Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לחברי הפורום,

 

אני מעוניין להוסיף לרכבי מסוג גולף גנריישן את הספויילר הבא: (קישור לרכישה "EBAY")

http://www.ebay.com/itm/VW-GOLF-4-MK4-REAR-ROOF-SPOILER-D-TUNING-GT-/200400504050?fits=Model%3AGolf&hash=item2ea8cd04f2:g:fM0AAOSwv0tVZqYt

 

ובתהליך הרכישה באחד התהליכים הוא מציין לי את ההודעה הזאת:

[TABLE]

[TR]

[TD=class: alert-message]Motor vehicle spare parts may be subject to certain permitting requirements for importation into your country. Please check applicable regulations for specific import restrictions in your country.

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

הבנתי שזה קשור למכ"ס, כדי להתייחס לזה אם וכאשר קורה מקרה שכזה?

 

 

 

 

 

פורסם

אני הבאתי ספויילר מאליאקספרס לפני מספר חודשים בעלות של כ75₪ ושילמתי מס תעבורה של 41%. כ35₪. בבירור מול הדואר מסתבר שספויילר מחוייב במס תעבורה

פורסם

אסביר בקצרה מה קרורה כאשר תזמין את החלק.

 

הוא יגיע ארצה יעצר במכס ישלחו לך דף לגשת למכס, תראה להם את ההעברה בפייפאל ששילמתה למוכר תשלם 50% (זה כולל את כל המיסים מעמים למיניהם ועמלות שקר כל שהוא) ותלך הביתה עם הספויילר.

 

לדוגמא עלה לך הספויילר 600 ש"ח עם משלוח בארץ תשלם עוד 300 ש"ח יצא בסופו של דבר 900 ש"ח. תראה אם זה מתאים לך ותזמין, או לא.

פורסם
אסביר בקצרה מה קרורה כאשר תזמין את החלק.

 

הוא יגיע ארצה יעצר במכס ישלחו לך דף לגשת למכס, תראה להם את ההעברה בפייפאל ששילמתה למוכר תשלם 50% (זה כולל את כל המיסים מעמים למיניהם ועמלות שקר כל שהוא) ותלך הביתה עם הספויילר.

 

לדוגמא עלה לך הספויילר 600 ש"ח עם משלוח בארץ תשלם עוד 300 ש"ח יצא בסופו של דבר 900 ש"ח. תראה אם זה מתאים לך ותזמין, או לא.

הבנתי.

אבל לאיפה אני הולך לשלם? ושהספויילר מצא שם?

פורסם
אני הבאתי ספויילר מאליאקספרס לפני מספר חודשים בעלות של כ75₪ ושילמתי מס תעבורה של 41%. כ35₪. בבירור מול הדואר מסתבר שספויילר מחוייב במס תעבורה

 

אתה בטח התכוונת 35 דולר , לא שקל , נכון ? פחות מהנ"ל אין שום חיוב במיסים

פורסם

אני הזמנתי את זה

 

itm/PAINTED-REAR-TRUNK-BOOT-LIP-SPOILER-FOR-Mazda-3-2nd-2009-2013-Sedan/232299266667?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

 

חוייבתי 35 שקלים מכס

×
×
  • תוכן חדש...