Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לשכור רכב ברומניה - איפה כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שכרתי עם SIXT בגרמניה.

הייתרון הגדול שלהם הוא הכיסוי הביטוחי שניתן על ידם גם כשקונים את ההשכרה בארץ.

שים לב בחוזה ששולחים לך שהכל מעודכן,הייתי צריך להתקשר אליהם 3 פעמים,

פעם אחת כדי שיוסיפו נהג נוסף חינם(מה שכן הופיע בתנאי ההשכרה ולא בחוזה),שירשמו שאין הגבלת ק"מ ושירשמו את ביטול ההשתתפות העצמית.

 

החלק של ביטול השתתפות עצמית הוא החשוב,

במהלך הטיול שרטתי את הג'אנט(BMW סדרה 4), הבודק בדלפק שם לב לזה,בדק שיש לי כיסוי ביטוחי ושחרר אותי.

כאשר אתה קונה כיסוי ביטוחי מלא דרך חברה צד ג' אתה קודם תשלם לחברת ההשכרה,לאחר מכן תפנה לחברה שמכרה לך את הכיסוי לצורך קבלת החזר

בדרך תסבול מהרבה מיילים וכאב ראש.

 

צי הרכבים של כל חברות ההשכרה הגדולות(וגם הקטנות יחסית) הוא חדש.

 

עריכה:קראתי בטעות את הודעה 2/3 כהודעה 1 וחשבתי שפות"ש התכוון לגרמניה.

אבל עדיין תקף,ברומניה הנהגים והכבישים פחות מוצלחים והסיכוי לנזק לרכב קיים וההמלצה עדיין אותה המלצה..

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי תודה,

אני מכיר שחברות ההשכרה במערב אירופה שומרות על ציי חדש - שכרתי מהן לא מעט.

 

אך אני לא מתכנן לשכור מגרמניה אלא מרומניה ושמה המצב קצת שונה ממה שאני מבין(הרי מדובר בזכיין אחר), גם בחברות ההשכרה הגדולות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
היי תודה,

אני מכיר שחברות ההשכרה במערב אירופה שומרות על ציי חדש - שכרתי מהן לא מעט.

 

אך אני לא מתכנן לשכור מגרמניה אלא מרומניה ושמה המצב קצת שונה ממה שאני מבין(הרי מדובר בזכיין אחר), גם בחברות ההשכרה הגדולות.

 

אמנם לא הייתי ברומניה,אבל ייצא לי לשכור רכב בחברת השכרה סוג ז' באלבניה.

המחיר אמנם היה מאוד מאוד נמוך.

אבל ב2015 קיבלתי גולף מ2008 בדגם הכי ערום ופשוט ומסריחה מסיגריות(כשניסיתי להתלונן הנציג הביא לי עץ ריח :D )

אגב,נתקענו איתה(המזל המטורף שזה קרה בעיר יחסית גדולה ולא באיזה כפר באמצע שום מקום-בא מישהו,לקח אותה והחזיר כעבור מספר שעות מתוקנת,קיזזו לנו את החצי יום השכרה מהתשלום הסופי)

אמנם זכיין אבל עדיין יש סטנדט מסוים שחברת ההשכרה שומרת עליו,אולי לא תקבל רכב עם מנוע חזק ואבזור מלא-אבל הוא יהיה במצב טוב וחדש יחסית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

שכרתי מחברה מקומית ממש ליד אוטופוני . עלה שליש ממה ש rentalcars ביקשו.כתבתי על זה בתחילת השרשור.

תנאי הביטוח היו מאד פשוטים: הכל כלול בביטוח (צמיגים , שמשות , הכל) למעט המפתח . אל תאבד את המפתח.

אני מבין שזה קצת מפחיד אותך. אם תתחרט תפנה אלי בפרטי.

