Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - אאודי Q2


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נו באמת, ככה אתה מזלזל באאודי?

אני בכלל מתפלא שזה מפתיע מישהו. צ'מפיון קבוע חוסכים באיבזור בכל המותגים שלהם. זה הם, לא אאודי..

 

אני דווקא דיברתי על הנסיון שלי מחו״ל.

יצא לי לשכור לא מעט רכבי אאודי בלי USB, שהיום זה הזוי משהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

menir1, הגולף - בעיני - פחות רלוונטית לכאן. אם כבר זה הטיגואן שצריך להיות בהשוואה אל מול ה-Q2.

הדבר היחיד המשיק בין האוטו הזה לטיגואן למעט מכלולי ההנעה ( שמשותפים כזכור גם לגולף ) הוא אולי המחיר, מכל בחינה אחרת כדאי לזכור שהאוטו הזה קרוב הרבה יותר במידותיו לויאטרה, 2008 וכאלו, כלומר סוג של ג'יפון קטנטון, לא יותר מזה. המחיר לבדו לא מחבר אותו לטיגואן, דווקא הגולף הרבה יותר שייכת להשוואה הזו מכל בחינה שהיא למעט כמובן המחיר שבמקרה של האודי הזו הוא סתם מופרך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"סוף סוף הבאת רכב יפה," אמרה אשתי, והתכוונה לעובדה שפאבל הגיע הפעם עם ה- Q2 בצבע אדום בוהק, להבדיל מכל הג'יפונים הקודמים שהגיעו אלינו לסיבוב התרשמות (טראקס, למשל). והאמת? באמת נראה טוב, למעט פיסת הפלסטיק המוזרה הזו, פריט עיצובי של יונדאי I20, שתקועה בקורה C.

בפנים, הרכב נראה ומרגיש טוב. יש פקדי מזגן שימושיים ויעילים, לא כמו אלה של A3 או של טיגואן, יש די מקום מאחור לילדים, פחות למבוגרים (הרושם שלי כאן שונה משל MENIR, אולי עניין של גובה/חלוקת גובה/תחושה), וגם לא ברור איך בגרסה הכי יקרה אין משענת יד אחורית עם מחזיקי כוסות (הילדים שלי מתים על זה ברכבים שלנו).

 

מניעים ויוצאים לדרך. הקטנה מאחורה בבוסטר שלה - חיבור ISOFIX נוח, אבל הילדה לא מצליחה לחגור לבד, משום שתופסן החגורה לא ממוקם מספיק טוב (לפחות לא ביחס לבוסטר שלנו). יש לנו את אותה בעיה בג'ולייטה, בעיה שלא קיימת ב- XV, למשל.

 

והמנוע? תענוג. קשה לי להסביר מדוע, לא צללתי למפרטים, אבל אולי משום שהרכב קל יותר, בהנחה שהוא באמת כזה :-), המנוע מגיב כאן טוב יותר מאשר בטיגואן או באטקה. ממש זריקת מרץ שמזכירה לי את הגולף 160 שהיתה לי פעם. באחרים, היה חסר מחץ. זה לא שהם לא התקדמו כמובן... לטעמי, הרכב זז גם יותר טוב מהגולף 150 וגם בזה אני חושב שונה מ- MENIR, וזה כנראה ענין של זכרון סלקטיבי וטעם משתנה. מה שהפתיע אותי "לרעה" בגולף, הפתיע אותי מאוד לחיוב כאן.

 

וזה קצת אולי אופייני, בעצם, ל- VW. גם ה- GTI, שבוודאי מתקדמת מהר, נעדרת מפץ כח פרוע, כמו שיש למשל בתלתן. אז אולי זו גישה שונה לניהול המנוע ואולי זו סתם תחושה.

 

כרכב עירוני מפונפן הוא מצויין, והאמת שגם בבין-עירוני הרגיש לנו מצויין. עם זאת, הוא יקר. במיוחד בגרסה שהגיעה למבחן. אז כנראה שזה לא מפריע למאות רוכשיו שכבר הזמינו ממנו לפי הדיווחים, אבל ביחס העלות/תועלת/סמל, עבורי זה קצת מייקר את הסיפור, למרות שחייבים להודות, שפנסי הלד שלו הם שוס רציני.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא דיברתי על הנסיון שלי מחו״ל.

יצא לי לשכור לא מעט רכבי אאודי בלי USB, שהיום זה הזוי משהו.

 

צודק, מאאודי אפשר לצפות את זה בגרסת הבסיס.

 

היום, כל רכבי VW, סיאט וסקודה המיובאים לארץ מצויידים ב-USB

 

התכוונתי לאו דווקא ל-USB, למשל בסיאט ליאון לא מביאים מערכות בטיחות, אין לי אנרגיות לעשות מחקר מעמיק עכשיו, רק זכור לי שהמצב עם האיבזור דומה בכלל המותגים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מישהו אמר פולו על סטרואידים ? הכוונה מאחורה כמובן

 

למה פולו? סקודה סיטי גו...:screwy:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, מאאודי אפשר לצפות את זה בגרסת הבסיס.

