Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך הלך לי מנוע בגלל צינורית אחת קטנה (פוקוס 1.6 אקובוסט)


misterb
שימו לב! השרשור הזה בן 1598 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מקווה מאוד שתקבל את כל כספך חזרה, הרכב חדש ואין סיבה בעולם שתצטרך להחליף מנוע בגלל רכיב תקול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כל - תודה על השיתוף וכל הכבוד לסבלנות ואורך הרוח בטיפול מול הגורמים השונים. אני רציתי לציין בהקשר זה שהמקרה שלך גורם לי להעריך עוד יותר את המכונאי שאצלו אני מטפל באלפא 159 שלי, שבטיפול האחרון אצלו הפנה את תשומת לבי למחבר פלסטיק שמחבר צינורות קירור במנוע שלדבריו מועד לפורענות ויכול להישבר בכל רגע (ממש מזכיר את המקרה הזה). הוא המליץ על החלפה יזומה של המחבר וכך עשיתי. המעניין כאן הוא שהוא לא התקין לי את החלק המקורי העשוי פלסטיק, אלא חלק שהוא עצמו מייצר, ממתכת. הוא פשוט הלך למקום שייצר לו כמות כזאת של ניפלים ממתכת וכך לכל רכב שנכנס אליו הוא מחליף את הניפל הזה וחוסך מבעליו צרות צרורות בעתיד.

Alfa-Romeo 159 2.2 Selespeed Classico + SR 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע נדפק בגלל תקלה פשוטה, ובגלל שהיצרן לא טרח לשים חיישן חום פשוט שעובד עם מגע ישיר במתכת. זה תכנון גרוע של הרבה יצרנים היום.

למה אצלי במחשב שעולה 2000 שקל יש לפחות 3 חיישנים חום למעבד הראשי, למעבד הגראפי וללוח האם ,ועוד כמה חיישנים שמתריעים במקרה שהמאוררים מפסיקים לעבוד, אבל ברכב שעולה 150000 שקל יש רק חיישן חום בודד שגם הוא מוגבל לקיום נוזל. למה היצרן לא טורח לשים חיישן חום שעולה כמה סנטים כדי להתריע על הסכנה הכי גדולה למנוע ?

 

והאמת שיש כאן רשלנות תורמת גם שלך, כי יש לך מספיק ידע במה שקורה מתחת למכסה המנוע כדי להבין מה שכתבתי כאן, ובכל זאת לא טרחת לשים חיישן חיצוני משלך שלא תלוי במגע בנוזל הקירור. לקחת הימור כמו 99.9% מבעלי הרכב ובמקרה שלך הפסדת.

 

חבל. פעם הבאה תדאג לשים חיישן משלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע נדפק בגלל תקלה פשוטה, ובגלל שהיצרן לא טרח לשים חיישן חום פשוט שעובד עם מגע ישיר במתכת. זה תכנון גרוע של הרבה יצרנים היום.

למה אצלי במחשב שעולה 2000 שקל יש לפחות 3 חיישנים חום למעבד הראשי, למעבד הגראפי וללוח האם ,ועוד כמה חיישנים שמתריעים במקרה שהמאוררים מפסיקים לעבוד, אבל ברכב שעולה 150000 שקל יש רק חיישן חום בודד שגם הוא מוגבל לקיום נוזל. למה היצרן לא טורח לשים חיישן חום שעולה כמה סנטים כדי להתריע על הסכנה הכי גדולה למנוע ?

 

והאמת שיש כאן רשלנות תורמת גם שלך, כי יש לך מספיק ידע במה שקורה מתחת למכסה המנוע כדי להבין מה שכתבתי כאן, ובכל זאת לא טרחת לשים חיישן חיצוני משלך שלא תלוי במגע בנוזל הקירור. לקחת הימור כמו 99.9% מבעלי הרכב ובמקרה שלך הפסדת.

 

חבל. פעם הבאה תדאג לשים חיישן משלך.

שיקולים תקציביים , בפס ייצור המוני זה נחשב כחסכון משמעותי מאוד , עדיין אני לא מצדיק את זה .

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע נדפק בגלל תקלה פשוטה, ובגלל שהיצרן לא טרח לשים חיישן חום פשוט שעובד עם מגע ישיר במתכת. זה תכנון גרוע של הרבה יצרנים היום.

למה אצלי במחשב שעולה 2000 שקל יש לפחות 3 חיישנים חום למעבד הראשי, למעבד הגראפי וללוח האם ,ועוד כמה חיישנים שמתריעים במקרה שהמאוררים מפסיקים לעבוד, אבל ברכב שעולה 150000 שקל יש רק חיישן חום בודד שגם הוא מוגבל לקיום נוזל. למה היצרן לא טורח לשים חיישן חום שעולה כמה סנטים כדי להתריע על הסכנה הכי גדולה למנוע ?

 

.

מסכים עם כל מילה, הזוי שככה מרבית הרכבים מיוצרים היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע נדפק בגלל תקלה פשוטה, ובגלל שהיצרן לא טרח לשים חיישן חום פשוט שעובד עם מגע ישיר במתכת. זה תכנון גרוע של הרבה יצרנים היום.

