Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בידי את הרכב הנל כ3 שבועות, כשהגעתי למורשה כדי לבדוק היסטוריית טיפולים נאמר לי שצריך להחליף פלאגים כי לא הוחלפו עד עכשיו. הרכב עבר 32000 ק"מ. ניסיון של המוסך לחלוב כסף או אולי באמת יש צורך?

תודה!

פורסם

ממה שידוע לי ההנחיה, עד לפני כמה חודשים, הייתה להחליף אחת ל60 אלף ק"מ.

כשאני הגעתי למוסך אמרו לי ששינו את ההנחיה וכעת נדרשים להחליף כל 30

פורסם

משמע כל טיפול שני להחליף פלגים ?

הייתי אומר שמדובר בהנחייה מעניינת מאוד !

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אני יכול להעיד על הסקודה ייטי שברשותי, 4 שנים על הכביש עם 52,000 אלף קילומטרים, החלפתי פלאגים השבוע [עצמאית] ואכן המצב שלהם לא היה להיט.

 

30,000 נשמע לי ממש מוקדם במיוחד בהתחשב שמדובר על מצתי אירידיום, אבל כל 60,000 זה בהחלט נשמע הגיוני בהתחשב במה שראיתי אצלי.

פורסם

גם ממה שנאמר לי, ההנחיה שונתה מ 60,000 ק"מ ל 30,000 ק"מ ע"י היצרן. תמוהה במיוחד שמדובר בפלאגים אירידיום שהם מאוד יקרים ואמורים להחזיק זמן רב מאוד......

פורסם

הנחית היצרן הראשונית היתה כל 60 אלף ק"מ או 4 שנים. דובר כבר בפורום בהרבה פוסטים על שינוי הנחיית היצרן. בכל זאת הייתי מנסה לברר מול מוסכים אחרים אם גם הם אומרים אותו דבר.

הזול עולה ביוקר

×
×
  • תוכן חדש...