Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז האם השמן שבתמונה מתאים?

אגב, זה רק למילוי כ 300-400 מ"ל שכרגע חסרים, הרכב נכנס לטיפול בעוד כ 1200 ק"מ. אני מניח שהשמן שיוחלף במוסך יהיה MOBIL 1

פורסם

אבל למה לקנות שמן שלא מתאים?

 

אתה צריך 5W-30 בתקן שציינתי.

 

השמן של OWS לא מתאים לדרישות יצרן.

 

בשביל 300 מ"ל לא בטוח ששווה לך בכלל להוסיף אם אתה לקראת טיפול, עדיף לך לקנות מהמוסך ליטר שמן מאותו סוג ששמים לך בטיפול.

פורסם

תודה, החום עושה את שלו. משום מה קראתי

B712290

במקום

B712296

שעל המיכל. בטח שלא אמלא שמן מתאים, זו הסיבה ששאלתי פה :)

פורסם (נערך)

יש סיכוי למצוא ליטר mobil 1 מתאים באיזור תל אביב איפשהו עכשיו?

המוסך המרכזי לא מוכר שמן.

עריכה אחרונה על ידי Coresh
פורסם (נערך)

אתה לא צריך מוביל1 אבי חלפים מוכר שמני TOTAL(יצרן השמן של "המקורי" של פיגן) ועד כמה שמתאים לך.

במידה והרכב באחריות יצרן/יבואן הייתי ניגש למוסך מורשה יבואן שיירשם בהיסטוריית הטיפולים שהיה חוסר שמן ומבקש שישלימו.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם
אתה לא צריך מוביל1 אבי חלפים מוכר שמני TOTAL(יצרן השמן של "המקורי" של פיגן) ועד כמה שמתאים לך.

במידה והרכב באחריות יצרן/יבואן הייתי ניגש למוסך מורשה יבואן שיירשם בהיסטוריית הטיפולים שהיה חוסר שמן ומבקש שישלימו.

ב1.2 טורבו שמים מובייל. טוטל לא מתאים.

אתה צריך בדיוק כזה http://www.justmotor.co.il/Product/שמן-mobil-1-esp-formula-5w30

פורסם

בכל מקרה ה TOTAL 5W30 שמחזיק אבי לא עומד בתקן המתאים לרכב הזה.

 

אז נשארת עם ה MOBIL1 שכן עומד בתקן ובצמיגות של PSA.

פורסם

אני רואה שאבי ממוקם ברחובות, זאת נסיעה של כ-25 דקות מחולון. מכירים משהו קרוב יותר?

יש את אוטוסטור שקרובה אליי, אבל אני לא רואה שיש לו Mobil1.


×
×
  • תוכן חדש...