Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר-יוני 2017


car_me
שימו לב! השרשור הזה בן 2494 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בסדר.. נגיד ואתם צודקים - לא נבצע השוואה, נבצע בדיקה

 

אם-כך, מדוע הלקוחות לא קונים את מותג היוקרה.

ומעדיפים באותו הכסף לקנות את המותג הלא - וזו השאלה.

נותנים לקונים באותו הכסף שטח ביצועים ויוקרה, מדוע לא לקחת.. :lol: על זה אני תוהה.

 

 

אייל.

 

כי הסופרב היא הרבה יותר VFM מאשר ג'וליה\3\A4 וכו', לא כל אחד מוכן לשלם פרימייה עבור הסמל ולהתפשר על אבזור.

אל תשכח שמחיר הרכישה זה לא הכל, עם רכבי יוקרה מגיעים מחירי פרימיום גם במוסכים וגם אצל שוקה בביטוח.

לכן, הגיוני שהלקוח הממוצע יוותר על סמל סטטוס לטובת מרווח, אבזור ועלויות אחזקה סבירות יותר.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עכשיו אנחנו מתקדמים.. אבל יש עוד.

אולי הלקוחות לא דבילים.

יש כ 1000 לקוחות אשר קונים את הסופרב בשנה.

מדוע חכמי אלפא לא יכוונו לשוק הזה, במקום להביט על הגרמניות..

יכנסו עם דגם ברמה דומה ובמחיר קצת יותר גבוהה, עוד 5 אלף.

אבל יתנו ללקוח את התוספות התואמות, לא גרסה לעניים, הלקוח לא אהבאל.

 

הלקוח לא קונה יוקרה של מסכנים, נכון יהיו שיקנו יוקרה כזו השאלה.. עד מתי.

הרי הלקוח , המנהל רואה את הספורטז' והסקודה של העובדים - ובמסדרון הם מדברים.

אדון מנהל, מה יש לך ברכב היוקרתי, מה זה הכל, אז מה יוקרה ברכב הזה.

אצלנו יש יותר.

והמנהל מסביר להם מה זה יוקרה.. עד שהוא קולט שהוא לא מאמין במה שהוא אומר..

וכי הוא קנה סמל יוקרה ללא כיסוי.

 

הטעות של אלפא הם מכוונים לגרמניות, במקום לכוון להצלחה במקום הנכון.

יש 1000 קונים בשנה.

החוכמה בתחילה להלחם היכן שיש לך סיכוי להצליח, ולא היכן שאתה רוצה להצליח..

ואח"כ אולי תצליח יותר.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הסופרב עושה הכל יותר טוב מהג'וליה, הכל. חוץ מהתנהגות..

 

על איזה "התנהגות" כבודו מדבר ברכב שכלל אי אפשר לכבות בו (או להרגיע במקצת) את הבקרות?

 

אין בו שום "התנהגות".

 

יש בו "גבולות 48" עד שהבקרה מתערבת לך באגרסיביות לא אופייני לסגמנט!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנהגות זה לא רק החלקות. ואין מה להשוות את התנהגות הסופרב, על אף שהיא משובחת, לג'וליה (או לסדרה 3, או לכל רכב אחר שמתנהג היטב).

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אנחנו מתקדמים.. אבל יש עוד.

אולי הלקוחות לא דבילים.

יש כ 1000 לקוחות אשר קונים את הסופרב בשנה.

מדוע חכמי אלפא לא יכוונו לשוק הזה, במקום להביט על הגרמניות..

יכנסו עם דגם ברמה דומה ובמחיר קצת יותר גבוהה, עוד 5 אלף.

אבל יתנו ללקוח את התוספות התואמות, לא גרסה לעניים, הלקוח לא אהבאל.

 

הלקוח לא קונה יוקרה של מסכנים, נכון יהיו שיקנו יוקרה כזו השאלה.. עד מתי.

הרי הלקוח , המנהל רואה את הספורטז' והסקודה של העובדים - ובמסדרון הם מדברים.

