Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום



מה יכולות להיות השלכות לנסיעה על 2 מצתים פעילים בלבד?(עקב קריעה של 2 כבלי הצתה)

מדובר במקרה חרום שאין איפה להשאיר את הרכב.

 

איזה נזק יכול להגרם (אם בכלל(

 

 

תודה רבה

פורסם

המתח הנוצר בסליל ההצתה אין לו לאן להתפרק ולכן הוא עולה ומתפרק בתוך סליל ההצתה ועלול לפגוע בו.

במכוניות מודרניות פריקת מתח זאת, בסליל ההצתה, עלולה לחזור דרך הסליל הראשוני אל מחשב נהול המנוע ולקלקלו.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אם מנתקים את 2 המזרקים



זה מצםצם את הנזק?

 

והאם יווצר נזק למנוע בכלל?

 

 

תודה רבה

 

פורסם

אם מנתקים את 2 המזרקים



 

 

זה מצםצם את הנזק?

 

והאם יווצר נזק למנוע בכלל?

 

 

תודה רבה

 

 

 

 

 

למזרקים אין קשר לסליל ההצתה,ומחשב ניהול המנוע, אז כפי שרפי הזכיר, עלול להגרם

להם נזק בלתי הפיך,נזק יקר מאד לכיס!

באם יש בידך ביטוח גרירה, רצוי וכדאי לגרור אותו למוסך הקרוב!\

 

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

רפי לין שלום

 

במקרה חירום כמתואר, ניתן לנתק את אחד מהקוילים ( למשל בפונטו) ואז לא יהיה מתח גבוה בקויל המנותק וכנראה שאין נזק. מה דעתך?

 

יהודה

פורסם

נתוק המחבר של המתח המנוך אל סליל הצתה (זוגי) אכן ימנע את תופעת פריקת ניצוץ לתוכו ובחזרה אל מחשב נהול המנוע. אין בזה כמעט כל תועלת כי קשה מאוד לנסוע רק עם 2 צילינדרים פועלים ונתוק סליל הצתה אחד יגרום לנורת בקרת מנוע להדלק ואח"כ צריך יהיה להתחבר עם מחשב/סורק אבחון ולבצע מחיקת תקלה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שאלה שעלתה במוחי לאחר קריאת השירשור:

 

האם זה משנה אילו 2 מצתים לא עובדים?

כלומר, הרי במנוע טורי, 4 צילנדרים, הבוכנות החיצוניות נעות במקביל בניהן ובשונה מהבוכנות הפנימיות אשר גם הן נעות במקביל בניהן.

 

מה שאני מנסה לומר, הוא שלפי ההיגיון זה יהיה בלי אפשרי למנוע לעבוד עם זוג צלינדרים חיצוניים או לחילופין פנימיים שלא מוצתים ע"י מצת.

 

מישהו הבין אותי ויכול לענות על השאלה?

 

* כרגיל אני מצטער על הניסוח המסורבל משהו.

פורסם
נתוק המחבר של המתח המנוך אל סליל הצתה (זוגי) אכן ימנע את תופעת פריקת ניצוץ לתוכו ובחזרה אל מחשב נהול המנוע. אין בזה כמעט כל תועלת כי קשה מאוד לנסוע רק עם 2 צילינדרים פועלים ונתוק סליל הצתה אחד יגרום לנורת בקרת מנוע להדלק ואח"כ צריך יהיה להתחבר עם מחשב/סורק אבחון ולבצע מחיקת תקלה.

בברכה - רפי לין :-)

ערב טוב - עדכונים.

 

מדובר ב BX GTI של חבר

שנתקע באיזור יו"ש בלילה

 

אם היה משאיר שם את הרכב-סביר להניח שבבוקר הוא היה מוצא שם רק את הצל של האוטו.

 

לכן - אחרי שחשבנו רבות ובהתייעצות עם כולם כאן (תודה)

הוחלט לעשות את מה שרפי אמר.

 

האוטו בקושי נסע-בעליות לא עבר את ה30 קמ"ש-

סוף טוב - נקנה סט כבלי הצתה 7 מ"מ מסיליקון - תוצרת ארה"ב(מורכבים בארץ) במחיר שווה לכל נפש

65 ש"ח

 

האוטו חזר לחייך

 

תודה רבה לכולם

 

עריכה:חוטי ההצטה המקוריים היו במצב כזה איום - שכאשר העברתי את היד במרחק של כ10 ס"מ מעל סליל ההצתה - קיבלתי מכת חשמל כזאת שזה היה כמו פטיש בראש.

אני חושב שעכשיו התגובות שלי מהירות יותר.:-D

פורסם

הייתה לי פיאט אונו 93

פעם קרה לי שהייתי צריך לנסוע על 2 צילנדרים פועלים כי 2 אחרים נדפקו

(זה מה שאמרו לי אחרי זה במוסך)

המהירות לא עלה לי יותר מ 50 קמש

נסעתי ככה 20 קמ אני מאמין

 

אתם חושבים שנגרם מזה נזק כלשהו?

------ CLUBBER IN SEARCH OF THE PERFECT SOUND -------

פורסם
שאלה שעלתה במוחי לאחר קריאת השירשור:

 

האם זה משנה אילו 2 מצתים לא עובדים?

כלומר, הרי במנוע טורי, 4 צילנדרים, הבוכנות החיצוניות נעות במקביל בניהן ובשונה מהבוכנות הפנימיות אשר גם הן נעות במקביל בניהן.

 

מה שאני מנסה לומר, הוא שלפי ההיגיון זה יהיה בלי אפשרי למנוע לעבוד עם זוג צלינדרים חיצוניים או לחילופין פנימיים שלא מוצתים ע"י מצת.

 

מישהו הבין אותי ויכול לענות על השאלה?

 

* כרגיל אני מצטער על הניסוח המסורבל משהו.

לא מדוייק

החיצוניות עובדות 1-2

והפנימיות 3-4

כלומר המנוע בעל 4 צילינדרים מוציא ניצוץ 1342 ולא יכול להוציא ביחד ניצוץ לחיצוניים ולפנמיים בגלל שהמפלג מסתובב ומוציא ניצוץ כל פעם לחוט אחר .

אומנם שמוציאים ראש מנוע נראה שאכן הצילינדרים נמצאים באותו גובהה ,אבל ההבדלים הם מזעריים ומשמעותיים

JDM :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...