Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סוזוקי קרוסאובר טורבו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז קבל שאפו ענק. אני לא מבין כלום בצילום, אבל התמונות הללו הרבה יותר יפות מכל מבחן רכב ישראלי (וגם לועזי) שראיתי. זה מוסיף המון לביקורת עצמה.

פשוט מצוין!

הפילטרים טיל :-D

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לי מפריע שאין מערכות בטיחות מקוריות ואני מניח שעל המובילאיי אי אפשר לוותר, קצת חבל אם כי עושה רושם שלרוב הרוכשים זה לא באמת מפריע.

כנראה שזה כמו זוגיות. אחרי שנה הוא התרגל אלי (מצפצף הרבה פחות) ואני אליו (למדתי להתעלם מכל מה שפחות מצפצוף היסטרי).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו לא יודעים מה מכילה המערכת המקורית.

יש בעיה עם מערכות ניווט בארץ - בעלי המפות דורשים הרבה מאד כסף תמורתן, ולכן יצרנים רבים של מערכות ניווט נמנעים מהתקנת מפות ישראל.

וייז גם ניתן חינם וגם מתעדכן באופן מיידי - יתרון עצום. הבעיה שדורש חיבור סלולרי.

 

אף אחד לא אמר משהו על התקנת מערכת מקורית עם ניווט. אפשר גם בלי ניווט, ולהשאיר אותו לסמארטפון.

 

מה הבעיה להשתמש בווייז שמותקן בסמרטפון?

 

איך תסמס תוך כדי נהיגה? זה מפריע לניווט.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הווייז בטלפון קטן לי מידי (מסך 5.5) ואני אינני רואה מספיק טוב מקרוב, במסך גדול העסק

לי אישית עובד יותר טוב , אז בשבילי אני חייב מסך גדול יותר.

אני מחזיק טאבלט 7 אבל התקנתו די מסורבלת ומעיקה ובנוסף יש עוד משהו תלוי מקדימה

ודי מפריע...אבל יש פעמים ומקרים שחייב ווייז.

אם יש ווייז במסך הרכב ומובנה...עדיף .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שזה כמו זוגיות. אחרי שנה הוא התרגל אלי (מצפצף הרבה פחות) ואני אליו (למדתי להתעלם מכל מה שפחות מצפצוף היסטרי).

 

התראות שמתעלמים מהן?

אפשר להסתכל על כל העסק בשיטה של "זאב-זאב".

 

סיפור בנושא שמתאים לנושא,

בשנות ה80, טיסה של חברת תעופה אמריקאית גדולה ממריאה, הלחץ גדול ממגדל הפיקוח להמריא לקראת מזג אוויר סוער - הטיסה מתחילה המראה ובאמצע ההמראה המטוס נכנס לסטול(הזדקרות) ומתרסק, עשרות הרוגים.

 

בתחקיר התגלה שהטייסים המריאו בלחץ, ולא שמו לב שהם לא כיוונו את המדחפים(Flaps) למצב המראה, אבל עלתה השאלה מדוע התראת ההזדקרות השתתקה בזמן ההמראה?

במהלך התחקיר גילו משהו מעניין, על אותו "פקק" של מערכת ההתראות להזדקות הייתה מחוברת מערכת התראה אחרת, שבגלל רגישות ייתר הייתה מצפצפת באוויר ומטרידה את הטייסים - מה עשו הטייסים? פשוט הרימו את הפקק של המערכת כדי שתפסיק לצפצף באוויר לחינם, התוצאה? בזמן מצב חירום שנדרשה ההתערבות של מערכת חירום המערכת הייתה מנוטרלת ולכן נגרם אסון גדול - אגב בתחקיר? חברת בואינג הואשמה בתאונה לפני האשמה של הטייסים.

