Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך להביא בחשבון שגם מצד הקונה יש בעיות.

 

נניח שהסכמתם להעברת זה'ב והכסף עבר, באים להעביר בעלות והאוטו משועבד, מעוקל או השד יודע מה.

לקונה הלך הכסף.

 

לכן, הדרך ההוגנת לשני הצדדים היא לגשת ביחד אל הבנק, להוציא צ'ק בנקאי שנשאר בידי הקונה עד להעברת הבעלות.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים לחלוטין. כך גם עשיתי.

ניגשים ביחד, מוציאים צ'ק בנקאי וממשיכים אל עבר העברת הבעלות וכו'.

לא ניתן לדעת מה יקרה בהעברת זה"ב עד אשר תתקיים העברת הבעלות כך שגם פה וגם פה יש יתרונות וחסרונות.

פורסם
צריך להביא בחשבון שגם מצד הקונה יש בעיות.

 

נניח שהסכמתם להעברת זה'ב והכסף עבר, באים להעביר בעלות והאוטו משועבד, מעוקל או השד יודע מה.

לקונה הלך הכסף.

 

לכן, הדרך ההוגנת לשני הצדדים היא לגשת ביחד אל הבנק, להוציא צ'ק בנקאי שנשאר בידי הקונה עד להעברת הבעלות.

מה הבעיה לבדוק שיעבוד בדואר טרום העברת הכסף?

 

Sent from my M3s using Tapatalk

פורסם

אין שום בעיה בשום דבר.

 

אני כקונה לא הייתי מעביר כסף בצורה כזו כי אז אהיה נתון לחסדי המוכר.

 

אם לך זה מתאים - לך על זה.

פורסם
מה הבעיה לבדוק שיעבוד בדואר טרום העברת הכסף?

 

Sent from my M3s using Tapatalk

 

ואתה יודע מה השתנה לאחר מכן? שוב, כל אחד והשיטה שלו אבל בבירור, לאחר העברת הכסף אתה נתון לחסדים של המוכר ומה אז? בסדר... בקניית רכב ב 20K, מה כשמדובר על 100-150-200K? פחות נעים.

 

כפי שכתבו, לך על זה 8)

פורסם

דווקא בסכומים של 200+ העברת זה"ב היא הדבר הנפוץ. אפילו לא מדברים על אופציות תשלום אחרות.

בסכומים של 50-80 אלף שקל יש כבר אופציות. כולל מזומן שנספר ונבדק במכונה בצ'יינג.

היו לי כל מיני סיפורים.

פורסם

בתהליך מכירת הרכב הקודם שלי הלכתי עם הקונה לבנק והוצאנו צ׳ק בנקאי ביחד, ומשם ישר הלכנו לדואר להעביר בעלות. התחנה הבאה שלי אחרי הדואר הייתה ישר הבנק להפקיד את הצ׳ק.

בנוסף, לא יודע כמה זה מקובל בד״כ, אל שנינו צילמנו את הת.ז אחד של השני במעמד החתימה על הזכרון דברים.

(אני אישית יודע לזהות תיעוד מזוייף - כחלק מעבודתי)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

הולך לבנק עם הקונה מפקיד את הצ'ק / מזומן.

הכסף בחשבון? יופי -> העברת בעלות - מה מסובך?

פורסם

במקרה אתמול סיפרה לי פה (אסטוניה) מישהי מקומית שעבדה בהונג-קונג שפעם שלחו לה צ'ק של כמה מאות דולרים מהונג קונג לאסטוניה. היא הלכה לשלושה בנקים שונים וכולם אמרו לה "מצטערים, אנחנו לא עובדים עם צ'קים". גם הבנק הבינלאומי שלה בלונדון לא הסכים. בסוף מכר שלה בהונגקונג הסכים להכניס את הכסף לחשבון שלו ולעשות לה העברה בנקאית.

 

אני מספר את זה מכיוון שאחרי כמה שנים באירופה נשגב מבינתי איך בישראל צ'קים עדיין כל כך שכיחים. פה פשוט אין דבר כזה. הכל מתבצע בהעברה בנקאית. אני רוצה לקנות עכשיו רכב והכסף יושב בחשבון? אני נכנס לחשבון שלי דרך הטלפון, מכניס את פרטי הבנק של המוכר במעמד העברת הבעלות וכמה דקות אח"כ הוא בודק אצלו ורואה את הכסף.

