Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סוזוקי קרוסאובר טורבו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה רבה! כיף גדול לראות שנהנים מזה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קטע מעניין מאוד שקרה לי אחרי פרסום הכתבה (וקרה לי לראשונה האמת). יצרו איתנו קשר האנשים מחברת ההתקנות שאחראית על מערכת המולטימדיה (ועל שאר ההתקנות המקומיות), "שייקה אביזרים", וביקשו להבין את פשר הביקורת הקשה על המערכת. אחרי שיחת טלפון החליט מנכ"ל החברה לשלוח את סמנכ"ל השיווק שלהם לבוא אלי הביתה - כל זה ביום שישי בצהריים, כן? - כדי להראות לי גרסה חדשה יותר ואפויה יותר של המערכת. מסתבר שהמערכת שהותקנה ברכב ההדגמה הייתה גרסה ראשונית יחסית ומאז היא עברה עוד שינויים ועדכונים.

 

בסופו של עניין, יצאתי מאוד מעודד מהשיחה וההדגמה של המערכת ה"חדשה" (בסך הכל עדכון תוכנה, לא שינוי פיזי). למעט הכפתורים - שעדיין מעט עיסתיים, אבל טובים יותר מאלה שברכב המבחן (אולי זה מעיד על אופי הפעולה שלהם אחרי שימוש מאסיבי, ואולי לא), בוצעו כמה שינויים במערכת, בראשם הסרת חנות האפליקציות. דבר שכמובן מוריד הרבה אופציות להתעסקות והיות שברכב ההדגמה הותקנו המון אפליקציות מיותרות (כנראה ע"י לקוחות שבחנו את הרכב), זה גם מנקה משמעותית את תפריט האפליקציות. בנוסף נאמר שבעתיד הקרוב, הממשק של המערכת יהיה תלוי בלם יד - כלומר בנסיעה יוצגו מספר מוגבל מאוד של אפליקציות שנחוצות בזמן נסיעה (ניווט, טלפון, מדיה וכו') וכאשר הרכב יהיה בעמידה, שאר האופציות יונגשו גם כן.

 

את העדכון המלא אתם יכולים לקרוא בכתבה, אבל אני אנצל את ההזדמנות להגיד שאפו גדול לחבר'ה של "שייקה אביזרים" על זה שהם החליטו לקחת את הביקורת ברצינות תהומית, לבוא, להקשיב, להראות ולדבר על מנת לשפר את המוצר שלהם בעתיד הקרוב. גם למי שנוסע ברכב עצמו וגם לאנשים שאיתם הם חולקים את הכביש.

 

טוב לשמוע שיש מישהו שמקשיב (או קורא לצורך העניין) את ההגיגים שנכתבים פה בפורום.

אבל שוב, במקום כל העבודה הזאת, וכל ההשקעה הזאת, למה לא פשוט למכור את הרכב עם המערכת המקורית? היא בוודאי איכותית יותר, ובוודאי מותאמת בדיוק לרכב. אין לה וייז אבל, ביג פ**ינג דיל.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה כ''כ היתרון של וויז מובנה אינני מבין,גם כעת אני אמשיך

להשתמש בוויז שבפל' שלי כפי שאני רגיל.

 

אין מעמד לפל' וזה מרגיז.

בחנות נתנו לי מעמד כזה אבל הוא מאד לא נוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו לא יודעים מה מכילה המערכת המקורית.

יש בעיה עם מערכות ניווט בארץ - בעלי המפות דורשים הרבה מאד כסף תמורתן, ולכן יצרנים רבים של מערכות ניווט נמנעים מהתקנת מפות ישראל.

וייז גם ניתן חינם וגם מתעדכן באופן מיידי - יתרון עצום. הבעיה שדורש חיבור סלולרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לענין העיצוב מדובר בגריל פומפוזי ונוצץ בשני המקרים, כזה שנועד לחפות על פרופיל סתמי ואנמי. העובדה שאצל המיצובישי זה עובד, לפחות עליך, מצביעה על האפשרות המאוד סבירה שיימצא גם מי שיחשוב שהגריל החדש הזה אצל סוזוקי הפך את האוטו מברווזון מכוער לברבור מרהיב.

 

אני משתדל לא להזכיר את האאוטלנדר שלי בכל שרשור, אבל גם כשאני לא עושה את זה, אחרים דואגים לעשות את זה...

 

דיברתי ספציפית על העיצוב של הסוזוקי והוא משעמם קודר ומכוער. אם אתה בכל זאת מתעקש להשוות לאאוטלנדר - אז לטעמי (וגם לטעמם של הרבה בוחני רכב) העיצוב החדש של האאוטלנדר הוא מדהים, בניגוד גמור לשיעמום של הסוזוקי.

 

מבחינה מכאנית אני לא מכיר את הסוזוקי אבל נאמרו כאן הרבה דברים "בשבחה". האאוטלנדר נותן חוויית נהיגה נעימה בשיוט רגוע, בדרך כלל אנשים שצריכים רכב 7 מקומות לא מחפשים רכב ספורט. יש עוד יתרונות כמו אמינות מצויינת ועלות אחזקה נמוכה, ושוב אני לא יודע להשוות לסוזוקי שאני לא מכיר.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיצוב זה לא רק "הוספנו גריל ניקל בחזית". זה סתם בולשיט ולא מוריד מהכיעור הכללי של הרכב. אבל זה טעמי האישי, כל אחד והטעם שלו.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שהעיצוב של האוטלנדר, במיוחד מתוחת הפנים, זה בדיוק "הוספנו גריל בחזית". הן די דומות. אפורות, משעממות, יעילות. בלי יתרונות יחסיים פרט למחיר. לכן אנשים משתוממים, אוטלנדר, כי בגדול הן די זהות בייעוד ובשיטות הביצוע, רק בקנ"מ אחר.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסתכל טוב, בצורה אובייקטיבית נטולת דעות קדומות, על העיצוב של הדגם היוצא ועל העיצוב של הדגם החדש של האאוטלנדר היוצא ותראה בעצמך שהשינוי הוא משמעותי ביותר, גם מלפנים וגם מאחור.