 

עכשיו,

כל בעלי המוביילאי שאני מכיר מספרים לי שהם מתעלמים ממנה לחלוטין - היא מציקה לחינם(בהרבה מקרים בגלל כיול לא נכון, תהליך הכיול של המערכת ארוך ומסורבל וכשיש לך מיליוני רכבים להכין למסירה בבונד אין זמן לתהליך הכיול ולכן הוא מחופף) - כך מערכת שכיוויכול אמורה להציל חיים הופכת למיותרת ועל גבול המסוכנת.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוזוקי קרוסאובר לא היה הדבר הכי יפה בכבישי הארץ כשהתחיל להמכר לפני 3.5 שנים. וגם היום, אחרי מתיחת הפנים, העיצוב הפך לעוד יותר עניין של טעם. עם העיצוב המעודכן מגיע גם מנוע מעודכן שינסה ליישר קו עם מה שחם עכשיו – מנוע קטן נפח ומגדש טורבו. לקרוסאובר יש ביקוש והן נמכרו במספרים מכובדים. נוסיף לביקוש גם את מוניטין האמינות של סוזוקי ונראה שמדובר ב"מתכון בטוח".

 

אז כן, העיצוב פה זה מה שקופץ לראש דבר ראשון. מאחור הכל נראה אותו הדבר, ולעומס השמות נוספה מדבקה “TURBO”, שנראית כמו המדבקה שהפכה את המיצובישי לנסר ל-"SUPER" לנסר לפני עשרים ומשהו שנה. ואיך לעזאזל קוראים לה? יש לא פחות מ-4 כיתובים שונים מאחור (חוץ מה-(TURBO – היא גם קרוסאובר, כדי שנזכור שמדובר בלא סתם משפחתית. היא גם SX4, כדי שנזכור שהיא דור ההמשך של ה-SX4, והיא גם S-Cross שזה... whatever. מקדימה העניין יותר שנוי במחלוקת. הפנסים בעיצוב מוזר משהו, ובאמצע גריל כסוף ובולט מאוד עם קווים אנכיים. אישית, לא התחברתי. אפילו קראתי לה מכוערת מספר פעמים. גם החישוקים בעיצוב חדש (שדי דומה לקודם). חבל שלארץ היא לא מגיעה עם פנסי ה-LED בשילוב ה-DRL והחישוקים הגדולים יותר, שמשפרים מעט את הלוק הכללי. הצבע הכחול של רכב המבחן אלגנטי ויפה, אך ישעבד את חובבי הדיטיילינג.

 

בפנים אין הפתעות. העיצוב והנדסת האנוש נותרו כשהיו. הצבע שחור שולט, ונגיעות של צבע כסוף בקונסולה ובהגה זה לא משהו שמשפר את המצב יותר מדי, אבל היי, לא מעט יצרנים הולכים בכיוון הזה וזה בסדר גמור. הנדסת האנוש טובה והכל נגיש ונוח, למעט המולטימדיה שנמצאת מעט גבוה מדי לטעמי. יחד עם שיפוע של הקונסולה זה משהו שמעט הפריע לי. מעניין אם השיפוע הזה גורם ל"סנוור" מסך המולטימדיה במהלך שעות היום (ברכב נהגתי בערב). ההגה בגודל טוב ונעים למגע, ותנוחת הישיבה טובה ובגובה הנכון למעט נוחות מושב הנהג (אליו אגיע תיכף). כשהתיישבתי במושב האחורי גיליתי תנוחה זקופה מדי, אך מסתבר שניתן לכוון את גב המושב לזווית סטנדרטית. לא ממש הבנתי את הצורך בזה – מצד אחד לשבת זקוף כל כך זה לא נוח, מצד שני אני בספק אם זה תורם לנפח תא המטען באופן משמעותי. איכות ההרכבה הפתיעה לטובה, בטח ובטח אם משווים מול האחות הקטנה הבלנו. הכל מרגיש מוצק ומורכב היטב, גם אם לא מדובר בחומרים הכי רכים ומזמינים ועל אחת כמה וכמה אם לוקחים בחשבון את ההתקנות המקומיות. מבחינת אבזור יש keyless והנעה בלחיצת כפתור, מולטימדיה עם מסך בגודל טוב (בהתקנה מקומית) ומצלמת רוורס, בקרת אקלים אלקטרונית, ו...זהו בגדול. בחזרה למושב הנהג – כמו שנכתב פה לפני, בחלקו העליון יש בליטה מורגשת שלוחצת במרכז הגב ובין השכמות. יש מצב שכרית המושב תתרכך עם הזמן וזה יורגש פחות כמו שפבל אמר לי. עד שזה יקרה, המושב הזה ישבור גב או שניים.

