים לאור אדום שאינו בנסיבות מחמירות (סמל סעיף 6528 ) ולשלם את הקנס המקורי, ללא פסילה בפועל וללא פסילה על תנאי

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ב23 בלילה במהירות של 80-90 קמש מה שהנהג רואה בכמה שניות האלה זה מקבץ של אורות כולל אלה של הבתי עסק מסביב, לטעמי זה סיטואציה לא נוחה ולא ידידותית לנהג ועדיף והיו מהנדסים את הצומת אחרת.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

לא כתבתי בשום מקום כמה היא נסעה, אני לא יודע כי לא הייתי איתה באוטו. למען האמת לא זכרתי בכלל כמה מותר שם. זה שאנשים "טסים" שם זה דבר ידוע. אין צורך להחפז להסיק מסקנות וליצור עובדות על סמך דברים כלליים שנכתבו.

 

אז כתבת ומניח כי לא מדובר במשהו כללי אלא תיארת את הסיטואציה לפי דברי אימך..ולפתע האיר מישהו את עינינו שהמהירות המותרת שם היא רק 70 ולא 90 כפי שאפשר היה לחשוד.

 

קח את עצתו של אביG

 

היא טובה והיא מתוך המערכת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ההשערה שלך לא נכונה (ובמאמר מוסגר אציין - שוב מוציאה דברים מהקשרם), מה שכתבתי הוא נטו תיאור כללי של סיטואציה בה איך לפי ראות עייני נהג מגיע לצומת המדובר אשר לא מבוסס על תיאור של אמא שלי באוזניי, נושא המהירות לא עלה כלל בשיחה ביני לבין אמא שלי, יש מצב שהיא נסעה גם 15 קמ"ש, אין לדעת. הדיון לגבי מבנה הצומת ומסוכנותו מגיע ממני בלבד. היא לא קראה ולא תקרא את הנאמר כאן.

 

העצה של אביG נראית לי מקצועית מועילה וטובה, אנסה ליישם אותה ונקווה לטוב. תודה רבה.

עריכה אחרונה על ידי Matanel

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לכתוב שעת לילה למה לכתוב מהירות , אם הם לא קשורים למקרה.

 

אבל עזוב, הבנתי את הראש.

 

שנה טובה לך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ראיתי את הדוח בעיניים בפעם הראשונה. יש מתחת לתמונות פס מידע עם נתונים על העבירה: מהירות מותרת 70. מהירות נמדדת 49.

עכשיו אפשר להפסיק את הטרחנות בנושא ולנסות לחפש בכל פסיק ותו שאני כותב? 4f7d26f62b3f9368cdf6b32fe6a3a626.jpg

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שני סוגים של פות"שים פה

 

הראשון בא עם שאלה תיאורטית

 

השני בא עם מקרה שקרה

 

אתה פות"ש מיוחד שבא עם מקרה שקרה ועם שאלה תיאורטית משולבים זה בזה כזוג תאומים סיאמיים.

 

והמגיבים אשמים והצומת אשמה

 

נו שויין

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2433 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...