Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חסכוני ואמין עד 16K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח

 

מתעניין ברכישת רכב שעונה על 3 קריטריונים:

1. אמינות - רכב אמין שאינו רגיש להזנחה ואינו סובל ממחלות ילדות יקרות.

2. חסכוני - הרכב מיועד לנסוע 17K בשנה, אך ורק בתוך העיר.

3. שלא יהיה רכב קטן מאוד בסגנון האלטו וכו', אמור לנהוג בו אדם גבוה ורחב.

 

התקציב הינו 16K, עם סטיות תקן הגיוניות

 

תודה רבה

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

גיר ידני אינו מפריע, אבל לא עדיף לקחת גיר אוטומטי מפני שהנסיעה היא אך ורק נסיעה עם אופי עירוני ? (רמזורים,פקקים,כו')

 

הפיאט פנדה נראה לך תתאים בגודל לאדם גדול ? כיצד האמינות של הרכב ?

 

תודה

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם (נערך)

הפנדה דווקא לא מרווחת מאחור, ולמעשה היא כמו אלטו. מקדימה היו כמה תלונות על ברך ימין שנוגעת בפלסטיק באזור ידית ההילוכים.

אבל היא כן חיסכונית ואמינה, ההגה החשמלי נקודת החולשה אבל היום התיקון לא יקר כמו שהיה פעם.

אבל לא הייתי מזניח אותה,יש רגישות לשימוש במי ברז במקום נוזל קירור.

 

אם אתה צריך מרווחת הייתי בודק את הגרנדה פונטו,יונדאי גטס גם אופציה פחות חיסכונית אבל נחשבת לאמינה.

 

אבל אם אתה מעדיף רכב אוטומטי ובמידה ויש הרבה פקקים זה יותר נוח הייתי פוסל את הפיאטים בגלל גיר רובוטי.

ואז יש את הגטס וסיריון 2007.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הפנדה מרווחת מקדימה להכל חוץ מברך ימין. למען האמת אני חוזר בפקקים של איילון מהרצליה עד יבנה כל יום ומסיים נסיעה עם כאבים קלים ברגל ימין ולא ברגל שמאל. לי אישית קלאטצ' לא מפריע בעיר בכלל.

פורסם

"הפחד" שלי מרכב ידני הוא שיש את השמועה כי נסיעה מרובה בפקקים עם רכב ידני גורמת לבלאי מואץ של הקלאץ',

 

בנוגע לפנדה, אני קצת סקפטי בנוגע למימדים שלה אך אלך לראות בעצמי.

הגטס נשקלת בגרסא הידנית. בגלל הדלק חשבתי אולי תהיה איזו אופצייה עדיפה. הפונטו לא באה בחשבון.

הסיריון לצערי נמכרת במחירים גבוהים מאוד, לא מאמין שאוכל למצוא אקזמפלר סביר בתקציב הנ"ל.

 

חשבתי על פולו 07 או קליאו 10 אבל שניהם עדיין קצת מעל התקציב, אולי צריך לחכות,

או להרים טלפון למוכרים עם הצעה שנמוכה ב20% ממה שהם פירסמו ?

אני לא נוהג לעשות דברים כאלו אך אני רואה כי שוק הרכב בהאטה, אז לגיטימי לתת הצעה נמוכה (די משמעותית) לאחר שביצעתי בדיקה ראשונית לרכב ?

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

קליאו 2010 אוטומטית גם לא חיסכונית אבל נוחה מאוד עם מושבים טובים,תנסה את מזלך.

בפקקים המצמד נשחק מהר יותר מאשר בנסיעה בין עירונית אבל יותר לדעתי הבעיה בנוחות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נכון, אבל בפקקים לדעתי גיר אוטומטי יהיה יותר נוח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה כבר משהו שפותח השירשור צריך להחליט אבל בנסיעה של 17 אלף עירונית, הייתי חושב טוב טוב לגבי גיר ידני ורובוטי.

 

אבל אם הקליאו יקרה הגטס לדעתי אופציה לא רעה, נכון היא לא חיסכונית אבל בתקציב נמוך צריך להיסתכל גם מעבר לצריכת דלק, כמו עלות חלפים ואמינות כללית. פה דווקא הגטס כן טובה, נסה לחפש את רמות איבזור הגבוהות יותר GLI/GLX/GLS.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דייהטסו סיריון.

 

מאוד מרווחת. לא הכי חסכונית אבל מתקזז עם העובדה שלא צריך להחליף קלאצ' בגיר ידני או רובוטי. בלי קשר שלנסוע רק בעיר עם גיר ידני יכול להיות מתסכל.

 

אני מניח ששמורות יעלו בסביבות ה-18-20 לפני מיקוח.

פורסם

לעניין גיר ידני בפקק:



אני נוהג ברכב גיר ידני, אמנם זה פחות נוח מאוטומט אבל ניתן להתרגל לזה בקלות.

אני אישית שומר מרחק טיפה יותר גדול יחסית מהרכב שלפניי וכך אני נמנע מלבלום או להנמיך מהירות ואז ללחוץ על קלאץ' כל הזמן. ואם לא מדובר בפקק בעלייה אז אפשר לשמור על מהירות של מאוד נמוכה עם שילוב ניוטרל וכך אתה שומר על קלאץ' מבלאי מואץ

פורסם

לקחתי את כל התשובות לתשומת ליבי. תודה רבה לכולם.

 

קליאו 10'-11' ידני, האם הרכב אמין ? סובל מבעיות חשמל או מנוע ? רגישויות מיוחדות ?

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

דווקא המנוע אמין, לא חזק אבל חיסכוני.

לי לא ידוע על בעיות חשמל ברכב, מחזיק כזאת 7 חודשים כבר מודל 2012.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...