Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר-יוני 2017


car_me
שימו לב! השרשור הזה בן 2494 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאחר ושני הרכבים בערך באותו מחיר.

מדוע לוקחים את הרכב העממי, ולא הרכב היוקרתי לכאורה.

ההיגיון אומר הפוף גוטה, הפוך.

 

 

 

אייל.

 

דגמי ה 280 וה 220 של הסופרב הם L&K והם ה-ר-ב-ה יותר איכותיים ופרמיומים וה-ר-ב-ה יותר מאובזרים מהג'וליה.

 

אני לא ממש רואה אותן בכלל כמתחרות, אבל למעט העיצוב החיצוני המשעמם של הסופרב אל מול הגוליה הנאה, אין שום ייתרון לג'וליה עבור הקונה ההדיוט.

 

לקונה הפוטנציאלי שחשוב המותגיות וההנעה האחורית, הגוליה הרבה יותר אטרקטיבית.

 

טבלת המכירות מראה שאין יותר מידי כאלה, לצערנו, כי סוף כל סוף יש רכב ראוי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עכשיו אנו מתקדמים.

אם-כך, למי מיועדת הג'וליה לפי הפילוח שבצעו בסמל"ת.

אם להדיוטות, אולי היה צריך לשפצר יותר בג'אדטים ואורגני אורות.

 

ואם לחוכמולוגים (כמוני)

מדוע לא הזמינו גרסאות פתיחה ספורטיביות, עם פלאפים מאחורי ההגה.

הרי בג'ולייטה הם הביאו את דגם הספירט כך.

 

להבנתי, הרוכשים כמוני, לא חייבים כיסאות עור, ולא מתלהבים מגג נפתח.

אולי השידוך הספורטיבי לדגם היקר, הוא הבעיה.

(אתה מרגיש שאתה משלם עוד, על דברים שאתה לא צריך)

 

לכן אני חושב , כי אם יביאו גרסאות פתיחה, בתמחור טוב, בלי הרבה קישקושים.

(והרי אנו מכירים את הנוהל, לקראת ינואר פברואר 2018 -:wink:הג'ליות ימכרו עם הנחות בצפון)

 

עם פאן ספורטיבי, לפחות את אנשי ההנאה האחורית הם יקבלו.

ואולי בתחילה זה קהל היעד שלהם.

ובהמשך כאשר יראו יותר ג'וליות בכביש, התדמית החיובית תעבור לשאר הקהל.

ותהיה דרישה גם לדגמים מפונפנים.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל,

 

או במילים אחרות, לעשות מעשה 159 שוב.

 

גם היא דישדשה קשות באיבזור והתימחור הראשוני שלה.

 

עשו שינוי משמעותי, הורידו אם אני זוכר נכון כמעט 100 אלף ש"ח והיא התחילה להמכר ממש טוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4 קליאו rs... עצוב, פשוט עצוב.

מצד שני 100% מסירות.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופרב לא מתחרה בג'וליה. נקודה סוף פסוק.

 

ג'וליה מתחרה באאודי A4, ב.מ.וו סדרה 3, מרצדס סי קלאס וכו'.

 

לגבי איכותה של הסקודה, אני מסכים עם חלק ממה שבגירה כתב אבל זה ממש לא רלוונטי.

 

זה כמו לכתוב למה קיה ספורטאז' מוכר יותר רכבים מאאודי A3.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קאיה ספוטאג מתומחרת ו או מאובזרת בצורה שמתחרה. ב A3?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט.

 

אאודי A3, גרסת ספורטבק 5 דלתות אוטומטית עם מנוע 1.4 טורבו, עולה 175,400 ש"ח לפי המחירון באתר של אאודי.

 

קיה ספורטאז', על פי המחירון באתר החברה:

מנוע 2.0, רמת גימור LX הבסיסית - 169,900 ש"ח.

מנוע 2.0, רמת גימור EX הגבוהה - 177,900 ש"ח.

 

כל המחירים הם לפני אגרת רישוי והתקנות למיניהן, וצריך לזכור שבאאודי גם יש הנחות, בעוד שבקיה, גם אם יש אז הם קטנות מאוד (למיטב ידיעתי אין כי אבא שלי קנה ספורטאז' לפני חצי שנה ולא קיבל הנחות אלא כל מיני קישוטים למיניהם בחינם במקום הנחה).

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתונים שקפצו לי לעין:

 

*אוודי לא מפסיקה להדהים אותי עם כמות המכירות של סדרות ה S, RS,RSQ.

 

ה Q2 כצפוי מפציץ עם 452 יחידות.

 

*כבוד גם לג'וליה שמכרה מעל 150 יחידות כולל נתון מרשים מאוד של 12 תלתן ירוק.

 

*דאציה נוסקת עם הדגמים האוטומטיים כשהסנדרו סטפאוויי האוטומטית אחראית ל 605 יחידות (מתוך ה 1200) שנמכרו והדאסטר האוטומטית מוכרת בחודש הבודד שהיא משווקת 263 יחידות, קצב הזוי של 10 ביום!

 

*דיברנו פה באיזה שרשור על מכירות הסופרב הספורטיביות, 188 יחידות של ה 280 כ"ס ו 289 יחידות לדגם ה 220 כ"ס (שניהם ככל הזכור לי L&K) זה פשוט נתוני מכירה מטורפים!

