Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנים רבות טיילתי בשטח בתצורה רגילה - כלומר ציוד שטח בתא מטען, וגלגל ספייר על הדלת האחורית (או מתחת למרכב).

לפעמים הייתי שומע על זה ועל ההוא שבחטף פוצץ שני צמיגים בשטח בגלל סלע אכזרי כזה או אחר, אבל זה היה ברקע. כשהייתי יורד לשלושה ארבעה ימים במדבר לפעמים הייתי מתארגן על עוד ספייר, אבל לא תמיד. בכל זאת, תמיד 'מסתדרים'.

לפני כשנה, קניתי מחבר ג'אנט נוסף עם צמיג ללנדקרוזר, ותקעתי אותו בתא המטען. הוא כמובן יצר בלגאן גדול, וכל הסדר שהיה חלף. הסתכלתי על זה כעל שיגעון מיותר שאני מרשה לעצמי רק בגלל שיש מלא מקום בתא המטען.

אור ליום האתמול, טיילנו שלושה קרוזרים ועוד חבר עם רכב אחר. הקרוזר המוביל קרע שני צמיגים בשבריר שניה בגלל סלע אכזרי. אני חייב להודות שרמת הנוחות והנינוחות לשלוף את הספייר הנוסף מתא המטען, ולהישאר עם עוד ספייר ברכב שלי, וספייר נוסף בקרוזר השלישי, יצרה הרבה שקט.

המסקנה שלי מהאירוע אתמול היא שספייר נוסף הוא לא שיגעון ולא טירוף. הוא לפעמים הכרח.

למי שיש את המקום ויכול להתארגן על עוד גלגל ספייר - אני ממליץ בחום.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מסכים מאוד שזה יוצר שקט נפשי.

את הספייר השני שלי אני שם במחסן, וכשיש טיול מעבר ליום אני מעמיס אותו על הגגון. לא הדבר הכי נחמד אבל בשביל השקט שווה כל פעם להעמיס

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

פורסם

זה ברשימת הto do, פשוט לא מצאתי אחד מתאים עדיין

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בת'כלס, בג'ימני, רק על הגג. גגון נמוך. הגלגל של הג'ימני לא שוקל הרבה. נועל את הגלגל עם נעילת הברגה לאמצע הגגון, מכסה אותו וזהו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לדעתי, דווקא בישראל גלגל ספייר נוסף פחות קריטי.

כמה עמוק בשטח תוכל כבר להתקע? מה יהיה מרחק בק"מ מהישוב בקרוב ביותר?

 

נכון, לא נעים בכלל. אבל לא מדובר כאן בהשרדות או משהו כזה.

לרסק 2 צמיגים/ג'אנטים באמצע מדבר סהרה, או באיזה טיול בסיביר הקרירה זה כבר מעבר ל"לא נעים", ושם כבר באמת כדאי להיות מוכנים כמו שצריך.

פורסם

למי שיש את המקום

 

עכשיו אתה מבין למה צריך לטייל עם מישהו שיש לו טנדר בעל ארגז ריק ומרווח גחון אימתני?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לדעתי, דווקא בישראל גלגל ספייר נוסף פחות קריטי.

אתה צודק ברמת הסכנת חיים. אבל תאמין לי שאם אתה תקוע באמצע נחל ערוד עם שני פנצ'רים, אתה כנראה לא תמות אם לא תעשה שטויות, אבל יהיה לך מאוד לא נעים ולא נוח.

להגיש שזה הכרחי - לא. זה לא.

זה בהחלט ברמת nice to have.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

גלגל רזרבי נוסף לרכב יפני מיותר לחלוטין לטעמי.

בהנחה שאתה לא לבד, גם הלנדקרוזר, הפאג'רו וכו' - עם גלגל ספר שמתאים גם לך.

מי שצריך וחייב לדאוג לעצמו זה רכב שונה .

לדוגמה, היה לי דיסקברי 4 . שם הגלגל הוא עם ג'אנט 19" ואין אפשרות לשנות בגלל גודל הקאליפר. יתרה מזאת, הוא 5 ברגים לעומת 6 ביפנים. אז שם היה לי גלגל רזרבי נוסף עם מתקן מיוחד שרסטה עושים על הפגוש האחורי. לא היה טיול ארוך שעשיתי ללא תקר אז זה בהחלט שיפר את הרגשת הביטחון.

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם

יצאת מהשטח איכשהו עם צמיג במידה שלא כמו כל הארבעה האחרים. עכשיו אתה נוסע הביתה עם צמיג במידה לא מתאימה? ברכב שהוא 4X4 קבוע? או שעם הגעתך לכביש אתה מתחיל להתארגן על חילוץ או גלגל נוסף עד המרכז?

במקרה הזה, פשוט נוסעים הביתה רגיל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יותר פשוט למי שחושש ומטייל הרבה בשטח בעייתי להשקיע בצמיגים חזקים בעלי 3 שכבות בדופן , ורצוי שטח מלא.

הסיכוי לתקר בטיול שואף כמעט לאפס ובהחלט מספיק גלגל ספייר בודד, ולפחדנים אולי סט תולעי גומי בתא הכפפות.

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

פורסם

^ זה תמיד נכון, רק שהחבר שפוצץ שני צמיגים היה על סט של מיקי תומפסון חדש...אני עם BF בדיוק מהסיבה הזו, אבל לא לעולם חוסן. הפתרון הוא רגל יותר עדינה על הגז בהתאם לתנאי הדרך, וגם זה לא מבטיח דבר. דברים כאלה יכולים להתרחש לכל אחד.

למען הסר ספק, ספייר שני הוא לא הדבר הראשון שחייבים לשים ברכב שטח. יש רשימה ארוכה של דברים יותר חשובים, וקודמים בסדרי העדיפויות. ספייר שני הוא בערך במקום 142 בסדרי העדיפויות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...