Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

נתקלתי באחד מהאתרים בחול שמוכרים שיפורים וחלקי חילוף לרכבי VAG , תושבות מנוע משופרות.

התושבות הם מתוצרת SuperPro , יצרן Australia.

התושבות מאוד יקרות (יחסית גם למחירן בחו"ל , 890$ לסט של 3 תושבות) לא כולל מיסים ומשלוח.

s-l1600.jpg

קישור מאתר הבית של המוצר

http://superpro.com.au/show-product/superpro-engine-mount-kit/orphan-TRC2001

 

התושבות אכן מתאימות לרכב שלי , AUDI S3 , 8V , 2014.

הרכב משופר עם דאון פייפ , תוכנת מנוע , תוכנת גיר , אינטרקולר , פילטר אינבוקס

רציתי לשאול את דעתכם על התושבות האלו , מה ההיתרונות והחסרונות שלהם ?

האם אני יקבל יותר הורדה וניצול של כוח של המנוע על הכביש אבל יהיה לי חוסר נוחות של רעידות ברכב?

או שאני יקבל את 2 ההיתרונות האלו ביחד? ואין בעצם חסרונות ?

התושבות אכן יקרות מאוד , וייבוא שלהן לארץ כולל משלוח ומיסים יכול לחצות בכיף את ה-5000 ש"ח.

 

דעות אם כדאי לא כדאי אני לא מבקש כאן , פשוט חוות דעת של יתרון או חסרון של התושבות האלו או בכללי תושבות משופרות ?

 

תודה!

פורסם

האם אני יקבל יותר הורדה וניצול של כוח של המנוע על הכביש אבל יהיה לי חוסר נוחות של רעידות ברכב?



בדיוק.

תבדוק ביקורות עליהם לפני שאתה קונה , אני את החברה אישית לא מכיר.

אם רוב הנסיעות שלך הן חזקות (משמע טיולים) ויש בלאי גבוה לתושבות המקוריות אצלך אז זה ללא ספק כדאי, רק קח בחשבון שהויברציות לא קלות, אז אם הרכב משמש כדיילי רוב הזמן - לא מומלץ.

 

Miata ND2

 

פורסם

ה-NVH תמיד עולה.

השאלה בכמה וכמה זה מפריע לך.

או שתמצא ביקורות אמינות, או שתצטרך לנסות בעצמך.

אתה יכול לנסות לסכם עם היצרן על החזרה במידה והבטחה שלהם "dramatically increased performance with no additional noise or vibration." לא מתמששת.

בשורה תחתונה זה הופך את רכב להרגיש יותר קרטינג - תגובה לכל לחיצה לדוושה או עזיבה עוברת בצורה יותר ישירה לשלדה.

תכלס - זה כיף.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
ה-NVH תמיד עולה.

השאלה בכמה וכמה זה מפריע לך.

או שתמצא ביקורות אמינות, או שתצטרך לנסות בעצמך.

אתה יכול לנסות לסכם עם היצרן על החזרה במידה והבטחה שלהם "dramatically increased performance with no additional noise or vibration." לא מתמששת.

בשורה תחתונה זה הופך את רכב להרגיש יותר קרטינג - תגובה לכל לחיצה לדוושה או עזיבה עוברת בצורה יותר ישירה לשלדה.

תכלס - זה כיף.

 

הם טוענים שהתושבות שלהם ישפרו את הביצועים באופן דרמטי , אבל לא יהיו ויברציות נוספות כמו רטט או רכב רועד ?

פורסם
הם טוענים שהתושבות שלהם ישפרו את הביצועים באופן דרמטי , אבל לא יהיו ויברציות נוספות כמו רטט או רכב רועד ?

 

אילו לי מה להוסיף למה שכבר רשמתי קודם:

 

ה-NVH תמיד עולה.



השאלה בכמה וכמה זה מפריע לך.

או שתמצא ביקורות אמינות, או שתצטרך לנסות בעצמך.

אתה יכול לנסות לסכם עם היצרן על החזרה במידה והבטחה שלהם "

dramatically increased performance with no additional noise or vibration." לא מתמששת.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...