 

*קרסו, אלוהים יעזור לכם, הצלחתם בחצי שנה למכור 4 יחידות קליאו RS. ובנימה פולנית פדגוגית, למה אתם לא יכולים להיות מוצלחים כמו החברים שלכם?

למה 208GTI מוכרת 33 יח'?

למה פולו GTI 77 יחידות?

למה קופרה 38 יחידות?

לעזאזל, אפילו אדםS מכרה 22 יחידות!

 

עכשיו לכו לחדר שלכם ושבו בחושך ואל תצאו עד שתדעו להגיד לי מה עשיתם לא טוב!

 

יש גם סופרב 220 כ"ס שמגיעה בגרסאות סטייל ואקסלוסיב.

ולאחרונה הגיעה גם גרסת שנקראת ספורטליין שנמכרת במחירים זהים ל-L&K בשתי גרסאות המנוע הבכירות.

 

כדאי לשים לב ש-38 איביזה קופרה שנמכרו אלה יחידות אחרונות שעלו בתחילת השנה וכבר כמה חודשים לא ניתן להזמין איביזה קופרה.

הקורסה OPC גם מדשדשת - רק 3 יחידות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקדם.

לא בדקתי לגבי הספורטז' - אבל כאשר מגיעם למחיר של 170 .

סביר להניח כי חושבים גם על ה A3, והעובדה היא נמכרת במספרים יפים.

 

יותר מזה, הדיוטים אשר לא חשבו על ה A3 , רואים את הספורטז' בכביש.

נדלקים, ומבקשים :wink: רשות מהאישה לעבור לראות אולי..

הולכים לראות, ואז חבר אומר להם, אתם יודעים במחיר הזה אפשר A3.

הם הולכים ובודקים גם, ואולי בזכות ההצמדות הזו במחיר, הם עוברים לרכב שלא חשבו עליו.

 

קשה לי לקבל, :brickwall: את התשובות.

מאחר ואם יש קונים לסופרב, אומר כי יש די הרבה צרכנים אשר מוכנים לשלם מעל 220.

ואני שוב תוהה, אם כך מדוע לא את הג'וליה, הרי היא יותר מעניינת.

יש לה את התדמית לפחות ברמת הסופרב וגם יוקרתית, ולכן זה לא מסתדר לי.

התהיות שלי נכתבות מתוך כוונה טובה, אני באמת רוצה להבין.

 

אני מעלה סתם השערה פראית, אולי לסופרב יש הרבה מסירות, מאחר והרוב נמסר לליסינג.

ומתומחר בהנחה סביב ה 160, ולכן הם נמסרות בכמות גדולה.

או-אז אני אבין מדוע הסופרב נמסרת יותר מהג'וליה.

 

אני מסכים כי הסופרב לא מתמודדת עם הג'וליה - הג'וליה פלח מעל.

אם כך - יש לצרכנים אפשרות באותו מחיר לשדרג לפלח מעל..

ועדיין הם מעדיפים לכאורה פלח נמוך יותר.

(כמו לוותר על שדרוג בטוסה, מציעים לך לעבור מהמחלקה הרגילה.. לעסקים

ואנו אומרים, :grin: לא תודה, לי לא זכור לי מקרה כזה.)

 

הביטוח של הסופרב יותר יקר, אגרת הרישוי תואמת.

שוב אני תוהה מה הסיבה.

 

 

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4 קליאו rs... עצוב, פשוט עצוב.

מצד שני 100% מסירות.

 

הקליאו rs באופן כללי לדעתי לא מבריקה ורק בגלל דבר אחד - גיר אוטומטי בלבד, למתחרה בקטגוריה עם גיר אוטומטי(פולו gti) יש גיר מוצלח יותר(הגיר של הקליאו נקטל ברוב המבחנים בחו״ל).

 

שאני עמדתי בפני קניה של הוטהאצ׳ לפני 8 חודשים הקליאו לא הייתה אופציה אפילו(ולו רק בגלל שהיא אוטומטית בלבד).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מקבל את התירוץ של "זה בגלל שהיא אוטומטית".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא מתומחרת כמו הפולו(המתחרה היחידה עם גיר אוטומטי) - 150 אלף, הגיר שלה נחות משל הקליאו(לפחות בדור הקיים) ולכן יש לה פחות ביקוש, לפני הגיר האוטומטי הקליאו 3 הייתה מוצלחת מאוד ועד היום היא נחטפת בלוחות היד שניה הרבה מעל המחירון.

 

מצד אחד? היא לא פונה לרוב לקהל הפוזה של הפולו gti האוטומטית שמחפש רכב אוטומטי מהיר, מצד שני היא מתרחקת מהקהל מקור שלה והתמחור שלה גבוהה מידיי.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוקנוק, אתה טועה. אין קליאו rs ממתינות אצל היבואן. כל מה שיובא נמכר מראש (יש לי מידע פנימי), הבעיה היא היבואן שמייבא כמות מינימלית ולא מפרסם בשום צורה שהיא.

 

לגבי הגיר של הקליאו, תעשה לי טובה, בדקת בעצמך?

הגיר לא מושלם אבל לא רואה סיבה חוץ מעדר לרוץ לוואגית בלי לבחון את הקליאו

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם יש איזה הבדל בגיר (ואני טוען שאין) דינמית, הרכבים ככ שונים שזה פחות או יותר 2 הקצוות של הפרשנות של הוט האטצ ספורטיבית.

 

בהקצנה, אם הקליאו מרגשת כמו מישגל, הפולו מרגשת כמו משגל נסוג :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2494 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...