Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סוזוקי קרוסאובר טורבו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא ניסיתי את הדגם החדש. אבל כבעל קרוסאובר 2016 אני ממש לא מכיר את בעית "ההגה העצבני" שיש עליה כל כך הרבה תלונות בפורום. כנראה תוקנה קודם.

 

lolmit - אני יודע שיש לך שנאה מיוחדת לסוזוקי. תוכל לגלות לנו מה היה ניסיונך המזויע?

 

אני חייב לציין כי יש לי 3 רכבי סוזוקי, ואת הנאמנות פיתחתי בזכות ניסיון טוב עם באלנו 1996 (ותשפטו אותו בקריטריונים של לפני עשרים ומשהו שנה, כאשר הוא יצא לכבישי העולם) ועם שתי ליאנות משעממות ומכוערות שהגיעו בליסינג ופשוט עשו את העבודה היטב ובאמינות (חוץ מבעיית צלחות הבילום החלופיות שחברת הליסינג התעקשה עליהן. ברגע שחזרנו למקוריות כל התלונות חלפו).

טוב אז למען האמת זה התחיל שם בסוף שנת 2013 שאבא שלי רצה להחליף את ה107 (2011) שלו ברכב , התחננתי אליו שיביא ביואיק( מחשבה של ילד למרות שזה עדיין נחשב כחלום שדי התחלף עם האינסינגיה ) וכמו כל אבא טוב הוא לא התייחס אליי והביא תקרוסאובר. אז מההתחלה פיתחתי אליו די שנאה.

אם נמשיך הלאה ונקפוץ לשנת 2016( למען האמת לסופה) לאחר שעברתי לקרוסאובר מהפוקוס שהייתי נוהג בא( 07׳) נחרדתי מהאוטו..

נתחיל מהגיר הרציף שבתחילת נסיעה היה מחרפן אותי ואת המנוע העלוב( אבל את זה נשאיר לטעם אישי של כל אחד ) נעבור למושב או לנוחות כללית( אני לא יודע בדיוק מה היה רע שם , נשאיר את זה למומחים) שעל נסיעה מעל 20 דקות. היה שובר לי תגב , נמשיך לצפיפות מבאסת , משם נעבור לנידנודים במהירויות הגבוהות או החסר ידע של הרכב ללקיחת פניות בצורה מחרידה ובסופו של יום שילם אבי עליה 130 אלף ( לא זוכר במדויק).

אז מה בעצם אתה מקבל מהרכב ? ישיבה גבוהה, אמינות, צריכת דלק ושמירת ערך.

האם היתרונות עולים על החסרונות? ממש ממש לא !!

אני אישית הפכתי לשונא מושבע של סוזוקי!!

למרות שמאוד אהבתי את העיצוב החדש של הסוזוקי מקדימה , אני חושב שזה מאוד יפה ו״ספורטיבי/צעיר״ ומאוד נשמע לי נחמד השינוי גיר והמנוע המוגדש, ככה שהייתי שמח לבצע נסיעה בקרוסאובר החדש , לראות עד כמה היא פחות גרועה לעומת הקודמת.

וזהו בכללי, כמובן שזאת דעתי האישית וניתן לחלוק עליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב, אחרי 7 סוזוקי (ה-3 שהוזכרו קודם, ליאנה אחת שהיתה של אבא שלי ועכשיו אצל אחותי וה-SX4, הסויפט והקרוסאובר שיש לי כעת) הגישה שלי שונה לגמרי, וממש לא רגשית.

 

יש בסוזוקי הרבה חסרונות. הליאנות מכוערות והתגובה שלהן להאצה איטית מאד, תמיד אחרונות ברמזור, אבל אחרי 100 מ' מדביקות ואף עוקפות את המזנקות הזריזות. אפס תקלות כולל במכונית שקרובה לגיל 16.

 

ה-SX4 מצויינת - מנוע ותיבת הילוכים זריזים, ועד כה (6.5 שנים ו-100,000 ק"מ) התקלה הלא צפויה היחידה היה שבר באיזה שסתום אל חזור במערכת מתזי החלונות. הוחלף בתוך 2 דקות אפילו בלי לפתוח כרטיס עבודה, שלא לדבר על העדר חיוב.

 

הסויפט - לשם שינוי עיצוב חביב, מנוע ה-1200 סמ"ק סביר מאד אם כי לא האצן המהיר בכביש. תא המטען בעל נפח קטן אבל בלי שום בליטות, כך שכל ליטר ניתן לניצול. מספק בהחלט לקניה שבועית של משפחה בת 5 מבוגרים.

