Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לשכור רכב ברומניה - איפה כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מונית רלוונטית רק אם אתה לא יוצא מהעיר.

 

וחוץ מזה, לנהוג זה כייף. יש שם כבישים יפים.

 

אני אישית מצאתי שם נהג שהציע לקחת אותנו עד לחוף, וגם עד להרים לטירה של דרקולה, בסביבות 600 ליי. ויש שם עוד הרבה נהגים שישמחו לקצת פרנסה.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן זה נכון אבל כמו שכתבתי, אתה מוותר על הקטע של נהיגה. שזה חלק מהחוויה בטיול.

 

 

פורסם (נערך)

אתה יודע שדרקולה לא באמת גר שם ,נכון ? תעזוב זומבים וכאלו. במקומך הייתי לוקח מכונית ונוסע שם (ליד הבית של ערפד) לטבע הפראי. להרים ,אגמים,כבישים צרים, בורות , סיבובים חדים ואתגר לנהג (במיוחד גיר ידני) . ערפדים אין אבל יש דובים. באמת . והיתרון הנוסף : קריר גם בימי חמסין ויש כאלו.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

נהגתי המון ברומניה (יש מצב שאפילו מעל 10,000 ק"מ במצטבר), זה כיף גדול.

תרבות נהיגה טובה+, נופים יפים, אכסניות לינה זולות וסבירות לאורך המדינה, פאבים נחמדים, פשוט וקל לטייל עד שמחליטים איפה ישנים הלילה.

פורסם

לגמירי כמו שדור אמר. תשתית הכבישים פחות טובה מבארץ אבל סבירה בסה"כ, אנשים נוהגים רגוע. בשנת 2011 היו שם באיזורי פריפריה המון דאצ'יות ישנות (אלו שדומות לרנו 12) שנוסעות לאט. אף אחד לא עוקף, לא צופר ולא ממהר. הנופים והטבע יפים, מקום שכייף לטייל בו.

 

 

פורסם

רק שימו לב להקפיד בכפרים על המהירות - כי שוטר עם מכמונת זה מאוד נפוץ שם.

 

לנהוג בבוקרשט זה לא תענוג גדול, הנהגים מאוד אגרסיבים, לא בכל מקום יש חנייה. ודווקא שם ממליץ על מונית.


×
×
  • תוכן חדש...