Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם נגיד אני עומד ליד שוטר בצומת ואני מאיץ במהירות ל50 קמש

יש לשוטרים זכות לעשות לי משהו?

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהה... לא.

תאמת, רק אם זה שוטר ממש מניאק הוא יכול לבקש ממך לעצור בצד ולדפוק לך דו"ח על "נהיגה פרועה" או משהו כזה...

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם

אין זו עבירה על החוק. אך אפשרי לקבל דו"ח על נהיגה פרועה.

קרה לי בעבר. לא שווה את זה.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

בנוסף ל "נהיגה בקלות ראש" הדרדסים גם יכולים לבדוק עם המגב האחורי תקין, את הצבע של הדוושות והאם יש פח זבל באותו

פורסם

לפי דעתי זה לא משנה אם אתה נותן רייס ל-50 או לא, שוטר עושה את העבודה שלו לא כי הוא "אוכף את החוק" אלא לפי מצבי רוח וכמו שהוא יכול לתפוס אותך כי האצת ל-50 ועשית רעש, הוא יכול לתפוס אותך על כל חרטה קטנה, תלוי על איזה צד הוא קם בבוקר...(הבעיה בדבר שעל הדברים הקטנים אתה נתפס ואוכל אותה כשיש בדיוק באותו כביש, בדיוק באותו זמן, איזה עבריין שנוסע על 80 בכביש שמותר בו עד 50 ובנתיים השוטר עסוק בלעשות לך פוזות מדוע אין לך פח ברכב).

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

Welcome to Israel מה שנקרא...

בכל מקרה,האם על פירפור הם יכולים לעשות משהו?

הרי אם עוצר אותך שוטר על פירפור,אתה פשוט יכול להגיד שהחליקה לך הרגל מהקלאץ'? או שזה לא עובד עליהם?

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

המשטרה בארץ כול כך על הפנים שזה מפחיד.

 

בקיצר הנה אני נוסע בכביש מהיר ומגיע לגודש תנועה רציני, בזמן שאני עוקף מימין ומשמאל אני קולט בתחילת התור ניידת מסוג B4 שמשייטת לה במהירות של 90 עד 95 בערך בנתיב הימני, כמובן כול אחד עוקף אותה מתרחק קצת ומביא פוול גז, אבל כמובן שבזמן העקיפה כולם עוקפים במהירות של 90 עד 95. ברגע שאחד עוקף ( ולוקח לו זמן לעקוף עד שהוא לא מגיע כבר ל-100 הוא אפילו לא מתיישר הם הניידת) השני כבר תקוע לו מאחור ורוצה גם לעקוף וכך הלאה, בסופו של דבר מתקבלת תמונה דיי מוזרה של בסביבות עשרה כלי רכב שנוסעים כולם כחוק במהירות סבירה אבל אף אחד אפילו לא אחד מהם שומר על מרחק בלימה בגרוש. הייתי מאוד רוצה לשאול את אותו השוטר למה הוא לא הוריד את כול העשרה לצד ולא דפק להם דוחות על אי שמירת מרחק???

כנראה בשבילו היה מספיק זה שהם שומרים על המהירות הנכונה...

וכך אנחנו רוצים להפוך למדינת תרבות על הכבישים, להוריד את אחוז התאונות והנפגעים ולהכניס רפורמות חדשות בתחום הנהיגה בארץ....

חברים אנחנו עוד כו רחוקים... ממש עצוב אם תשאלו אותי.

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

כן התופעה מוכרת שבסביבות כל רכב עם מספר אדום מרחבי הזמן והחלל מתעקמים ונראה כאילו הזמן עומד מלכת כאשר אתה חולף על פני ניידת... :)

פורסם

לא, גם השופט לא יתרשם מ"החליק לי הקלאץ"...

 

האצה מהירה אינה עבירה על החוק. אין שוטר שייתן לך דוח על האצה מהירה או פרפור בגדר הסביר, אבל אם הכיסא שלך משוך לאחור, מוסיקה בפול ווליום ברקע, אין לך חגורה והאולטרה סגול בתוך האוטו דולק... אז כנראה שכן תקבל דוח או שניים...

dirty old man

need love too

פורסם

אם אתה דביל מספיק, כדי "לפרפר" או "לתת רייס" ליד ניידת משטרה, אז מגיע לך לקבל דו"ח.

 

אם זה מעמיד לך את הז** ואתה מרגיש ש"זיינת ת'משטרה" בכך שהורדת קצת גומי מהצמיג שלך .. אז בהחלט מגיע לך ..

פורסם
אם הכיסא שלך משוך לאחור, מוסיקה בפול ווליום ברקע, אין לך חגורה והאולטרה סגול בתוך האוטו דולק... אז כנראה שכן תקבל דוח או שניים...

ובארצות נאורות - ישלח את הרכב לגריטה ואותך לחינוך מחדש במכרות המלח.

חבל שישראל לא ארץ נאורה.

פורסם

כמו שאמרתי חברים מולנו עוד דרך ארוכה במטרתנו הסופית להפוך למדינה נאורה, ותרבותית על הכבישים

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם
כמו שאמרתי חברים מולנו עוד דרך ארוכה במטרתנו הסופית להפוך למדינה נאורה, ותרבותית על הכבישים
קיצר הנה אני נוסע בכביש מהיר ומגיע לגודש תנועה רציני, בזמן שאני עוקף מימין ומשמאל
עוקף מימין ומשמאל בתנועה צפופה זה לדעתך תרבות נהיגה?
פורסם
ובארצות נאורות - ישלח את הרכב לגריטה ואותך לחינוך מחדש במכרות המלח.

חבל שישראל לא ארץ נאורה.

אחחחח... אני מתגעגע לחבר סטאלין.

ולעניינינו, השוטר יכול לתת דו"ח על נהיגה בקלות ראש, אבל (וזה אבל גדול), הוא יצטרך לרשום מדור הפירפור היווה סכנה. אחרת יהיה קשה להרשיע אותך.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...