Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - אאודי Q2


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את הבחירה באוודי אני עוד יכול להבין, את הבחירה בג'יפון כמו ה-Q2 קשה לי.

למה לחובב האוודי המושבע לא להעדיף קניית A4, או A3 בפחות כסף? בשתיהן הוא יקבל יותר כמעט בכל מובן...

 

חשוב לציין שהקושי שלי בהבנה מכוון לאו דווקא כלפי ה-Q2, אלא כלפי כל הסגמנט הזה של מיני ג'יפונים. לא מוצא שום סיבה לקנות אחד כזה, באמת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה לא שרוכש ה A4,A3 הפוטציאלי ירכוש Q2 אלא לקוח בסגמנט הג'יפונים ישתנמך במרחב עבור שידרוג ה"יוקרה".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה היה ככה, אז ה-Q2 הייתה צריכה לעלות ~140K ש"ח, בסביבת המחיר של ג'יפונים גדולים ועממיים יותר (ספורטאז' ושות'). אז באמת המשוואה הזו של הקרבת המרחב תמורת עלייה ביוקרה הייתה מתקיימת.

במחיר שמתחיל ב-215 אלף ש"ח, אני לא מבין למה לא להעדיף A3 או A4 אם אתה מחפש יוקרה, ועל הדרך לקבל יותר מרחב ויותר אוטו בכלליות, או אם אתה מחפש מאפיינים של SUV אז ללכת על משהו כמו סובארו פורסטר או פורד אדג', שם באמת תקבל אותם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שהוא מפנטז גם על יוקרה וגם על קרוסאובריות ופתאום יש לו משהוא בתקציב שמקודם לא היה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אחת כזו בכביש ובתור חובב וואגיות אני חייבן לציין שעיצובית היא מזעזעת. לדעתי זו האאודי הראשונה שאני רואה ואומר לעצמי "וואלה, לא הייתי רוצה כזו גם בחינם". היא נראית לי כמו A3 פחוסה ומוגבהת, לא בקטע טוב.

לעניין הפנים, אאודי זה אאודי ואין לי ספק שזו מכונית נעימה לנסיעה, שקטה וחזקה כשצריך.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שהוא מפנטז גם על יוקרה וגם על קרוסאובריות ופתאום יש לו משהוא בתקציב שמקודם לא היה.

 

אתה מזהה ברכב הזה סממנים של קרוסאובריות? כי אני לא... (וגם לא בכל הסגמנט הזה של "סופר מיני מוגבהת ב-3 ס"מ")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא, קהל היעד כן. בשביל קהל היעד זה "ג'יפ אודי", הכי זול שהם יכולים להרשות לעצמם. כשהם קונים A3 זה סתם אודי, כשהם קונים Q2 זה ג'יפ של אודי. נרצה או לא, הדבר הזה הולך להיות להיט מכירות, בדיוק מהסיבה הזאת.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה היה ככה, אז ה-Q2 הייתה צריכה לעלות ~140K ש"ח, בסביבת המחיר של ג'יפונים גדולים ועממיים יותר (ספורטאז' ושות'). אז באמת המשוואה הזו של הקרבת המרחב תמורת עלייה ביוקרה הייתה מתקיימת.

במחיר שמתחיל ב-215 אלף ש"ח, אני לא מבין למה לא להעדיף A3 או A4 אם אתה מחפש יוקרה, ועל הדרך לקבל יותר מרחב ויותר אוטו בכלליות, או אם אתה מחפש מאפיינים של SUV אז ללכת על משהו כמו סובארו פורסטר או פורד אדג', שם באמת תקבל אותם...

 

אלה שקונים את האוטו הזה, כבר יש להם A3 או A4, הם קונים אותו כרכב שני לבני הזוג, או כרכב לילד/ה.

לא מעניין אותם שיש אוטו שעולה כמה עשרות אלפי שקלים פחות אבל גדול יותר, וסובארו? מה זה בכלל? פה מדובר באאודי, זה יוקרתי ועם סמל סטטוס.

 

חשוב לציין שהקושי שלי בהבנה מכוון לאו דווקא כלפי ה-Q2, אלא כלפי כל הסגמנט הזה של מיני ג'יפונים. לא מוצא שום סיבה לקנות אחד כזה, באמת...