 

בקרוסאובר אותו מנוע כמו ב-SX4, אולם תיבת היוכים רציפה. למרות שמשקל הרכב דומה הוא מגיב פחות מהר מה-SX4. בתמורה הוא חוסך לפחות 10% מצריכת הדלק. אני לא יודע על איזה חוסר יכולת לקחת פניות אתה מדבר, אבל אני גם לא לוקח אותה לאימונים ב-721. בנהיגה נורמלית ולא כל כך איטית אני מרגיש יציב לחלוטין, כולל באיזו פניה שבה אני רואה כל כמה חודשים מכוניות זרוקות על המדרכה, בדרך כלל אלה צרפתיות נהוגות בידי צעירים חסרי מנוח.

 

מבחינת נוחות - כנראה שהישבן הזקן והגב הדואב שלי פחות רגישים מהגב והישבן הצעירים שלך כיון שבכל המכוניות אני יושב בנוחות גם שעתיים ברציפות. נכון, זה לא רנו אספאס, זה גם לא עולה כמו רנו אספאס.

 

הקו התחתון שלי הוא שמדובר בתמורה מצויינת למחיר. ה-SX4 בגרסה הבכירה עלתה לי בערך 15,000 ש"ח פחות ממשפחתית סטנדרטית בגרסת הבסיס באותה תקופה, וכך גם הקרוסאובר לפני כשנה. מרבית הזמן אני נוהג לבד או עם נוסע אחד, אבל גם כאשר צריך להוביל את המשפחה לנתב"ג (ואני מדבר על 5 מבוגרים עם 5 מזוודות וכמה תיקי גב) אף אחד לא יוצא מהרכב עם גב שבור. כיון שההתיחסות שלי לרכב הוא כמוביל אנשים ומטען זה בדיוק מה שאני צריך - רכב שאנינכנס אלו בבור, לוחץ על הכפתור ונוסע. לא כלי "להתגאות בו", לא כלי להנות ממנו, ולא בייבי לטיפוח. אז בעבר זו היתה קורולה אושריקו (נפלאה) יונדאי אקסנט מדור ראשון (עתחילה לעשות בעיות בגיל 7), בשנים האחרונות סוזוקי. מצד שני מכרתי אימפרזה מדור ראשון מהר מאד למרות שממש נהניתי מהנהיגה בה, כיון שנמאס לי לבלות במוסך כל שני וחמישי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיאור יפה ספיריאל וגישה נכונה,

טוב אני צריך עדיין להתרגל איליה,מעצבן אותי שאחרי שניה עמידה

נכבה המנוע ולפני כיבוי גם. לא יכלו לעשות את זה אחרי שתי שניות?

(מקווה שניתן לנטרל את המערכת הזו לפחות בעיר)

גם הציפצופים של המובילאי מעצבנים את אשתי במיוחד הצפצוף חזית אחור שלדעתי לא ניתן

להחלשה בכלל, כך לפחות היה ברכב הקודם.

 

יש בסוזוקי הרבה חסרונות. הליאנות מכוערות

לגבי הליאנה אני חושב שזה רכב יפייפה בעיני.

עריכה אחרונה על ידי yossy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של קרוסאובר 2014 וכאחד שמכיר את האאוטלנדר שכבודו מהלל כל פעם מחדש. אני יכול להגיד לך שמדובר בשני רכבים בעלי אופי זהה.

שניהם עושים הכל בצורה טובה, בלי שום תחום שבו ניתן להצביע על עליונות לעומת המתחרות.

שניהם נותנים תמורה מצויינת לכסף.

ואתה יודע מה, הקרוסאובר טורבו לפחות נותן קצת "אופי" וזריזות שלא קיימים באאוטלנדר.

 

לא הבנת אותי. דיברתי אך ורק על העיצוב של הרכב, לפי מה שרואים פה בתמונות.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לענין העיצוב מדובר בגריל פומפוזי ונוצץ בשני המקרים, כזה שנועד לחפות על פרופיל סתמי ואנמי. העובדה שאצל המיצובישי זה עובד, לפחות עליך, מצביעה על האפשרות המאוד סבירה שיימצא גם מי שיחשוב שהגריל החדש הזה אצל סוזוקי הפך את האוטו מברווזון מכוער לברבור מרהיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעצבן אותי שאחרי שניה עמידה

נכבה המנוע ולפני כיבוי גם. לא יכלו לעשות את זה אחרי שתי שניות?