אדון מנהל, מה יש לך ברכב היוקרתי, מה זה הכל, אז מה יוקרה ברכב הזה.

אצלנו יש יותר.

והמנהל מסביר להם מה זה יוקרה.. עד שהוא קולט שהוא לא מאמין במה שהוא אומר..

וכי הוא קנה סמל יוקרה ללא כיסוי.

 

הטעות של אלפא הם מכוונים לגרמניות, במקום לכוון להצלחה במקום הנכון.

יש 1000 קונים בשנה.

החוכמה בתחילה להלחם היכן שיש לך סיכוי להצליח, ולא היכן שאתה רוצה להצליח..

ואח"כ אולי תצליח יותר.

 

 

אייל.

 

אז למה שמרצדס לא יתמחרו את הC180 במחיר של סופרב 1.8? הרי אז 145 קונים יכולים להפוך ל744?

למה שב.מ.וו לא יתמחרו את ה318 מתחת למאזדה 3? הרי המנוע חלש יותר ורשימת האבזור קצרה יותר.

למה יש 290 מפגרים ששילמו על A4 מחיר גבוה יותר מ800 חכמים שרכשו את האוקטביה 150?

 

כי סל השיקולים של אחד לא תמיד חופף לאחר. חלק ניגשים למשימה באופן יותר רציונלי וחלק אמוציונלי.

יש כאלה שקונים רשימת אבזור ויש כאלו שחושקים בסמלים יוקרתיים.

למה אנשים קונים טי שרט בייסיק של טומי או נאוטיקה במחיר שיכלו לקנות 4 פולו בקטסרו או סליו? כי הם אוהבים את הסמל הרקום בצד ומוכנים לשלם על זה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודקת - לכן שאלתי לכמה לקוחות הם רוצים לפנות..

שבו במשרד והתחילו לספור.

ושימו-לב, אני כותב על אלפא ג'וליה, כהכנסת דגם רכב חדש לחלוטין לכביש.

רכב אשר עדיין לא צבר מוניטין של אמינות, ונראות בכביש.

 

יש קוני סמל יוקרה, ויש במקביל 1000 לקוחות עם פוטנציאל, אשר קונים נתונים נוספים.

מקרב קוני סמל היוקרה, מה תהיה התפלגות הקונים בין שאר יצרני סמלי היוקרה

לפי הנתונים מאות בודדות לכל יצרן יוקרה.

 

ובמקביל, יצרני האמצע - מוסיפים חבילות איבזור יוקרתיות, ונוגסים מהצד בסמלי היוקרה.

והיבואנים .. מורידים בשקט מחירים לקונים, הורדות גדולות.

במחירון רשום X ובפועל יש הרבה קונים אשר משלמים X-30 ועוד'.

 

והלקוח אשר קנה בכסף מלא מתאכזב, כי לא רק שקנה רק סמל יוקרה.

אחרים שלמו הרבה פחות, וחבילת היוקרה נמצאת ברכבים בתחום האמצע.

 

האם לא עדיף מתחילה לתמחר בהפרש קל - כי בסוף ממילא הם מוכרים במחיר הנ"ל..

בנו חבילת הגנה איכותית ואחריות, גם בביטוח ובטיפולים.

 

אתם נכנסים לשוק רווי , מאחר והרכב הוא דגם חדש בכביש, בהתחלה

כוונו אל אזור 1000 הקונים עם הכסף ביד, שם אפשר לעניין ולהזיז את הקונים..

ועם הגדולים תתמודדו בכייף בהמשך.

 

(וכאן אנפץ עוד סממן יוקרה - הביטוח לא יותר יקר, אומנם בתחילה מבקשים 10+

אבל - כאשר מבצעים שופינג בחברות הביטוח, הביטוח לכל נהג, נסגר גם סביב 7.000.

וגם מחיר הביטוח של הסופרב - בתחום ה 8 אלף.)

 

במידה ויבנו גם חבילת ביטוח נכונה, המתאימה לקהל שלהם.

בפעולה הזו, יחסכו לקונה את הריצות ויזכו להערכה נוספת, ללא הוצאה כספית מצידם .