 

כשעמדתי מחוץ לרכב שהיה מונע, העוצמה בה שומעים את המנוע היתה גבוהה מעט מהרצוי, וזה משהו ששמתי לב אליו ישר (חוץ מהעיצוב כמובן). המזגן עבד אז יש סיכוי שהיה זה המדחס שנכנס לפעולה, אבל עדיין, יש פה מעט יותר דציבלים מהרצוי. בנסיעה שום רעש מהמנוע לא נשמע בפנים הרכב. מה שכן, מערכת ה-S&S מעירה את הרכב בצליל מורגש וגס מעט, אבל עושה זאת מהר וטוב. בהיותי לא חובב גדול שלה באופן כללי, נתתי לה הזדמנות אך מיהרתי לחפש את הכפתור שמכבה אותה. מנוע הטורבו התגלה לי כזריז מאוד. בשילוב עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית שעובדת מצויין וחלק, יש פה יחידת הנעה נעימה מאוד. הרכב מאיץ בצורה נחושה מאוד וללא דרמות מיותרות – יתרון הכח מורגש משמעותית אל מול מנוע ה-1.6 המוחלף כבר בלחיצה הראשונה של הדוושה. ישנה השהיית טורבו שמורגשת בעיקר במהירות של 50-60 קמ"ש, אבל זה לא משהו שלא קיים בהרבה מנועי טורבו ברמה כזו או אחרת. העברת ההילוכים במצב ידני מתבצעת אך ורק דרך מנופים מאחורי ההגה. בשורה התחתונה, סוזוקי עשו עבודה טובה עם המנוע ושילובו לתיבה נעימה. בכל הקשור למתלים וריסון מהמורות, יש לו נטייה להעביר את השיבושים פנימה לתא הנוסעים, וזה משהו שמורגש בעיקר במהירות גבוהה. ההיגוי חד ומדוייק למדי, וההתנהגות בוגרת ומגובשת ללא הפתעות ואין פה בשורה.

 

בשורה התחתונה, הקרוסאובר מציע חבילה מגובשת מאוד ממה שהתרשמתי. יש פה רכב משפחתי שעושה את מה שהוא אמור לעשות בצורה טובה וצפויה. המנוע החדש בשילוב הגיר זה משהו שבהחלט נותן לו כמה נקודות זכות נוספות. במחיר של 125 אלף ₪ מדובר פה על תמורה טובה לכסף. ויש גם אופציה לתיבה ידנית שזולה ב-15 אלף ₪, שזה נחמד, אם כי קשה לי להאמין שיהיה לזה ביקוש גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפילטרים טיל :-D

 

קח טיפ בחינם - כשאתה אומר לצלם שהשקיע שעות של צילום ולאחר מכן ישב שעות על עריכה, ש"הפילטרים טיל", זה מעליב.

 

אבל היי, תרבות האינסטוש וזה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם נהגתי בסוזוקי והוסיף את הנקודות שנראו לי חשובות, חשוב להזכיר זוהי התרשמותי האישית ואינני כתב או מתיימר להיות.

חיצונית היא לא מלכת היופי ולא מלכת הכפר...אפילו לא חביבת הקהל לטעמי, אז ממש התייחסתי אליה כמוביל נוסעים, לא ממש מעוצב ולא ממש יפה, אלה מוזר גמלוני בעיצובו ולא ממש שיא האופנה וחרטום שאן מה לרשום עליו חוץ מהמילה ,שונה ,אחר ,ושאינו יודע לשאול כזה. ולא ממש מיישר קו עם הקרוסאוברים של היום האופנתים, אבל מסוזוקי אני אישית לא ראיתי במסורת אצלם, שונה או יפה מאוד פלוס.

מצד אחד הוא ארוך מניסאן ג'וק ומרווח ממנו, אך שוקל פחות ממנו, מצד שני הוא ממש באורך של המוקה והטראקס , אך שוקל הבה פחות גם מהם בהפרש ניקר.