(מקווה שניתן לנטרל את המערכת הזו לפחות בעיר)

גם הציפצופים של המובילאי מעצבנים את אשתי במיוחד הצפצוף חזית אחור שלדעתי לא ניתן

להחלשה בכלל, כך לפחות היה ברכב הקודם.

 

 

בעת עצירה אל תלחץ על דוושת הבלם חזק, אלא עדין רק בכדי לעמוד ולא בעוצמת בלימת חירום ותראה שהמנוע לא מדומם אף פעם. סוזוקי עשו דבר חכם - הנהג שולט מתי ייכבה המנוע. אם לוחצים בעמידה חזק על הדוושה - המנוע נכבה. אם לוחצים חלש המנוע לא נכבה.

 

לגבי המובילאיי - תגדיר שהוא יצפצף מ 0.2 וככה הוא יצפצף רק לפני תאונה ולא על שמירת מרחק.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגריל בקרוסאובר בעצם נלקח מביואיק לה סייבר.[emoji57]

ואהבתי באמת את שלל הכיתובים, סטייל ואדי ג'וז כזה..

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אחרי 7 סוזוקי (ה-3 שהוזכרו קודם, ליאנה אחת שהיתה של אבא שלי ועכשיו אצל אחותי וה-SX4, הסויפט והקרוסאובר שיש לי כעת) הגישה שלי שונה לגמרי, וממש לא רגשית.

 

יש בסוזוקי הרבה חסרונות. הליאנות מכוערות והתגובה שלהן להאצה איטית מאד, תמיד אחרונות ברמזור, אבל אחרי 100 מ' מדביקות ואף עוקפות את המזנקות הזריזות. אפס תקלות כולל במכונית שקרובה לגיל 16.

 

ה-SX4 מצויינת - מנוע ותיבת הילוכים זריזים, ועד כה (6.5 שנים ו-100,000 ק"מ) התקלה הלא צפויה היחידה היה שבר באיזה שסתום אל חזור במערכת מתזי החלונות. הוחלף בתוך 2 דקות אפילו בלי לפתוח כרטיס עבודה, שלא לדבר על העדר חיוב.

 

הסויפט - לשם שינוי עיצוב חביב, מנוע ה-1200 סמ"ק סביר מאד אם כי לא האצן המהיר בכביש. תא המטען בעל נפח קטן אבל בלי שום בליטות, כך שכל ליטר ניתן לניצול. מספק בהחלט לקניה שבועית של משפחה בת 5 מבוגרים.

 

בקרוסאובר אותו מנוע כמו ב-SX4, אולם תיבת היוכים רציפה. למרות שמשקל הרכב דומה הוא מגיב פחות מהר מה-SX4. בתמורה הוא חוסך לפחות 10% מצריכת הדלק. אני לא יודע על איזה חוסר יכולת לקחת פניות אתה מדבר, אבל אני גם לא לוקח אותה לאימונים ב-721. בנהיגה נורמלית ולא כל כך איטית אני מרגיש יציב לחלוטין, כולל באיזו פניה שבה אני רואה כל כמה חודשים מכוניות זרוקות על המדרכה, בדרך כלל אלה צרפתיות נהוגות בידי צעירים חסרי מנוח.

 

מבחינת נוחות - כנראה שהישבן הזקן והגב הדואב שלי פחות רגישים מהגב והישבן הצעירים שלך כיון שבכל המכוניות אני יושב בנוחות גם שעתיים ברציפות. נכון, זה לא רנו אספאס, זה גם לא עולה כמו רנו אספאס.

 

הקו התחתון שלי הוא שמדובר בתמורה מצויינת למחיר. ה-SX4 בגרסה הבכירה עלתה לי בערך 15,000 ש"ח פחות ממשפחתית סטנדרטית בגרסת הבסיס באותה תקופה, וכך גם הקרוסאובר לפני כשנה. מרבית הזמן אני נוהג לבד או עם נוסע אחד, אבל גם כאשר צריך להוביל את המשפחה לנתב"ג (ואני מדבר על 5 מבוגרים עם 5 מזוודות וכמה תיקי גב) אף אחד לא יוצא מהרכב עם גב שבור. כיון שההתיחסות שלי לרכב הוא כמוביל אנשים ומטען זה בדיוק מה שאני צריך - רכב שאנינכנס אלו בבור, לוחץ על הכפתור ונוסע. לא כלי "להתגאות בו", לא כלי להנות ממנו, ולא בייבי לטיפוח. אז בעבר זו היתה קורולה אושריקו (נפלאה) יונדאי אקסנט מדור ראשון (עתחילה לעשות בעיות בגיל 7), בשנים האחרונות סוזוקי. מצד שני מכרתי אימפרזה מדור ראשון מהר מאד למרות שממש נהניתי מהנהיגה בה, כיון שנמאס לי לבלות במוסך כל שני וחמישי.