נ.ב - הם לא חייבים לקבל כל אחד, לפי נתוני הנהג כמו כל חברת ביטוח.

 

מקדם המכירות הטוב-ביותר, הוא תמיד עוד "נראות" רכבים בכביש.

לקוח אשר מדבר בשבח הרכב ונהנה מרכב יוקרה, יחזור ויקנה רכב יוקרה.

הוא יהיה גאה ברכב, ישוויץ ויספר לאחרים.

 

ומנגד - לקוח אשר קנה סמל, והבין כי אין בו כל-כך יוקרה..

יתפשר ויעבור לרכב מתחום האמצע, וייהנה מהרגשת יוקרה בפועל ברכב, גם ללא סמל.

לכן המספרים בטבלת המסירות..:wink: לעניות דעתי, נראים כך.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיח של חרשים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אלפא היתה מותג יוקרה כה נחשק, אזי המיטו היתה מוכרת פי 5 מאודי A1, הג'ולייטה הית טורפת את פלח השוק של הוולוו V40 והאודי A3 וכן הלאה.

אז יכול מאד להיות שעבור הרוכש הממוצע של מכונית מנהלים, לשם אלפא רומיאו אין מספיק "יוקרה" בכדי שהוא יעדיף אותה על מכונית שכחבילה מעניקה תמורה טובה יותר עבורו.

ואני ממש לא מאלו שחושבים שהג'וליה נכשלה כאן; את זה ניתן יהיה לדעת רק אחרי שנתיים, אחרי שיחלוף ההייפ שמלווה כל מכונית חדשה מעניינת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודקת - לכן שאלתי לכמה לקוחות הם רוצים לפנות..

שבו במשרד והתחילו לספור.

ושימו-לב, אני כותב על אלפא ג'וליה, כהכנסת דגם רכב חדש לחלוטין לכביש.

רכב אשר עדיין לא צבר מוניטין של אמינות, ונראות בכביש.

 

יש קוני סמל יוקרה, ויש במקביל 1000 לקוחות עם פוטנציאל, אשר קונים נתונים נוספים.

מקרב קוני סמל היוקרה, מה תהיה התפלגות הקונים בין שאר יצרני סמלי היוקרה

לפי הנתונים מאות בודדות לכל יצרן יוקרה.

 

ובמקביל, יצרני האמצע - מוסיפים חבילות איבזור יוקרתיות, ונוגסים מהצד בסמלי היוקרה.

והיבואנים .. מורידים בשקט מחירים לקונים, הורדות גדולות.

במחירון רשום X ובפועל יש הרבה קונים אשר משלמים X-30 ועוד'.

 

והלקוח אשר קנה בכסף מלא מתאכזב, כי לא רק שקנה רק סמל יוקרה.

אחרים שלמו הרבה פחות, וחבילת היוקרה נמצאת ברכבים בתחום האמצע.

 

האם לא עדיף מתחילה לתמחר בהפרש קל - כי בסוף ממילא הם מוכרים במחיר הנ"ל..

בנו חבילת הגנה איכותית ואחריות, גם בביטוח ובטיפולים.

 

אתם נכנסים לשוק רווי , מאחר והרכב הוא דגם חדש בכביש, בהתחלה

כוונו אל אזור 1000 הקונים עם הכסף ביד, שם אפשר לעניין ולהזיז את הקונים..

ועם הגדולים תתמודדו בכייף בהמשך.

 

(וכאן אנפץ עוד סממן יוקרה - הביטוח לא יותר יקר, אומנם בתחילה מבקשים 10+

אבל - כאשר מבצעים שופינג בחברות הביטוח, הביטוח לכל נהג, נסגר גם סביב 7.000.

וגם מחיר הביטוח של הסופרב - בתחום ה 8 אלף.)

 

במידה ויבנו גם חבילת ביטוח נכונה, המתאימה לקהל שלהם.

בפעולה הזו, יחסכו לקונה את הריצות ויזכו להערכה נוספת, ללא הוצאה כספית מצידם .