נסעתי בבוקרשט לא מעט.פקוק אבל לא נורא בכלל.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

טיפ ספציפית לרומניה:

 

אם בכוונתך להשכיר את הרכב כדי לנסוע מחוץ לבוקרשט, כדאי למצוא סוכנות בפאתי העיר (שדה התעופה לצורך העניין נמצא בפאתי העיר) וזאת מהסיבה שנהיגה בתוך בוקרשט עצמה מאוד מלחיצה ועם חוקי תנועה מאוד זרים (בעיקר ברמזורים). לעומת זאת הנסיעה מחוץ לעיר ובשאר העיירות היא ממש בסדר וכיפית, לכן אמליץ לך להימנע משיטוט עם רכב בתוך בוקרשט גם במחיר של לקחת מונית לסוכנות המבוקשת.

פורסם
אמנם לא הייתי ברומניה,אבל ייצא לי לשכור רכב בחברת השכרה סוג ז' באלבניה.

המחיר אמנם היה מאוד מאוד נמוך.

אבל ב2015 קיבלתי גולף מ2008 בדגם הכי ערום ופשוט ומסריחה מסיגריות(כשניסיתי להתלונן הנציג הביא לי עץ ריח :D )

אגב,נתקענו איתה(המזל המטורף שזה קרה בעיר יחסית גדולה ולא באיזה כפר באמצע שום מקום-בא מישהו,לקח אותה והחזיר כעבור מספר שעות מתוקנת,קיזזו לנו את החצי יום השכרה מהתשלום הסופי)

אמנם זכיין אבל עדיין יש סטנדט מסוים שחברת ההשכרה שומרת עליו,אולי לא תקבל רכב עם מנוע חזק ואבזור מלא-אבל הוא יהיה במצב טוב וחדש יחסית.

 

לא יודע, בקפריסין יורופקאר וסיקסט מחלקות ניסאן טידה בנות 10 עם 160 אלף קילומטר בכיף - זה פשוט מה שנהוג באותה מדינה.

 

כמי שהשכיר בהמון מדינות באירופה דרך סיקטס בעיקר(אבל גם הרץ ויורופקאר) תמיד סיקרן אותי לקרוא את הדעה של התיירים על חברות ההשכרה הישראליות - וכן, מצאתי גם זוועות פה, אנשים ששכרו דרך חברה בין לאומית כמו סיקטס(שבארץ זה שלמה) יורופקאר(אלבר) או אנטרפרייז(אלדן) והספק בארץ סיפק רכב חבוט בן 5 עם 150+ אלף קילומטר וגרם להם לחכות עם רכב תקוע 3-4 שעות בצד הדרך\ בעיות עם ביטוחים וחיוביי ייתר - כשהם פנו לחברה הבין לאומית לעזרה היא טענה שזה אחריות הספק ונדרש לעבוד רק מולו.

 

רומניה להבנתי נמצאת יותר כמו ישראל, יש שמה רכבי השכרה חדשים יותר ופחות - אותי מעניין לדעת איפה יש יותר סיכוי למצוא רכב חדיש יותר, לא ליפול עם תנאי ביטוח מעורפלים ולקבל טיפול הגון במידה של בעיה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
טיפ ספציפית לרומניה:

 

אם בכוונתך להשכיר את הרכב כדי לנסוע מחוץ לבוקרשט, כדאי למצוא סוכנות בפאתי העיר (שדה התעופה לצורך העניין נמצא בפאתי העיר) וזאת מהסיבה שנהיגה בתוך בוקרשט עצמה מאוד מלחיצה ועם חוקי תנועה מאוד זרים (בעיקר ברמזורים). לעומת זאת הנסיעה מחוץ לעיר ובשאר העיירות היא ממש בסדר וכיפית, לכן אמליץ לך להימנע משיטוט עם רכב בתוך בוקרשט גם במחיר של לקחת מונית לסוכנות המבוקשת.