פנים הרכב מרגיש זול ופלסטיקי ,נוקשה ואין ממש נקודות חזקות ,פשוט ,ענייני, קודר ודי זול והמערכת כנראה התקנה מקומית שמרגישה זולה ופשוטה מאוד ,אך עושה את העבודה .

איכות הרכבה בסדר בסך הכל אך מודה אני, שכיוון זה רחוק ממני ורק בגלל שנוהג אני בבמוו X3ושם לב להבדלים. תחום השמע סביר וטוב ללא יוצא דופן לרעה, די חובבן בכל שקשור לשמע ומערכות מתקדמות לרכב.

תנוחת נהיגה מצאתי די מיד וממש קל להיכנס ולצאת מהרכב , ללא בעיה מסוימת וגם הישיבה אינה קרובה לגג ויש מקום גם לגבוהים, צפוף ברכב ולא ממש רחב אך גם לא צפוף מהסוג הקלסטרופובי המעיק, באמצע. כנראה שמזמן לא נהגתי ברכבים צרים או שהתרגלתי לרכבים רכבים יותר גדולים ומרווחים.

המושב רך מדי לטעמי ודי מתאים ליאכטות או כורסאות טלוויזיה ודי שקעתי בתוכו (105 קג) ,אבל סביר בסך-הכל ,מושב פנסיוני למהדרין ,אבל הריפוד נראה ומרגיש זול ומרקמו פלאפי פאזי כזה שעיר מעט ודי מרגיש לי שבעוד שנתיים יצאו ממנו עיגולים מעצבנים של המעילי צמר של פעם ("פאזים" אני קורא להם) . זול ,הנה אמרתי את זה ,זול...זה מה שאני מרגיש כשאני בתוכו. חוץ מהקונסולה הרכה יחסית מול מושב הנוסע הקדמי ,שמרגיש כאילו נלקח ממקור אחר ,זה המקום הכי רך ברכב אחרי הכורסאות הרכות בהגזמה.

 

1170 ק"ג אמורים להיות זריזים מאוד, לפחות כמו... פיאט אבארט? בעלת 135 כ"ס ...לפחות אמרתי, אולי קצת פחות, אבל לא, זריז כן ,החלטי...פחות. העסק מרגיש קצת עסוק ולא מגובש לא אם משווים לTSI ושאר יעילים וטובים ,אבל היי סוזוקי טורבו נוסעת נחמד מאוד , הגיר מגיב לעטים באיחור לפקודה ולפעמי חוטף בלבול קל, במצב D . אבל ממש אין מה להתלונן, פשוט כשמשווים שילוב מנוע גיר ישר לטובים ממנו, הוא איננו במובילי הקטגוריה אך כשלעצמו ,הוא יעיל זריז ומשמעותית והרבה יותר טוב מכל מנוע אטמוספרי רגיל 1600-1800 סמ"ק. אגב נסיעה עם הפלאפים על ההגה ,משפרת את היעילות הכללית לטובה משמעותית והחלפת הילוכים די מהירה (ומרגישה די UP TO DATE) יעילה ואפילו טובה מאוד לטעמי ,מהירה כבר אמרתי? כן ,הפתעה לטובה. במוד ידני בתיבה והעברות רק מהפלאפים שעל ההגה השינוי הוא מצוין ומפתיע לטובה ודי מהיר.

התנהגות.

בסעיף ההתנהגות אין ממש יוצא דופן ,הרכב עושה עבודה טובה ולא זורח ממש כשלוחצים אותו ,לא זורח בכלל בלשון...כל לשון והבעה! קצת לוחמת הגה בסיבוב ובלחיצה חזקה ,אך לא ממש אוחז ומהנה, היגוי ללא משוב כלל ושלדה ניטרלית לחלוטין.

בכל מקרה אין כאן רכב שממש כיף לנהוג בו למרחקים ארוכים (מיד יגיע הסבר) ולא ממש מתעלה בנקודה מסוימת ולא עושה חשק בכלל לקלף סיבובים (ממש לא אפילו).