מצד שני שאני מסתכל על הגרסא הכי מאובזרת של הקרוסאובר מהדור הקודם על פי קארספורום היא עלתה 140K...

אין לי שמץ של מושג איך דחפת מבוגר מקדימה ו3 מאחורה והם ישבו בנוח ולא בצפיפות לא נשמע לי הגיוני פשוט..

ושוב אחזור על זה , אם אתה אוהב סוזוקי זה בסדר, מה שכתבתי בהודעה שלי היא דעתי האישית בלבד .... אני מניח שאתה יודע שזה סובייקטיבי למשל לחבר של אבא שלי היה אקורד שנת 13' שהביא מהחברה , בשבילו היא הייתה מאוד נוחה ומספקת ובשביל אבא שלי היא הייתה סיוט והוא העדיף את הפוקוס שלו שהייתה מציעה תנוחת נהיגה גבוהה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבו בצפיפות ולא קיטרו אני נהגתי והבן הבכור ישב לידי, שני האחרים ואשתי מאחור. זה בסך הכל שעה ורבע.

 

הגרסה המאובזרת עלתה לי לפני שנה 113,500 ש"ח (+ עוד כ-3000 תמורת רישוי ופיצ'יפקעס).

 

סה"כ תדירות הנסיעות המשפחתיות למרחקים ארוכים קטנה, לבן הבכור רכב משלו (ה-SX4 שהוזכרה), וגם האחרים לא נוסעים אתי על בסיס יום יומי - בודאי לא בהרכב משפחתי מלא.

 

כפי שכתבתי - סוזוקי הוא רכב של VFM. ובזה הוא טוב. אני לא מחפש ברכב דברים אחרים, מערכת ממש לא מעניינת אותי חוץ מה-BT (וזה קיים וטוב במערכת המקורית) ומבחינת נחות ישיבה ממש אין לי בעיה. התקופה היחידה שבה סבלתי מישיבה היתה לפני כשנתיים כאשר היתה לי איזה התלקחות של כאב גב בתקופה שבה נהגתי בסויפט, אבל בתקופה כזו כל ישיבה אינה נוחה, ומניסיון ידעתי שהסיפור יעבור כעבור מספר שבועות, כפי שאכן קרה. העדפתי את זה על מה שקרה לקולגה שלי שבגלל הגב הקפיד לנהוג בצרפתיות - צריך להוסיף, יש שניה מליסינג - והיה אורח של כבוד במוסך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להתחבר לדעת הרוב, כמו שזה נראה, לגבי עדכון החזית של הרכב. זה לא שאני חושב שהוא יזכה באיזו תחרות יופי כלשהי, אבל הוא לא מכוער בכלל לדעתי. העדכון היה מתבקש, ואני אפילו חושב שהתוצאה הסופית נראית טוב יותר מהקודמת. אני לא מעריץ גדול של פנסים גדולים ומוגזמים בכל מקרה, כאלה שממשיכים מעבר לגבולות החזית ואל הכנפיים ומכסה המנוע. הפרונט הפעם יותר לעניין, קומפקטי שכזה. לדעתי שיפור מבורך.

 