 

לעומת זאת, העיצוב של הקרוסאובר הוא שיעמום כללי וגריל ניקל קטן באמצע.

 

יודע מה? אחזור למנהגי הישן והטוב לצטט מביקורות רכב, שמגדירים מצויין את העסק. הנה ציטוט מ"וואלה רכב":

 

"אאוטלנדר הוא נציגה של מיצובישי בקטגוריית הקרוסאוברים הפורחת, ומאז 2015 נמכרו בישראל למעלה מ-10,500 יחידות. למרות המכירות המצוינות, מעולם לא אהבתי את חרטומו המעוגל; קפל המרכב שהתעקל מהפנסים הקדמיים אל תחתית הפגוש נראה לי במקרה הטוב כמו שפמו המיתולוגי של סלבדור דאלי, ובמקרה הגרוע כשפמנוּן שנידוֹג זה אך עתה. במתיחת הפנים חיטבו היפנים מחדש את הפגוש, בקווים נחרצים ומחודדים. הבעתו העגמומית של האאוטלנדר השתנתה באחת, והוא נראה עכשיו אגרסיבי ובעל נוכחות בולטת. לאניני טעם הוא עלול להיראות בוטה, אבל זו נדוניה טובה להתחלת מחזור חיים חדש.

 

הכחדת "קו-השפמנון" היא רק חלק מהשינויים בעיצוב, לו העניקו היפנים את הכינוי Dynamic shield. פסי כרום מסיביים חובקים יחידות תאורה מודרניות, כונס אוויר מאיים ומשטח שחור, מעליו מתנוסס לוגו היהלום של מיצובישי; אין ספק שהמעצבים לא ניסו להיות אפרוריים! יחידות התאורה מחודשות ומודרניות, עם פנסי LED בוהקים. בתחתית הדלתות צמח פס מגן שחור-כסוף, ווריאציה עירונית לחגורת מגן מסוקסת. חישוקי 18 אינץ' נאים סוגרים את הפינות ומסילות גגון מפארות את הגג, אבזר פרקטי למי שיוצא לחניון לילה מבודד. גם הישבן מגולף היטב, אם כי פחות מוחצן מהחרטום. מתיחת הפנים מעניקה למרכב המנומנם מראה דינמי ונועז יותר, עם קריצת כאילו-שטח שנעדרה מהדגם היוצא".

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיניים אובייקטיביות לחלוטין מתיחת הפנים של האוטלנדר הייתה הוספת גריל מבריק. זה האובייקטיבי. זה לא הפך אותו למזראטי לבאנטה (למרות שלדעתי גם היא מכוערת).

 

לגבי עיתונות הרכב, הדוגמאות שלך מזכירות לי בדיחה על ההוא שהגיע הביתה וראה את אשתו עם גבר אחר, והיא צורחת עליו: "למי אתה מתכוון להאמין, למילה הטובה שלי או לעיניים חסרות הבושה שלך?"

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האאוטלנדר הוא לבנת בטון עם גלגלים, איך אפשר להשתמש בו כאמת מידה למשהו יפה?

 

בכל מקרה, זה לא השיקול העיקרי בקניית הסוזוקי לדעתי.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיי שלא הבנתי, לא את הבדיחה ולא את הקישור לגופו של ענין. אבל עזוב, סתם ויכוח עקר על טעם וריח.

 

הערה נוספת שרציתי להוסיף היא בקשר לוויז. אחד הדברים הכי חשובים ונחוצים במערכת של רכב זה וויז. כן, גם לי יש וויז בסלולרי, אבל אין מה להשוות בכלל לנוחות של וויז ברכב, מה שגם חוסך סוללה במכשיר וגם חוסך התקנה של הנייד ברכב.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה זה כשיש לך אאוטלנדר ואתה מעז לכתוב חוות דעת על המראה המשעמם של הקרוסאובר...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא מבין את הבהלה לוויז, מצחיק אותי שאנשים שנוסעים 5,000 קילומטר בשנה ברדיוס של גג 20 קילומטרים משלמים על זה תוספת של אלפי שקלים ומתנים את הרכישה שלהם בהימצאות וויז במולטימדיה. גם ברכבים שנהגתי בהם וזה היה מותקן זה עבד לא טוב, אז למה?

 

לעניין הקרוסאובר, אני מבין למה אנשים קנו אותו כשהושק, הוא מרווח, המציע תמורה טובה למחיר וגם הגיע מבית טוב.

מתיחת הפנים עשתה טוב לחזית וגם הג'אנטים הגדולים לא מזיקים. המנוע החדש גם עושה לו טוב ולמרות העליה במחיר הוא עדיין חבילה טובה בסך הכל.

לי מפריע שאין מערכות בטיחות מקוריות ואני מניח שעל המובילאיי אי אפשר לוותר, קצת חבל אם כי עושה רושם שלרוב הרוכשים זה לא באמת מפריע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...