Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לפני מספר ימים הפולו שלי התחיל לקרטע בנסיעה בהילוכים נמוכים .

ניגשתי למוסך המורשה ואיבחנו תקלה במוח גיר .

נמצא שנגמרה האחריות לגיר . הרכב בן 7 שנים . האחריות נגמרה לפני חודשיים

עלות היא סביב 6000 שקל .

 

1) האם מישהו נתקל בבעיה דומה בגיר הנ"ל . הבנתי שזה גיר רובוטי או מצמד כפול ( לא בקיא בתחום) וזה גיר קצת בעייתי .

2) האם ניתן למנוע תקלה כזאת ע"י אבחון מוקדם או טיפול שוטף בגיר שאולי לא ביצעתי .

3) האחריות להחלפת המוח הינה לשנתיים . האם כדאי למכור ולהחליף לרכב קטן עם גיר אוט' רגיל או שאחרי שנתיים שוב סיכוי גבוה שיהיה צורך בהחלפת מוח גיר .

 

תודה לעונים .

פורסם

ב המכטרוניק של היום לא צריכה להיות בעיה ... הראשונים כן היו בעיתיים .(2010-2011-2012)

Skoda Octavia 1.8 TSI DSG7 2015

פורסם (נערך)
רק החודש מישהו עם ליאון 2014 פתח פה שרשור שהוא צריך להחליף מח גיר. בטח ב 2017 כבר פתרו את הבעיה.

 

 

ראיתי כאן כמה פוסטים עם אותה בעיה של

המכטרוניק . האם צ'מפיון לא היו אמורים לבצע ריקול לעדכון של המוח גיר כשהם ראו שיש גל תקלות בגיר ?



 



מעניין אם הבעיה במוח נובעת ממזג אוויר חם . ידוע לי שצרפתיות לדוגמא לא נוטות לשרוד את החום של ישראל והרבה תקלות במערכות החשמל ומחשב מנוע.

 

בכל אופן ההוצאה על תיקון מאוד יקרה יחסית לשיווי הרכב ( כ 10 אחוז משווי הרכב ואפילו יותר) . אשקול למכור כשנה לאחר התיקון כדי לא להגרר להוצאות רבות עליו ואח"כ אתקע איתו עוד כמה שנים .

עריכה אחרונה על ידי ggeell
פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/archive/index.php/f-9-p-567.html

 

תגיד תודה רבה שזה "רק" 6,000 ש"ח..

וברצינות- לכל רכבי הקבוצה עם הגיר הזה (DSG7) כדאי להתקרב באחד משני התנאים הבאים:

א. הרכב בתקופת אחריות.

ב.הרכב בליסינג תפעולי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

הרכב שלך מאותו שנתון הבעייתי, וכל המוחות גיר שלהם מאותו שנתון היו אמורים להחליף ב Recall.

וצ'מפיון יודעים את זה טוב מאוד, אבל מנסים להרוויח על הלקוחות הנאיבים יותר.

לדעתי, אתה צריך לגשת שוב למוסך צ'מפיון ולדרוש שיקחו את האחריות על עצמם.

לי היה מקרה דומה, בסוף שילמתי כמה מאות שקלים על עבודה וזהו.

אם טיפלת במוסכי צ'מפיון, אז בדרך כלל הם נותנים יחס יותר טוב. הנציג של המוסך צריך לפנות לצ'מפיון ולבקש אישור.

בנוסף יש אופציה לכתוב מייל ליצרן בחו"ל ולדרוש החלפה בחינם.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם
הרכב שלך מאותו שנתון הבעייתי, וכל המוחות גיר שלהם מאותו שנתון היו אמורים להחליף ב Recall.

וצ'מפיון יודעים את זה טוב מאוד, אבל מנסים להרוויח על הלקוחות הנאיבים יותר.

לדעתי, אתה צריך לגשת שוב למוסך צ'מפיון ולדרוש שיקחו את האחריות על עצמם.

לי היה מקרה דומה, בסוף שילמתי כמה מאות שקלים על עבודה וזהו.

אם טיפלת במוסכי צ'מפיון, אז בדרך כלל הם נותנים יחס יותר טוב. הנציג של המוסך צריך לפנות לצ'מפיון ולבקש אישור.

בנוסף יש אופציה לכתוב מייל ליצרן בחו"ל ולדרוש החלפה בחינם.

 

אני אשלם וזהו..אין לי כח להתעסקויות משפטיות איתם (כמובן שהם בונים על זה)

 

תודה לכולם על המענה .מאוכזב מאוד מצפיון ומפולו בכלל..לעולם לא אגע יותר בגירים המזוויעים האלה (האמת שכבר שרכשתי אותה חדשה , התחילו נקישות בגיר אחרי כמה חודשים וטיפלו במוסך אבל כנראה הבעיה יותר רצינית במכלולים האלה ).

×
×
  • תוכן חדש...