Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי מרצדס c220 טורבו דיזל 2006 עם 400 אלף ק"מ

מונית לשעבר

נבדקה במוסך יבואן ונמצאה במצב מצוין, גיר מנוע וכל המשתמע מכך.

רק שצריכת הדלק שלה בנסיעות בעיקר בינעירוניות, במהירות שיוט 90-100, תאוצות רגועות ומזגן לסירוגין עומדת על 1 ל10....

מה שלא הגיוני בעליל למונית, כל מי שהתייעצתי איתו והיה ברשותו כזה רכב אמור לעמוד על 16-18 ק"מ לליטר משולב

צריכה נמדדה בתדלוק מפול לפול, תואם למדד שמראה המחשב רכב..

מישהו יודע לכוון מה לבדוק?

פורסם

מתי הוחלפו מסנן אוויר/מצתים (מצתי להט ?) /מסנן סולר ? -כל אלו משפיעים ראשונים על צריכת הדלק.

אם הוחלפו במהלך השנה האחרונה,הייתי מוותר על המורשה והולך למכון לדיזלים,שיבדקו היטב את מערכת ההזרקה על שלל חיישניה ומורכבותה (מזרקים סתומים/מלוכלכים/כל חיישן אחר שסיימו את תפקידם)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

היסטוריית טיפולים מלאה ומתועדת לפי השעון והכל הוחלף בזמן במוסכים מורשים..

תמיד אפשר ללכת למכון ולשלם על בדיקה,

מעניין אותי יותר אם יש בדיקות פיזיות לדיזלים בלי מכשור שאפשר לעשות?

אני די חדש עם המנועים האלה תמיד טיפלתי בבנזין

פורסם (נערך)
היסטוריית טיפולים מלאה ומתועדת לפי השעון והכל הוחלף בזמן במוסכים מורשים..

תמיד אפשר ללכת למכון ולשלם על בדיקה,

מעניין אותי יותר אם יש בדיקות פיזיות לדיזלים בלי מכשור שאפשר לעשות?

אני די חדש עם המנועים האלה תמיד טיפלתי בבנזין

עם הסורק לעשות DATA STREAM-לחץ טורבו,כמות האוויר,לחץ סולר,זמן הזרקה,dpf אם יש,EGR אם לא מנותק.....וכו '

כל זה גם בסרק וגם בנסיעה

עריכה אחרונה על ידי gershon1
פורסם
מתי הוחלפו מצתים (מצתי להט ?) -כל אלו משפיעים ראשונים על צריכת הדלק.

 

נרות חימום (מצתי להט) לא משפיעים בכלום על צריכת דלק. אתה יכול להבריג אותם החוצה, לסתום את החורים והצריכה תשאר זהה. רק שיהיה קשה יותר להניע.

יום טוב גם לך

פורסם

אני עם אותו מנוע בדיוק עושה 1:11 בימים החמים האלו ומזגן כל הזמן... הרכב שלי עם 220000 ק"מ.

אני מחליף בסוף השבוע פילטרים ושמנים ואעדכן אח"כ.

פורסם
כמה מראה תצוגת תצרוכת דלק נוכחית כאשר אתה משייט רגוע ב 100 קמ"ש?

 

צריכת דלק רגעית לא באמת משנה.. אבל אם אני לא טועה הראה לי 7 ליטר ל100 קמ

פורסם
צריכת דלק רגעית לא באמת משנה.. אבל אם אני לא טועה הראה לי 7 ליטר ל100 קמ

אם זה ככה זה יוצא ליטר ל- 14 ק"מ לבין עירוני זה דיי תקין.. זה אמור להיות בין 14-16

לדוגמא עם הרכב השני שלי

יש לי מרצדס E220 E-CLASS 2001 220CDI

הרכב בנסיעה רגועה מחוץ לעיר במהירות של 100 קמ"ש, מגיעה לי למצב של 6 ל-100 ק"מ ככה שזה יוצא דיי דומה ותקין לדעתי

אצלי זה יוצא ליטר ל16-17 ק"מ מחוץ לעיר

אם זה ככה לדעתי המצב אצלך דיי תקין אחי

עדיין כדאיי לבדוק מתי בוצע טיפול אחרון ומה הוחלף

My Car: Audi A6 C6 2.4 V6 2006

פורסם

מציע לבדוק מזרקים כולל בדיקה תחת מאמץ. המזרקים נוטים להחזיק עד אזור ה-400K במכוניות האלה.

×
×
  • תוכן חדש...