Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו פוליסה אחת עם כרטיס אחד.

הנסיעה הבאה תוכל לבטח רק את עצמך או רק את אשתך. אלה פוליסות חדשות, הדבר היחיד שנותר קבוע הוא מכשיר התשלום (הכרטיס). במקרה הגרוע ביותר אוספים כרטיס חדש, כבונוס מקבלים נרתיק יפה לדרכון.

טכנית הכרטיס הוא כרטיס אשראי מאסטרכארט עם תוקף 4-5 שנים.

לגבי פיצול בחו"ל - אני מניח שזה לא משנה את הביטוח, הבעיה היא רק בעיה טכנית של מי מעביר את כרטיס אם הוא במקום מרוחק. אם מתוכנן פיצול דבר עם הנציג מראש, אולי ינפיקו לכם שני כרטיסים. אבל אני לא בטוח שזה כדאי, במיוחד אם יש לך הנחה (כמו, למשל, חבר).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זה ממש נחמד לשמוע ושמח שככה הייתה ההתנהלות. רק אני תוהה אםתצוץ דרישה לחשבוניות ואז מה? עצם העובדה שאישרו לך את הטיפול בחו״ל וטענו כסף פירושו שסילקו את התביעה?

 

החשבוניות קיימות אצלי ושמורות למקרה ויהיו טענות כאלו ואחרות בעתיד.

לא בדקתי האם טעינת הכסף וגיהוץ הכרטיס מהווים סילוק התביעה מבחינתם, אבל אבדוק את זה מחר.

ייתכן שהם לא פנו אליי מאז כי הסכום לא היה גבוה במיוחד (סביב ה100$) ותואם את מה שהסברתי להם בטלפון בזמן אמת.

 

Sent from my s4_pro using Tapatalk

פורסם
זו פוליסה אחת עם כרטיס אחד.

הנסיעה הבאה תוכל לבטח רק את עצמך או רק את אשתך. אלה פוליסות חדשות, הדבר היחיד שנותר קבוע הוא מכשיר התשלום (הכרטיס). במקרה הגרוע ביותר אוספים כרטיס חדש, כבונוס מקבלים נרתיק יפה לדרכון.

טכנית הכרטיס הוא כרטיס אשראי מאסטרכארט עם תוקף 4-5 שנים.

לגבי פיצול בחו"ל - אני מניח שזה לא משנה את הביטוח, הבעיה היא רק בעיה טכנית של מי מעביר את כרטיס אם הוא במקום מרוחק. אם מתוכנן פיצול דבר עם הנציג מראש, אולי ינפיקו לכם שני כרטיסים. אבל אני לא בטוח שזה כדאי, במיוחד אם יש לך הנחה (כמו, למשל, חבר).

 

הפוליסה אחת. שאלתי על אופציה לשני כרטיסים על אותה פוליסה. אמר לי לבדוק בעמדה בנתב״ג. אבדוק.

 

המון תודה על התשובות

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
החשבוניות קיימות אצלי ושמורות למקרה ויהיו טענות כאלו ואחרות בעתיד.

לא בדקתי האם טעינת הכסף וגיהוץ הכרטיס מהווים סילוק התביעה מבחינתם, אבל אבדוק את זה מחר.

ייתכן שהם לא פנו אליי מאז כי הסכום לא היה גבוה במיוחד (סביב ה100$) ותואם את מה שהסברתי להם בטלפון בזמן אמת.

 

Sent from my s4_pro using Tapatalk

 

אשמח לשמוע מה עלה בחכתך. הרי בד״כ, אתה תובע ובקבלת הכסף אתה חותם על סילוק התביעה.

 

פה זה עובד אחרת אף שהפוליסה כשלעצמה והתנאים בה די דומים לכולם. הרי בסופו של דבר הפוליסה היא של הפניקס.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...