Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סקודה קודיאק בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1932 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בלי קשר איך קוראים ליבואן, אם ל 5008 תהיה אחריות של 5 שנים ולקודיאק שנתיים בלבד, יהיה לכך משקל ( כמובן, יש עוד פרמטרים כמו מחירים, אבזור, מלאי זמין ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 340
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ככל שלמתחרים תהיה אחריות ארוכה יותר, לצ'מפיון יהיה אמצעי לחץ על היצרן להאריך את האחריות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצ"ב מאמר המציג בצורה ברורה ומסכם הרבה מהדברים שנכתבו כאן על ידי חברי הפורום:

 

http://www.thecar.co.il/%d7%a1%d7%a7%d7%95%d7%93%d7%94-%d7%a7%d7%95%d7%93%d7%99%d7%90%d7%a7-%d7%91%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c%d7%99/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שלמתחרים תהיה אחריות ארוכה יותר, לצ'מפיון יהיה אמצעי לחץ על היצרן להאריך את האחריות.

תקן אותי אם אני טועה אבל באירופה יש אחריות של 3 שנים על אותם מכוניות אז איך היצרן קשור לכאן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שהיבואן יאריך אחריות, אם גם במצב של שנתיים אחריות ממשיכים להזמין ממנו רכבים, בלי הכרה ובהמתנה של חצי שנה ושנה?

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיל מלמד ממש התאמץ לעטוף את המינוסים של הרכב בעטיפה של דברי שבח והלל, אז לקחתי בשבילכם את הדברים ה"טובים" בסקודיאק (כינוי שהוא ניכס לעצמו...) שהוא החביא בין השורות המפרגנות:

 

1) עיצוב לא מלהיב

 

"קודיאק, ממש כמו שאר דגמי סקודה, לא נוסע על אותו שביל ולא מסתער עם עיצוב עוצר נשימה אלא שומר על פאסון או על שמרנות עיצובית... ובמבט ראשון נדמה היה לי שקודיאק לא מייצר את המשיכה הויזואלית הקריטית כל כך לכלי כזה."

 

2) שורת המושבים השלישית

 

"לא מספקת די מקום לשני מבוגרים ובעיקר קשה להשתחל לתוכה והישיבה בה מאד נמוכה".

 

3) נוחות

 

"קודיאק מתגלגל על מתלים קשוחים מאד ולכן לא מצליח לגהץ את המהמורות ואת פגעי מע"צ במהירויות נמוכות ובינוניות... ומשדר תחושה קופצנית... התוצאה מאכזבת יחסית לסקודה".

 

4) חווית הנהיגה

 

"קודיאק משדר תחושה "ג'אמוסית" ומגושמת של כלי כבד עם העברות משקל ברורות, וזו מרגישה כבדה יותר מן המשקל האובייקטיבי שלו (כ-1,550 ק"ג)... התוצאה הסופית רחוקה מלהיות "מכונית לנהג". המשקל עושה את שלו, הנטיה לתת היגוי מובהקת, וההיגוי המוגבר חשמלית מדויק להחריד אבל חסר תחושה לחלוטין."

 

5) מנוע וגיר

 

"מנוע ה-1.4 ליטר מוגדש הטורבו, שמוכר לנו מדגמי הקבוצה, הוא לא "מנוע עוקר הרים"... במכונית כבדה כמו קודיאק, שבחלק ממצבי הנסיעה זקוקה להרבה העברות הילוכים, יוצר הפתרון הזה בעיה אחרת, שהיא איטיות בתאוצות ובהתאמת ההילוך המתאים לצורך של אותו רגע...

 

יש בה משהו מעט מטריד בעיקר כאשר נדרשת תאוצה זריזה ממהירויות נמוכות או תוספת כח בעת עקיפה בעליה".

 

6) בטיחות

 

"היה גבול לרמת הסיכון שהייתי מוכן לקחת בבדיקת מערכת ההתרעה מפני התנגשות (אצלי היא הייתה מכוונת למצב "בינוני") אבל הרושם שלי הוא שזאת לא הייתה מספיק ערנית, לא סיפקה די התראות (למעט אייקון סמלי שקשה להבחין בו והוא לא משדר מצוקה), ולכן כל שנותר לקוות הוא שהיא תעשה את העבודה ותמנע תאונות באמצעות הבלימה האוטונומית אליה היא מחוברת, או לפחות תצמצם את חומרתן".