 

 

 

התכוונתי לאו דווקא ל-USB, למשל בסיאט ליאון לא מביאים מערכות בטיחות, אין לי אנרגיות לעשות מחקר מעמיק עכשיו, רק זכור לי שהמצב עם האיבזור דומה בכלל המותגים שלהם.

 

בזה אתה צודק

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסקרן לדעת מתי יהיו גרסאות של שאר מותגי ואג ל-Q2 (השמועות אומרות שכבר גרסת סיאט מתבשלת לה).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אציין שאני אני חובב אאודי שכזה באופן כללי (יש לי גם אחת, אמנם טרנטה, אבל בכל זאת), אז קחו את זה בחשבון כשאתם קוראים את מה שיש לי לומר פה.

 

אני אתחיל בזה שבכלל הסתקרנתי לבדוק את הרכב, כי אני חושב שהוא פשוט מכוער. אאודי בשנים האחרונות דואגים להתמקד בעיצוב הפנסים של הרכבים שלהם, ספציפית בעיצוב צורת פסי תאורת הLED שבהם, ופחות בעיצוב החלק החיצוני של הרכב. זה בסדר גמור לדעתי, כי אני אוהב את העיצוב השמרני שלהם.

האוטו הזה הוא... אממ, לא יודע, פשוט לא נראה טוב. אין לי מושג מה בדיוק קורה שם, אבל זה נראה לי מבולגן מאוד, אפילו שאין פה אלמנטים עיצוביים מסובכים במיוחד. למרות זאת יוצא לי לראות לא מעט על הכביש, ועניין אותי באמת עד כמה הרכב טוב לעומת כמה שהוא לא יפה לטעמי. מה שכן, באדום אני מוכרח לציין שהמראה בהחלט נוראי פחות, כי הגוון של הצבע מאוד יפה.

 

כשסיימנו לקשקש על איך שהאוטו הזה נראה מבחוץ, התחלנו לנסוע. את האינטיריור של אאודי אני מאוד אוהב, מאז הTT האחרונה הם בין הטובים בשוק לדעתי. מינימליסטי, פונקציונלי, איכותי מאוד. במיוחד בדגמים שבהם אין מסך מרכזי וכל התצוגה היא ה Virtual Cockpit. בהיעדר הגאדג'ט הזה פה, הדבר היחיד שקצת הפריע לי זה באמת המסך במרכז. במבט ראשון נראה שאפשר להסתיר אותו, אבל לא כך הדבר. אפשר לכבות, אבל זה באמת היה מגניב אם אפשר היה ללחוץ על כפתור, והוא היה נעלם לו לתוך הדשבורד.

מעבר לכך, התפעול נוח ואינטואיטיבי, תודה לאל שלא בחרו להכניס את השליטה על המזגן לאיזה מסך מגע מיותר, והשאירו לנו כפתורים אמיתיים ללחוץ עליהם. הדברים הקטנים הם מה שעושים פה את ההבדל, כמו למשל מיקום כפתור הווליום על הקונסולה המרכזית, בחלקה הימני, כדי שלנוסע יהיה נוח לשלוט על זה (כך הוסבר לי בסיור במפעל שלהם לפני כמה שנים), כי לנהג יש את השליטה בהגה.

 

המושבים נהדרים וכך גם נוחות הנסיעה באופן כללי. האוטו גם שקט להפליא כשהיא רגועה, ואיכשהו מרגיש נמרץ יותר מהטיגואן מלפני כמה שבועות, עם אותו מנוע. אולי פה יש כיול שונה, אין לי מושג, אבל זה עובד טוב, טוב מאוד אפילו. מערכת ה S&S עובדת פה הרבה יותר טוב גם מאשר בטיגואן. היא מניעה את המנוע מהר יותר מרגע תחילת שחרור דוושת הבלם, מה שמאפשר תחילת נסיעה נעימה וזריזה יותר. אולי תוספת הפרימיום פה משחקת תפקיד יותר מאשר רק הסמל בחזית.

 

אם שמים בצד את המראה הלא מובן, יש פה יופי של רכב, באמת באמת. רשימת התוספות כמובן מייקרת פה מאוד את המחיר, כרגיל אצל אאודי אני מניח, אבל התוצר מרשים מאוד. אני לגמרי מבין מה הרעיון מאחורי האוטו הזה עכשיו. ובכל מקרה, מי לא היה רוצה אפשרות לשחק עם גווני הצבעים של תאורת הפנים, לשנות אותם לוורוד ולהשאיר את פבל להבין לבד אחרי זה איך לשחזר את זה? :lol:

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לגמרי מבין מה הרעיון מאחורי האוטו הזה עכשיו.

 

אפשר לדעת מהו? כי אני עדיין לא מצאתי אותו...

איזו הצדקה יש לרכוש את הרכב הזה, כשבמחיר שלו יש אופציות הרבה יותר פונקציונליות?

עריכה אחרונה על ידי KoF-sHeLeG
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ופונקציונאליות של רכב זו התכונה היחידה שאנשים מפעילים בעת שקילה איזה רכב לרכוש?

 

גם אם זה לא מדבר אליך, להרבה מאוד אנשים הקטע של "טוב, אולי נרד קצת במרחב ברכב אבל ניסע באוודי "(הן מבחינת הפרמיומיות וגם מבחינת הרושם על השכנים/חברים וכו') הוא פקטור ענק!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...