למה אצלי במחשב שעולה 2000 שקל יש לפחות 3 חיישנים חום למעבד הראשי, למעבד הגראפי וללוח האם ,ועוד כמה חיישנים שמתריעים במקרה שהמאוררים מפסיקים לעבוד, אבל ברכב שעולה 150000 שקל יש רק חיישן חום בודד שגם הוא מוגבל לקיום נוזל. למה היצרן לא טורח לשים חיישן חום שעולה כמה סנטים כדי להתריע על הסכנה הכי גדולה למנוע ?

 

והאמת שיש כאן רשלנות תורמת גם שלך, כי יש לך מספיק ידע במה שקורה מתחת למכסה המנוע כדי להבין מה שכתבתי כאן, ובכל זאת לא טרחת לשים חיישן חיצוני משלך שלא תלוי במגע בנוזל הקירור. לקחת הימור כמו 99.9% מבעלי הרכב ובמקרה שלך הפסדת.

 

חבל. פעם הבאה תדאג לשים חיישן משלך.

 

קודם כל עד שזה קרה לא ידעתי מהעניין. וגם אחרי התיקון, התקנתי חיישן משלי, כמו שכתבתי, אבל הוא לא באמת אפקטיבי.

חיישן שבא במגע עם גוף המנוע גם מגיב בהשהייה גדולה מדי לשינויי טמפ', וגם מושפע מאד מתנאי סביבה.

הפתרון הנכון הוא התקנת חיישן גובה נוזל קירור, שזה לא משהו שאפשר לעשות לבד בקלות, וזה מה שפורד עושים בריקול.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע נדפק בגלל תקלה פשוטה, ובגלל שהיצרן לא טרח לשים חיישן חום פשוט שעובד עם מגע ישיר במתכת. זה תכנון גרוע של הרבה יצרנים היום.

חבל. פעם הבאה תדאג לשים חיישן משלך.

באיזה רכב פרטי חוץ מדגמי פורד מסויימים מותקן או הותקן בעבר חיישן טמפ' שבה במגע ישיר עם המנוע ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חדשות משמחות מדלק מוטורס - שלחתי להם לבקשתם את כל החשבוניות עם ההוצאות, מתוכן חלק היו מחנות חלפים עצמאית (קניתי חלפים והבאתי למוסך כדי לחסוך קצת), הסיכום הכולל היה 25,500 ש"ח. אחרי שעברו על הרשימה שלחו שאלות איך קשורים חלפים מסויימים להתחממות (צינורות טורבו, משאבת דלק וריליי, מחשב מנוע, ומשאבת קלאץ').

למעט משאבת קלאץ' שהסכמתי שלא קשורה לעניין, הסברתי את השתלשלות הארועים, צינורות טורבו נדרשו להחלפה ע"י המוסך עוד בהצעה המקורית לתיקון עקב חשש לרתיחת השמן ופגיעה בהם. המשאבה והמחשב לכאורה לא קשורים אבל גם אין הסבר הגיוני לקלקול שלהם בתזמון הזה, אז מבחינתי זה נזק שנגרם במוסך במהלך העבודה, או איזשהו קשר עקיף להתחממות שאף אחד לא חשב עליו.

כך או כך - זה לא אמור להיות על חשבוני. הם קיבלו את ההסברים, ומוציאים לי המחאה על סך 24,500 (הסכום המקורי פחות משאבת קלאץ'). כמובן בתמורה לחתימה על מסמך ויתור תביעה בעתיד.

אני די מופתע שזה התנהל כל כך מהר ובקלות יחסית, בהחלט מגיע לדלק מוטורס שאפו על ההתנהלות הזאת. כמובן שהכסף לא יוצא מהכיס שלהם, פורד משלמים את זה, ובכל זאת - תוך 4 ימי עבודה אישרו את העניין, זה יפה מאד.

די ברור לי שאם לא היה ריקול וכיסוי של פורד לא הייתי רואה מהם שקל, והייתי צריך ללכת לבית משפט, אבל זה די מובן ולא חושב שהרבה יבואנים אחרים היו שולפים פנקס צ'קים במקומם.

אני אישית לא מסמן את פורד או את דלק מוטורס כמשהו להתרחק ממנו בעתיד, בהחלט אשקול לחיוב אם יהיה רכב שאני ארצה מהארסנל שלהם.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהדר!! כמו שחזיתי בעמוד השלישי, היבואן השכיל לטפל כמו שצריך. יופי.

 

כל הכבוד לך על השמירה על השפיות ועל השפה המכובדת, זה לא מובן מאליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה כיף להיות נאיבי,תלמדו אותי גם ?

 

בארץ כמו בארץ (הכללה גסה אבל עדיין),כל דבר שקשור לכסף (בטח בסכומים כאלו) דורש מלחמות ועור של פיל (ומשטחים של סבלנות).

אין להם סיבה ממשית לשנות משהו כל עוד הכסף זורם,בדרך זו או אחרת.

 

פ"ש - מצדיע לך על ההתנהלות,תתחדש על הרכש החדש,סע בדרכים טובות ומאחל לך שקט בנפש ובעו"ש.

 

אהמ, אהמ

 

אני לא בן אדם נאיבי אלא פשוט הגיוני. לפי התיאור של פותח השרשור זה היה הדבר ההגיוני לעשות.

 

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1598 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...