המנוע עצמו מרגיש נהדר, באמת באמת. שיפור עצום מהיחידה הקודמת. זה בהחלט לא ביצועים של מנוע מוגדש של VAG משולב גיר כפול מצמדים, אבל זו הדרך השמרנית והבטוחה, וזה לדעתי אחלה, וגם מתפקד טוב מאוד בפועל. בהתנהלות רגועה הם בכלל מתפקדים טוב, איכשהו יותר מבהאצות יותר דורשניות. מינוס אחד פה היא מערכת העצור סע. היא מגיבה טוב לפקודת דוושת הבלם, נכנסת לפעולה רק אם לוחצים חזק יותר בעמידה - מצויין לעצירות הקצרות של פקקים למשל, ומניעה כשמשחררים מעט. הבעיה היא ההנעה עצמה, שלא רק מורגשת קצת יותר מידי, אלא העובדה שגם אם לא שחררתי את דוושת הבלם עד הסוף, האוטו מנסה להתחיל לנסוע. מאוד מאוד מוזר. בנסיעה עצמה יש קצת רעשי כביש ברורים בתא הנוסעים במהירויות שיוט, אבל מעבר לזה האוטו דיי שקט. הוא משכך טוב מהמורות באופן כללי, אבל במצבים שיש מהמורה או בור בזמן פניה, הוא קצת מרגיש מבולגן, מתנדנד יותר מידי. twitchy זו אולי המילה שאני מחפש פה.

 

עוד משהו שאהבתי, ותקראו לי מוזר (שזה לפעמים באמת נכון), אבל צבע התאורה של הכפתורים בהגה, פה, נבחר כמו שצריך, אדום. כל שאר תאורת הפנים ברכב היא בצבע לבן, שזה אחלה לגמרי, אבל בהגה בחרו בצבע יותר נעים לעין בחושך. למה? כי זה לא משגע כשמסובבים את ההגה, כמו אם התאורה הייתה גם לבנה כמו השאר. מערכת המולטימדיה שהתקינו ברכב המבחן היא מהטובות שיצא לי להיתקל בה מבחינת התגובה ללחיצות של המשתמש. מיידיות ברמה של מוצרי APPLE. האמת שגם לא כל כך מפריע לי שהיא פתוחה לחלוטין לפי איך שזה נראה. המינוס היחיד פה זה שלפעמים היא מציגה הודעות טקסט חיוניות, מכל מיני סיבות, והפונט שלהן כל כך קטן, שהבחירה היא או להתעמק בקריאה ולהתסכן בתאונה - לא תודה, או ללחוץ בזריזות על כפתור ה OK כדי לשחרר את ההודעה מהמסך מבלי לדעת מה היה התוכן שלה. זהו הקיטור הרגיל שלי, מה לעשות, אבל זה מציק שעושים הכל בארץ כדי לקבל WAZE מותקן, כמעט תמיד על חשבון כל שאר הפונקציונליות ונוחות התפעול.

 

הגדיר זאת פבל יפה כשאסף אותי לנסיעה, איזור ידית ההילוכים הוא איזור קלאסי לסוזוקי קצת לפשל בו. הידית עצמה מרגיש קצת חופשית במסילה שלה, שזה מוזר כי היא לא אמורה להיות ככה, זו לא תיבה ידנית. היא גם קצת חורקת בתפעול שלה, רעש כמו של פלסטיק בפלסטיק שכזה, והמיקום של מצב התפעול הידני, נראה כאילו חשבו עליו ברגע האחרון. בכל פעם שהייתי צריך להוציא מ-P ל-D, הגעתי ל-M. מרגיש לי כמו הנצרה בעוזי בזמנו, וההנחיות שקיבלנו עליו - עד הסוף קדימה לאוטומט, ואז קליק אחד אחורה לחצי אוטומט.

 

המינוס הגדול ביותר פה מבחינתי, הוא מושב הנהג. יש שם משהו לא נכון בסידור התמיכה בגב העליון מתחת לכתפיים, שבולט קצת יותר מידי החוצה. עם יד על הלב כאב לי הגב במשך כמה שעות לאחר הנסיעה. קשה לי להבין איך דבר כזה עובד בדיקת QA. אולי לאנשים נמוכים ממני (אני 1.85 ביום טוב) זה לא מפריע, אבל קשה לי להאמין. פשוט קלקל לי אישית את כל החוויה. זה גם לא ממש קשור לתנוחה הישיבה שלי, שהיא יחסית זקופה. בהתחלה חשבתי שאם אשב בתנוחה נינוחה יותר המצב ישתפר, אבל לא.

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קטע מעניין מאוד שקרה לי אחרי פרסום הכתבה (וקרה לי לראשונה האמת). יצרו איתנו קשר האנשים מחברת ההתקנות שאחראית על מערכת המולטימדיה (ועל שאר ההתקנות המקומיות), "שייקה אביזרים", וביקשו להבין את פשר הביקורת הקשה על המערכת. אחרי שיחת טלפון החליט מנכ"ל החברה לשלוח את סמנכ"ל השיווק שלהם לבוא אלי הביתה - כל זה ביום שישי בצהריים, כן? - כדי להראות לי גרסה חדשה יותר ואפויה יותר של המערכת. מסתבר שהמערכת שהותקנה ברכב ההדגמה הייתה גרסה ראשונית יחסית ומאז היא עברה עוד שינויים ועדכונים.