נ.ב - הם לא חייבים לקבל כל אחד, לפי נתוני הנהג כמו כל חברת ביטוח.

 

מקדם המכירות הטוב-ביותר, הוא תמיד עוד "נראות" רכבים בכביש.

לקוח אשר מדבר בשבח הרכב ונהנה מרכב יוקרה, יחזור ויקנה רכב יוקרה.

הוא יהיה גאה ברכב, ישוויץ ויספר לאחרים.

 

ומנגד - לקוח אשר קנה סמל, והבין כי אין בו כל-כך יוקרה..

יתפשר ויעבור לרכב מתחום האמצע, וייהנה מהרגשת יוקרה בפועל ברכב, גם ללא סמל.

לכן המספרים בטבלת המסירות..:wink: לעניות דעתי, נראים כך.

 

 

אייל.

נתחיל מנקודת המוצא ולפיה במותג אלפא יש איזו יוקרה מיוחדת, לגמרי לא בטוח למעט אולי אצל חובבי המותג הותיקים, עבור אלו גם הג'ולייטה היא משהו עם ניחוח אנין למביני דבר, לאחרים היא לא אומרת הרבה. אי אפשר, נדמה לי, לקשור את אלפא רומיאו יחד עם מרצדס וב.מ.וו או אודי באותה חבילה מבחינת היוקרה המתלווה ואין סיבה שמי שכן היה מעדיף אודי יקרה על סקודה זולה ועדיפה מכנית בשל המודעות למיתוג, לא היה ובאותה מידה מעדיף אותה על אלפא רומיאו. את היוקרה שלהם צברו המותגים הגרמניים לאורך שנים תוך בניה ממושכת ובעיקר יציבה ועקבית של מוניטין, אצל אלפא היו בעיקר מדרגות, מרבית הזמן למטה. מכאן, ובלי קשר לג'וליה שכנראה אינה נופלת מהמתחרות הגרמניות הקלאסיות שלה מבחינת איכויות ויכולות, אולי עולה עליהן, אין באמת סיבה שמי שמעדיף סופרב על ג'וליה כזו יחשוב שהוא מוותר על איזו תדמית או יוקרה יוצאת דופן בתמורה למה שנותנת לו הסופרב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אלפא היתה מותג יוקרה כה נחשק, אזי המיטו היתה מוכרת פי 5 מאודי A1, הג'ולייטה הית טורפת את פלח השוק של הוולוו V40 והאודי A3 וכן הלאה.

אז יכול מאד להיות שעבור הרוכש הממוצע של מכונית מנהלים, לשם אלפא רומיאו אין מספיק "יוקרה" בכדי שהוא יעדיף אותה על מכונית שכחבילה מעניקה תמורה טובה יותר עבורו.

ואני ממש לא מאלו שחושבים שהג'וליה נכשלה כאן; את זה ניתן יהיה לדעת רק אחרי שנתיים, אחרי שיחלוף ההייפ שמלווה כל מכונית חדשה מעניינת.

 

למה שמיטו תמכור *פי 5* מA1? ועוד בהתחשב בגילה הוותיק ומבחר מנועים מצומצם יותר? שנה שעברה ג'ולייטה אכן מכרה יותר מV40, כמו הסדרה 1. אבל A3 הייתה מלכת הקטגוריה בכל מקרה. זה שאאודי מוכרת יותר דגמי כניסה מב.מ.וו או מרצדס הופך את האחרונות לכישלון?

 

האם אלפא מצליחה להתחרות בגרמניות זאת שאלה נפרדת והתנהלו סביבה מספיק דיונים בפורום, מה שבטוח, זה שהיא מנסה.

לצפות מאלפא לתמחר את מוצריה מול סקודה, זה לא רציני ותלוש מהמציאות הן בשוק המקומי והן בעולמי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי מיצוב לא ממש מעניין את הלקוחות, אלא התמורה ת'כלס ?