במהירויות אוטוסטרדה ,ההיגוי עצבני מידי ותיקונים קלים הם דרך קבע ודי מעצבן ומעיק הייתי אומר ודי חבל שלא שמו דגש בעניין נהיגת אוטוסטרדות ארוכות, הבנתי שהתופעה שופרה מאוד מהדגם הקודם.

במהירויות אוטוסטרדה ליד ה100 קמ"ש וסביבתה ,רעשי רקע מתגברים פלוס רעשי צמיגים ורוח ואלה יחד עם ההיגוי המעצבן ,הופכים כל נסיעה במהירויות אוטוסטרדה למטרד לטעמי ולא הכי נעים ואתה לא ממש רוצה להישאר שם כל היום ,חובה מערכת רמקולים טובה.

זה לא הרכב לטייל בו טיולי משפחה ארוכים ושקטים ,אולי עדיף שיטייל בעיר? אולי קצת מחוץ לעיר?

אבל בעיר מגיע מטרד אחר ,הוא מודיע על כל שקע קל ומרעים (רעשי חבטה מורגשים ונשמעים) וחובט לתוך הרכב עצמו ,תכונה של רכבים ש"חסכו עלינו" הרבה וזה מורגש, אפילו בקיה פיקנטו של חמתי המצב דומה.

אבל בעיר המצב טוב בהרבה מאשר באוטוסטרדה ודי נוח להתמקם על מהירות עירונית וב 80-90 קמ"ש מרגיש הסוזוקי יותר בנוח.

זה לא שב120 הוא נותן הרגשה לא טובה ולא יושבת על הכביש, הוא פשוט רועש מדי מהרגיל.

מה שכן ,מהתבוננות ביד 2, סוזוקי קרוסאובר הקודם די פעיל כש13 עמודים מלאים ו481 רכבים למכירה מופיעים ובועטים ,וואלה יש משהו שפספסתי?

מה שכן, רוכשי המותג יקבלו מנוע חסכוני ויעיל (1ליטר לכל 13 ק"מ נצפו במחשב דרך) ,זריז והמנוע ודי שקט בפעולתו, גם אם לא מוביל הקטגוריה, אבל מציע שינוי משמעותי, גיר אוטומטי שעובד מצוין ודי מוצלח ויחסית מהיר במפתיע וחלק מאוד, ועוד יותר טוב כשהמצב ידני. לא נסעתי בקודמו אז לא יודע ולא מכיר את השיפור והיכן מורגש, הרכב בגדול די צועק, אני זול תקנו אותי, אני יעיל וחסכוני ויש לי מנוע מודרני חדיש וגיר מצוין.

במחיר הזה יש הרבה אלטרנטיבות אומנם ומוביל קטגוריה הוא לא לטעמי, אך מהתבוננות בשוק המקומי שלנו אולי הצלחה גדולה לא תהייה לו, אך השוק בארץ והקונים יקבלו אותו בזרועות פתוחות, לפחות רוכשי המותג או העבר, מאוד ישמחו לאמץ אותו וכנראה שנראה אותו הרבה בכבישים, לא מלא מלא אבל נראה גם נראה.

ישנם הרבה דברים קטנים שמעצבנים אותי ברכב הזה והוא די מזכיר לי רכבי מיני זולים ופשוטים ולא רשמתי את כולם, גם בגלל שרשמתי הרבה ממה שצריך ודי חפרתי והארכתי בכתיבה. וגם לא רשמתי והשוואתי רשמים מול דומים בקטגוריה, כפי שנהוג להזכיר ויש מה להזכיר. דאציה קקטוס ועוד, לא הזכרתי את המוביל-איי שמותקן ברכב, כי אינני יודע ולא מכיר כלל את טיב פעולתו מרכבים אחרים ולי זו פעם ראשונה שחוויתי מכשיר זה. הסוזוקי מיוצר ומורכב בהונגריה ומנוע וגיר מוכבים ביפן, אז אמינות גבוהה כן נקבל ממנו.

אז למי הוא מתאים אם ככה?