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

outlander, כל הכבוד על ההשקעה והדגשת הנושאים.

הצעד הבא הוא להמתין למבחן ראש בראש עם המתחרות בסגמנט.

למרות כל ה"חסרונות" שהועלו והוצגו ע"י חברי הפורום והכתבות השונות, אני חושב המכלול של הקודיאק בהחלט ראוי אך מתומחר "ביוקר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיל מלמד ממש התאמץ לעטוף את המינוסים של הרכב בעטיפה של דברי שבח והלל, אז לקחתי בשבילכם את הדברים ה"טובים" בסקודיאק (כינוי שהוא ניכס לעצמו...) שהוא החביא בין השורות המפרגנות:

 

וואה וואה... talk about להוציא דברים מקונטקסט... חשבת אולי פעם להיות עיתונאי?

מה שקראת עכשיו נקרא "ביקורת". בדרך כלל היא מורכבת מכמה דברים טובים על נושא מסוים, ולאחר מכן כמה דברים רעים (אם ישנם) על אותו נושא. אחר כך עוברים לנושאר אחר ושם כותבים כמה דברים רעים, ואחריהם כמה דברים טובים (אם ישנם). מה שאתה עשית נקרא בחוגים מסוימים "לחטוא לאמת" ובחוגים אחרים "קשקוש בלבוש".

 

אבל כן, גם אותי הרגיז שהוא "המציא" את הכינוי סקודיאק...

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי יותר הרגיז איך שהוא עטף את כל המינוסים במעטפת של דבש וסוכר. כשאתה מבודד אותם, אתה בהלם כשאתה קורא את זה... וכן, אני עיתונאי ;)

 

קח לדוגמא את נושא הבטיחות. המובילאיי הכל כך מושמץ שלי, הציל אותי לא פעם ולא פעמיים מתאונות. הצפצופים החזקים הגיעו בזמן הנכון וגרמו לי להגיב בזמן. בסקודיאק... אולי אם כמעט תתנגש, המערכת תעשה את שלה בשניה האחרונה, מקווים שלא יהיה נזק גדול... בינתיים תסתפק באיזה אייקון קטן ובלתי נראה...

 

לגבי המנוע הוא כותב על דברים מאוד מטרידים, בתאוצה ובעקיפה ובאיטיות של שילוב הילוך וזה דבר מאוד מעצבן. אבל אם תקרא את הכתבה עצמה - אתה פשוט לא תראה את זה מרוב פרגונים...

 

ככה זה בכל יתר הקטגוריות, ואתה עוד קורא לזה "הוצאת דבר מהקשרו". זה מילים שגיל מלמד כתב, לא אני המצאתי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה היגוי מדויק להחריד?

מה מחריד בהיגוי מדויק?

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך הדיון האקדמי, אפשר גם להגיד שהוא הכניס לתוך ביקורת חיובית בסך הכל חסרונות קטנוניים. הרי מערכת הבטיחות תבלום את האוטו בסוף של דבר, אז מה זה משנה כמה חזק היא מצפצפת לפני זה, וזה שהמנוע כל הזמן דורש מהגיר להתרוצץ בין ההילוכים בכל לא רלוונטי למי שנוסע רגוע. הכל תלוי באיך אתה קורא את הטקסט.

שוב, אני מדבר פה ברמת הדיון, לא ספציפית על הסקודיאק.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה היגוי מדויק להחריד?

מה מחריד בהיגוי מדויק?

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk

 

 

נכון, גם לי לא ברור. יותר מתאים לרשום "היגוי מדויק להפליא", לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הקורא את מחליט אם החסרונות האלה מהותיים עבורו או לא, אבל זה לא שהוא התעלם מהם וכתב רק תשבחות כאילו קיבל כסף מצ'מפיון. לא מבין מה הבעיה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1932 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...