ואף אחד כאן לא בדיוק יודע מול מה רוכשי הסופרב השוו כשבאו לרכוש את המכונית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

האם אלפא מצליחה להתחרות בגרמניות זאת שאלה נפרדת והתנהלו סביבה מספיק דיונים בפורום,

מה שבטוח, זה שהיא מנסה.

לצפות מאלפא לתמחר את מוצריה מול סקודה,

זה לא רציני ותלוש מהמציאות הן בשוק המקומי והן בעולמי.

בקווים כלליים, איך כן הייתם מקדמים את המכירות , ל אלפא.

 

כדגם חדש ללא הילת האמינות הראשונית - האם רק על בסיס סמל היוקרתיות.

או גם פנייה לאיזור שוק, שיש בו 1000 צרכנים, אשר מופיעים בטבלת המכירות.

אני באמת רוצה להבין את הכיוון.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי מיצוב לא ממש מעניין את הלקוחות, אלא התמורה ת'כלס ?

ואף אחד כאן לא בדיוק יודע מול מה רוכשי הסופרב השוו כשבאו לרכוש את המכונית.

 

מיצוב בוודאי שמעניין את הלקוחות, אבל לדעתי המיצוב כאן בפורום שונה לחלוטין מהמיצוב "בחוץ".

יצרנים ודגמים שמוערכים "כאן" בהחלט יתכן שממש לא מוערכים "שם".

 

ו"שם" נמצא עיקר כוח הקניה, לא "כאן".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר.. נגיד ואתם צודקים - לא נבצע השוואה, נבצע בדיקה

 

אם-כך, מדוע הלקוחות לא קונים את מותג היוקרה.

ומעדיפים באותו הכסף לקנות את המותג הלא - וזו השאלה.

נותנים לקונים באותו הכסף שטח ביצועים ויוקרה, מדוע לא לקחת.. :lol: על זה אני תוהה.

 

אייל.

 

מאותה סיבה שקניתי GTI ולא במוו באותו מחיר, מאותה סיבה שקניתי אלפא ולא מרצדס באותו מחיר, וגם מסיבות פרקטיות כגון מרווח.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אנחנו מתקדמים.. אבל יש עוד.

אולי הלקוחות לא דבילים.

יש כ 1000 לקוחות אשר קונים את הסופרב בשנה.

מדוע חכמי אלפא לא יכוונו לשוק הזה, במקום להביט על הגרמניות..

יכנסו עם דגם ברמה דומה ובמחיר קצת יותר גבוהה, עוד 5 אלף.

אבל יתנו ללקוח את התוספות התואמות, לא גרסה לעניים, הלקוח לא אהבאל.

 

הלקוח לא קונה יוקרה של מסכנים, נכון יהיו שיקנו יוקרה כזו השאלה.. עד מתי.

הרי הלקוח , המנהל רואה את הספורטז' והסקודה של העובדים - ובמסדרון הם מדברים.

אדון מנהל, מה יש לך ברכב היוקרתי, מה זה הכל, אז מה יוקרה ברכב הזה.

אצלנו יש יותר.

והמנהל מסביר להם מה זה יוקרה.. עד שהוא קולט שהוא לא מאמין במה שהוא אומר..

וכי הוא קנה סמל יוקרה ללא כיסוי.

 

הטעות של אלפא הם מכוונים לגרמניות, במקום לכוון להצלחה במקום הנכון.

יש 1000 קונים בשנה.

החוכמה בתחילה להלחם היכן שיש לך סיכוי להצליח, ולא היכן שאתה רוצה להצליח..

ואח"כ אולי תצליח יותר.

 

 

אייל.

 

מעולם לא בדקתי איזה אבזור יש ב- סדרה 4 קבריו של מי שממוצב מעליי בפירמה; מעולם לא נשאלתי על ידי הכפופים לי מה יש באלפא. כי אין צורך... אלה שיחות שאתה מדמיין אבל אני לא מכיר כאלה בפועל. אולי כך אנשים מנחמים עצמם על שלא קנו במוו. אבל מי שזה באמת לא מעניין אותו - בכלל לא שואל...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2494 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...