לטעמי, למכורי סוזוקי בעבר ואוהבי המותג (בעיקר), גמלאים ומשפחות צעירות שמחפשות כאילו ג'יפ משפחתי ותקציב קטן שלא חשובה להם הדרך לשם אלה הגישה והתוצאה ומוכנים להתפשר על הטיב והביצוע.

מה שכן, נראה שהיה מצליח הרבה יותר, אילו מחירו היה נושק ל100K ועוד כמה בודדים, אך לא יותר מזה ולדעתי בימי מכירות (הסתדרות המורים ו"חבר" ולא רק) הוא ימכור יפה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יו איזה תגובה מושקעת מעלי!!

(תודה)

 

אכן לצערי היא קצת רועשת באוטוסטרדה אפילו במהירות 80/90

אני משווה לגב' ראפיד שנאמר עליה שבידוד הרעשים שלה בינוני,ומסתבר

שהיתה יותר שקטה.

 

משולש אזהרה מהבהב לי מול העיניים כל הזמן,נדרש לסגור את תא המטען

ממש חזק אחרת ישב לך המשולש המרגיז מול העיניים.

 

המולטי מדיה מושתקת לחלוטין,אינני יודע מדוע.

ניסיתי ללחוץ על כפתור ה MUTE גם

בהגה וגם במדיה עצמה עדיין לא הצלחתי לשמוע חצי צליל.

 

לגבי הוויז אינני מבין גדול בזה,אני רוצה להשתמש בוויז במכשיר עם

חשבון הוויז שלי ובשום אופן לא הצלחתי להתחבר,בשביל זה אני מעדיף

להתחבר עם הנייד לפחות לפי שעה.

איך אני מסנכרן את הוויז בכלל? האם אני צריך נקודה חמה בנייד,

סתם נראת לי מערכת לא נוחה ומסובכת,וגם לוקח לה המון זמן לעלות.

עריכה אחרונה על ידי yossy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יו איזה תגובה מושקעת מעלי!!

(תודה)

 

אכן לצערי היא קצת רועשת באוטוסטרדה אפילו במהירות 80/90

אני משווה לגב' ראפיד שנאמר עליה שבידוד הרעשים שלה בינוני,ומסתבר

שהיתה יותר שקטה.

 

משולש אזהרה מהבהב לי מול העיניים כל הזמן,נדרש לסגור את תא המטען

ממש חזק אחרת ישב לך המשולש המרגיז מול העיניים.

 

המולטי מדיה מושתקת לחלוטין,אינני יודע מדוע.

ניסיתי ללחוץ על כפתור ה MUTE גם

בהגה וגם במדיה עצמה עדיין לא הצלחתי לשמוע חצי צליל.

 

לגבי הוויז אינני מבין גדול בזה,אני רוצה להשתמש בוויז במכשיר עם

חשבון הוויז שלי ובשום אופן לא הצלחתי להתחבר,בשביל זה אני מעדיף

להתחבר עם הנייד לפחות לפי שעה.

איך אני מסנכרן את הוויז בכלל? האם אני צריך נקודה חמה בנייד,

סתם נראת לי מערכת לא נוחה ומסובכת,וגם לוקח לה המון זמן לעלות.

 

אני שדרגתי מאוקטביה שהיא יותר שקטה מהראפיד, ואני יכול לאמר בוודאות - הסוזוקי שקטה יותר מהאוקטביה.

לגבי משולש האזהרה - אין לי מושג על מה אתה מדבר. אצלי ב 3 שבועות האחרונים לא הייתה פעם אחת שמשולש האזהרה דלק.

לגבי מערכת המולטימדיה - אני עם המערכת של blaupunkt והיא מעולה! הוויז זז חלק והממשק נוח מאוד.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד, אי אפשר לקרוא למעבר מהאוקטביה לסוזוקי קרוסאובר שדרוג.

 

מבחינתי עצם זה שאני לא צריך ללכת למוסך כל כמה חודשים לדיאגנוסטיקה ולקביעת החלפת קלאצ'ים, תשלום של מעל 800 שקלים לטיפול הכי קטן, דמי ביטוח שלא מביישים bmw, רעשי רוח נוראיים וסיוט בזחילת פקקים - נקראים שידרוג.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...