 

אנחנו נותנים למערכת הבנקאית להמשיך להיות מסורבלת ומגושמת, ואנחנו משלמים על זה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בפעם האחרונה שניסיתי להעביר למישהו סכום בהעברה בנקאית, עברו יומיים עד שהוא ראה את הכסף בחשבון (בנקים אחרים ולאחר השעה 15:00 בצהריים).

זה אחלה כשאתה מעביר כסף לקרוב משפחה, למוכר הרכב שמולך זה קצת פחות אטרקטיבי.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

לגבי זה בדיוק, בבנק הפועלים למשל אם אתה מעביר בהעברה בנקאית, אותו אדם יקבל הודעת SMS עם הסכום וכו' ואתה מקבל גם אישור. אבל... זה במידה ואתם באותו הבנק.

לגבי בנקים אחרים? צריך לבדוק עם אחרים שמעבירים באופן תדיר לבנקים אחרים.

 

האמת שזה ממש נוח היום, בסמארטפון באפליקציה להעביר כספים זה פשוט נוח וקל.

 

למעשה, לא צריך לזכור היום את הקוד לכרטיס האשראי כיוון שאפשר מהחשבון (שוב, בבנק הפועלים) "להזמין" כסף בכספומט עם קוד זמני ב SMS שאותו מקישים במכונה.

לחלופין, אפשר לתת למישהו מזומן בהעברת SMS גם כן, הוא ניגש להוריד מזומן וזה יורד מהחשבון שלך גם כן, נחמד ונוח.

 

(כל הנאמר נכון כל עוד זה לא מיום שישי ועד יום שני כיוון שבימים הללו לא באמת מתבצעות פעולות והכל על תנאי שזה ממש מציק ומטריד בשנת 2018 תכף).

פורסם

אל תסמכו על אף אחד. דרך המלך מבחינתי:

 

1. בדיקת שיעבוד של הקונה.

2. בנק

3. כשוודאי הכסף בפנים ולא ניתן לביטול, העברת בעלות.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

דרך המלך מבחינתך אך לא מבחינת אחרים וזה תלוי בסכום.

למה שאעביר לך את כל הכסף מראש ורק אז נלך להעביר בעלות כשמי יודע מה יקרה בדרך? הסניף סגור... בעיה כזו או אחרת ומה אז? אתה תחזור הביתה עם הרכב ואני הקונה אחזור עם מה? מניח שזה קצת יותר מובן.

 

זאת ממש לא דרך המלך אלה בסה"כ הדרך שבה אתה בחרת אבל שוב, יש יתרונות וחסרונות לכל צד בכל תהליך.

 

ההנחה המוסכמת הכללית זה שנלך יחד לבנק, ננפיק יחד צ'ק בנקאי (מניח שרובכם יודעים שצ'ק בנקאי אומר שריון הכסף והוא לא מונפק סתם ככה) ואז הולכים יחדיו להעברת הבעלות ומסירת השיק.

 

נכון, במעמד ההעברה תכף יקפצו התאוריות שההוא לא ימסור, יברח, יקרע את השיק וכו' וכו', שוב... יתרונות וחסרונות.

 

היתרון היחידי יהיה ביום שבו ניתן יהיה לעשות את זה במעמד הבנק או דלת לידו.

פורסם

ההנחה המוסכמת הכללית זה שנלך יחד לבנק, ננפיק יחד צ'ק בנקאי (מניח שרובכם יודעים שצ'ק בנקאי אומר שריון הכסף והוא לא מונפק סתם ככה) ואז הולכים יחדיו להעברת הבעלות ומסירת השיק.

 

בהתחלה אתה מתייחס בביטול למה שבן כתב ולאחר מכן קובע נחרצות שטות אחרת.

למה שאני אבזבז חצי יום ללכת לבנק עם הקונה, לעמוד בתור ולקבל צ'ק.

 

ההנחה המוסכמת שיש לך חוזה או זכרון דברים שמגן עליך הן כקונה והן כמוכר ולפיו אתה זכאי לדרוש סעד מבית משפט במקרה והצד השני לא מקיים את המוסכם.

כמו כן, לפי השרשור ההנחה המוסכמת זאת העברת זה"ב, למרות שלי אישית זה פחות נראה.

אני מודה שיותר מכרתי רכבים בחיים מאשר קניתי, כי לרוב אני קונה בסוכנות, אבל עשיתי כמה עשרות עסקאות כאלה בסכומים בין 9 ל 300 אלף שקל.

בחיים לא הלכתי עם קונה או מוכר לבנק. לא שלי, ולא שלו וגם לא אלך. אז ההנחה שלך לא מוסכמת עלי, לדוגמה.


×
×
  • תוכן חדש...