Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני שוקל לקנות את הדגם הנ"ל, שנת 2003.

 

כששאלתי את המוכר לגבי הספק המנוע הוא אמר לי שהוא לא יודע אם מדובר ב 16V או 8V

 

האם ייתכן כי בשנתון זה באמת קיים הדגם בעל 8 שסתומים ?

 

ובנוסף - הרכב עומד על 96000 ק"מ . שאלתי את הבחור והוא לא עשה טיימינג.

האם זה אומר שבהכרח אני אצטרך לעשות טיימינג כחלק מהיישור קו ?

 

תודה רבה !

פורסם

זה כנראה דגם 16 שסתומים, אבל אתה מצפה אחרי 15 שנה המנוע ישמור על הכוח שהיה לו.. יותר חשוב לבדוק שהמנוע בריא,

 

Sent from my LG-D858HK using Tapatalk

פורסם

במודל 2003 כל המנועים בקליאו היו עם 16 שסתומים (חוץ מדיזל).

כן אתה תצטרך לעשות טיימינג.

אם הרכב לא מטופל ולא מתוחזק ברמה טובה ++ אל תקנה.

 

איזה מנוע יש לה (היו 1.2, 1.4, 1.6) ואיזה גיר?

 

תכלס, אתה יודע מה? לא הייתי קונה קליאו משנתון כזה ממישהו שלא יודע מה הספק מנוע וכמה שסתומים יש לו. אחזקת רכב כזה במצב תקין דורשת מהבעלים לפחות מינימום הבנה. וזה מתחיל בידעת הנתונים של הרכב.

 

 

פורסם
במודל 2003 כל המנועים בקליאו היו עם 16 שסתומים (חוץ מדיזל).

כן אתה תצטרך לעשות טיימינג.

אם הרכב לא מטופל ולא מתוחזק ברמה טובה ++ אל תקנה.

 

איזה מנוע יש לה (היו 1.2, 1.4, 1.6) ואיזה גיר?

 

תכלס, אתה יודע מה? לא הייתי קונה קליאו משנתון כזה ממישהו שלא יודע מה הספק מנוע וכמה שסתומים יש לו. אחזקת רכב כזה במצב תקין דורשת מהבעלים לפחות מינימום הבנה. וזה מתחיל בידעת הנתונים של הרכב.

 

 

מנוע 1.2 גיר רגיל

הוא נשמע לי פשוט מהאנשים שלוקחים את הרכב למוסך ולא שואלים שאלות..

פורסם

הייתי אומר שזה הדגם הכי מוצלח של הקליאו הזאת.

 

טיימינג במנוע 1200 יותר פשוט ועולה הרבה פחות בהשוואה ל 1.4 ו 1.6.

 

אל תקנה בלי בדיקה במוסך מומחה לצרפתיות, ורצוי גם לטפל באוטו בכזה מוסך.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...