 

בסופו של עניין, יצאתי מאוד מעודד מהשיחה וההדגמה של המערכת ה"חדשה" (בסך הכל עדכון תוכנה, לא שינוי פיזי). למעט הכפתורים - שעדיין מעט עיסתיים, אבל טובים יותר מאלה שברכב המבחן (אולי זה מעיד על אופי הפעולה שלהם אחרי שימוש מאסיבי, ואולי לא), בוצעו כמה שינויים במערכת, בראשם הסרת חנות האפליקציות. דבר שכמובן מוריד הרבה אופציות להתעסקות והיות שברכב ההדגמה הותקנו המון אפליקציות מיותרות (כנראה ע"י לקוחות שבחנו את הרכב), זה גם מנקה משמעותית את תפריט האפליקציות. בנוסף נאמר שבעתיד הקרוב, הממשק של המערכת יהיה תלוי בלם יד - כלומר בנסיעה יוצגו מספר מוגבל מאוד של אפליקציות שנחוצות בזמן נסיעה (ניווט, טלפון, מדיה וכו') וכאשר הרכב יהיה בעמידה, שאר האופציות יונגשו גם כן.

 

את העדכון המלא אתם יכולים לקרוא בכתבה, אבל אני אנצל את ההזדמנות להגיד שאפו גדול לחבר'ה של "שייקה אביזרים" על זה שהם החליטו לקחת את הביקורת ברצינות תהומית, לבוא, להקשיב, להראות ולדבר על מנת לשפר את המוצר שלהם בעתיד הקרוב. גם למי שנוסע ברכב עצמו וגם לאנשים שאיתם הם חולקים את הכביש.

 

ונעבור להתייחסויות:

 

תודה.

פבל, אתה גם מצלם את התמונות?

 

אמת.

 

מישהו יכול להסביר לי: מה ההבדל בין קרוסאובר לויטרה (חוץ ממחיר) שסוזוקי ממשיכים לקדם דווקא את קרוסאובר שהוא פחות ״קרוסאובר״ מויטרה, בעוד שהם גם ויתרו על גראנד ויטרה?

כלומר, למה להם לקדם שני רכבי suv, אם אחד מהם לפחות נראה יותר SUV מהשני, בעוד שהם די ויתרו על מה שהיה באמת SUV?

 

אחרי מתיחת הפנים ההבדלים בין הקרוסאובר לויטארה קטנו מצד אחד - גם הקרוסאובר קיבל גיר אוטומטי במקום רציף, וגם הויטארה צפויה לקבל בקרוב את מנוע הטורבו. ומצד שני הם גדלו אם הפסקת שיווק גרסת ההנעה הכפולה של הקרוסאובר.

 

בתכלס - הקרוסאובר הוא המשפחתית שלהם, וכמו שהיה אצל סוזוקי בעשר השנים האחרונות, היא גבוהה מהמקובל, בעוד שהויטארה היא הג'יפון הקטן (סטייל 2008 ) שלהם, רק שהוא טיפ טיפה יותר גדול משאר המתחרים שלו. בגלל האופי של המוצרים שלהם באופן כללי, הפערים באמת קטנים. בדיוק באותה צורה כמו שהפערים בין הסוויפט לבאלנו גם קטנים מאוד.

 

בעת עצירה אל תלחץ על דוושת הבלם חזק, אלא עדין רק בכדי לעמוד ולא בעוצמת בלימת חירום ותראה שהמנוע לא מדומם אף פעם. סוזוקי עשו דבר חכם - הנהג שולט מתי ייכבה המנוע. אם לוחצים בעמידה חזק על הדוושה - המנוע נכבה. אם לוחצים חלש המנוע לא נכבה.

 

זה נכון לכמעט כל מערכות ה"עצור וסע" הקיימות בשוק היום. רובן המוחלט לא מדוממות את המנוע בלחיצה עדינה על הבלם.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמת.

 

אז קבל שאפו ענק. אני לא מבין כלום בצילום, אבל התמונות הללו הרבה יותר יפות מכל מבחן רכב ישראלי (וגם לועזי) שראיתי. זה מוסיף המון לביקורת עצמה.

פשוט מצוין!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...