לשבת גבוה יותר, או התחושה שמדובר ברכב גדול יותר.

 

בעיניי כל הג'יפונים מיותרים בכלל. הם סתם יקרים יותר, בקניה ובאחזקה. אישית הייתי קונה סטיישן מקבילה במחיר בלי לחשוב פעמיים. אבל הרוב רואים פה איזשהו ערך מוסף בכל זה, ולכן הסגנון פורח.

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם רומן. בשביל אלו שיקנו אותו זה "ג'יפ של אאודי" כמו שלהבדיל, האאוטלנדר בשביל חלק מהאוכלוסיה הוא "ג'יפ".

ל-Q2 יש את הסמל הנכון, המיתוג הנכון והשיק הנכון. בשביל הילדות אחרי צבא/הנשים של האלה עם ה-Q5/Q7 הוא ג'יפ וזה שווה מספיק כסף כדי לשרבב את זה במהלך השיחה עם החברות בבית-קפה/אוניברסיטה או ווטאבר.

 

אגב, אחרי שיצא לי לצפות בעשרות כאלה בכל הצבעים והמינים במשך מס' שבועות, מסכים עם מי שכתב שהוא ממש לא נראה קרוסאובר: במבט ראשון הוא הזכיר לי A3 שעשו לה הגבהה קטנה, ובכללי הוא לא שיא היופי/הייחודיות (אם כי, באדום/צהוב יש לו חן וייחוד כלשהו).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, זה שלרכב יהיו קונים, לא אומר שהם (הקונים) עושים בחירה נבונה.

כלומר, אני לא בא להגיד שאין הצדקה לאוודי לייצר את הרכב הזה או לצ'מפיון לייבא אותו. אני מניח שנתוני המכירות יעידו שיש.

הטענה שלי היא כלפי הרציונאליות שברכישה של הרכב. אני, שמתיימר להיות בן אדם רציונאלי, לא מבין למה לרכוש רכב כזה. ברור לי שיש כאלה שחושבים אחרת ממני, אחרת הרכב הזה לא היה קיים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נניח שזה לא רציונלי. ממתי רכישת רכב חייבת להיות רציונאלית? מה רציונאלי בקניית A3 במקום אוריס לרוכש קומפקטית? מה רציונאלי בקניית A3 במקום לאון, למי שרוצה גם לזוז מהר? הרי בגדול, עם כמה שהיא אוטו מזעזע, גם אטראז' מספקת כל צורך משפחתי סביר.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש לא אותה המשוואה. A3 כן משדרת, כלפי הרוכש וכלפי הסביבה, יוקרה מסוימת לעומת לאון. הרציונאל קיים.

לדעתי, הוא הרבה פחות קיים בבחירה של Q2 על פני A3, לדוגמא.

שוב, כנראה שיש אנשים שאצלם הרציונאל הוא אחר. זה בסדר.

אני רק נתתי פה את דעתי בעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא, קהל היעד כן. בשביל קהל היעד זה "ג'יפ אודי", הכי זול שהם יכולים להרשות לעצמם. כשהם קונים A3 זה סתם אודי, כשהם קונים Q2 זה ג'יפ של אודי. נרצה או לא, הדבר הזה הולך להיות להיט מכירות, בדיוק מהסיבה הזאת.

לאודי יש את ה Q3 שאינו יקר משמעותית מהאוטו הזה. מי שדווקא רוצה אוטו גבוה עם סמל של אודי, יכול בהחלט להסתדר בלעדי ה Q2, ועל הדרך יזכה ביותר רושם ואפילו יותר גובה. במידותיו האוטו הזה קרוב לויאטרה ו 2008, במחירו הוא לא הרבה פחות מכפול. מכלולי ההנעה שלו נמצאים במכוניות זולות משמעותית שמציע אותו קונצרן, לא מכיר איזו תכונה יוצאת דופן שמצדיקה מחיר מוזר כזה שבו הוא מוצע לקהל הקונים, אלא אם חריגה עיצובית מליין מאוד מסורתי ושמרני שמאפיין את המותג היא תכונה שכזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...