 

שרדתי נהיגה בעיר העתיקה בנפאולי, דווקא שנחתתי ב11 בלילה החלטתי לקחת מונית למלון ורק למחרת לקחת את הרכב - הנהג מונית ניסה לעקוץ אותי ב20 יורו(החזיר פחות עודף) - כשאמרתי לו שהוא טעה בעודף הוא שיחק אותה שהוא לא הבין אנגלית והחזיר לי 17 יורו - אמרתי לעצמי שיחנק עם ה3 יורו שהוא השאיר אצלו - אבל אני מאז החלטתי שבמדינות שבהן לא ניתן לשלם עם כרטיס אשראי וקבלה אני לא לוקח מונית.

 

בכל מקרה, רוב הטיול יהיה מחוץ לבוקרשט - וגם בתוך העיר אני מחנה במלון(שנמצא יחסית בשול של מרכז העיר) וממשיך ברגל.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

 

למי יש ניסיון? המלצות וכו', ספציפית לרומניה?

 

ב 2011 שכרתי שם רכב דרך יורופקאר, איסוף והחזרה בשדה תעופה בבוקרשט. החניון לא בדיוק בטרמינל, הם מארגנים הסעה מהטרמינל לחניון, משהו כמו 5 דקות. קיבלתי רכב מודל 2011 (זה היה בשנת 2011) עם 10.000 ק"מ על השעון. הרכב היה במצב טוב מאוד, הנציג אדיב, אין לי טענות.

 

 

פורסם

שכרתי מאויס דרך רנטלקארס.

קיבלתי מונדיאו דיזל אוטומטית חדשה.

החזרתי את הרכב בתחנה ליד המלון.

לקחתי ביטוח מושלם.

 

חוויה חיובית.

פורסם

אין לי שום ניסיון עם רומניה, אבל כאשר יש לי שאלות לגבי השכרת רכב אני פשוט מתקשר בטלפון למספר השירות של חברת ההשכרה או למשרד בנמל התעופה. די מבטיח שיהיה נציג דובר אנגלית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה חבר, לא במקרה הזה זה לא המצב.

 

אבל דרך האתרים הבינלאומים הצלחתי להשיג את התמיכה של אוויס ויורופקאר, בשתיהן התחייבו לי שספציפית ברומניה הצי שהן משתמשות בו הוא בין חדש לשנה ביורופקאר ובין חדש לגיל 18 חודשים באוויס - אני חושב שאני אזמין באמת מאחד מהן, אעדכן והמון תודה!.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

לפני פחות משנה שכרנו רכב מSIXT (נחתנו בקלוז'), ההזמנה בוצעה מהארץ,

קיבלנו אופל אסטרה סדאן (עם משהו כמו 7,000 ק"מ חדשה),

אוטומטית למרות שההזמנה הייתה לידני שזה גם זול יותר כי לא רצו להתחייב שנקבל אוטומט עקב תקופת עומס יחסית,

היה אחלה טיול, בהחזרה מחוץ לשעות פעילות של הסניף חנינו בחניון של שדה התעופה השארנו את מפתחות הרכב בתיבה של SIXT שנמצאת ליד הסניף בשדה.

 

חוויה חיובית מאוד,

לקח קצת זמן לקבל את הרכב כי היה רק נציג אחד איטי - אבל שאלו יהיו הצרות שלנו.

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

פורסם

יש לי ניסיון טוב עם https://www.premiumrent.ro/

רכבים לא הכי חדשים (בערך בני שנתיים), אך מתוחזקים, השירות מעולה, המחיר תחרותי, והכי חשוב - בשלוש הפעמים ששכרתי שם פעמיים היו שריטות קלות בתחתית הרכב ומעולם לא התעכבו על זה.

פורסם

אני באמת לא מבין למה אתה צריך לשכור שם רכב, יש שם מוניות כמו זבל, עם קצת התמקחות והמתנה של 5-10 דקות למונית מתאימה בכביש, אתה תצא בחסכון גדול בהשוואה להשכרת רכב שם. באמת שאין צורך...

פורסם

מונית רלוונטית רק אם אתה לא יוצא מהעיר.

 

וחוץ מזה, לנהוג זה כייף. יש שם כבישים יפים.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...