Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה

רציתי לנקות את הריפודים שלי - אין קטמים מיוחדים אבל הצבע נראה לי טיפה דהה !

יש מלא חומרים - למיניהם אשמח אם תמליצו על משהו

 

אבל הבעיה איך להשתמש בו - קשה לי להאמין ומשום מה אני מפחד להטיז את כל החומרים ההאלה על המושבים שלא יהיו כתמם

מישהו פעם ניסה את זה - עבד עם זה ? אשמח !!!

 

והאם צריך לייבש את הריפודים אחרי או איך זה הולך

כי אני יודע שזה חומר רטוב ! והאם אחרי שמשפשפים ! צריך לשאוב את זה בשואב אבק

???

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

ממליץ על שאיבה טובה גם לפני הטיפול! בכדי לא להפוך ליכלוך ואבק לבוץ...

 

בכל מקרה מומלץ על שימוש בחומר על חלק קטן של הריפוד והשלמת התהליך עד ייבוש לפני שתעשה על כל הריפוד - בכדי לראות שאין נזק לריפוד כמו הורדת צבע או בלאי גבוה.

 

לחברות המובילות יש שלל חומרים. טרטלווקס וכד'

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

למה לא מומלץ? אפשרי בהחלט... קודם שאב אבק ונקה כל לכלוך שאפשר לראות בעין... אחר כך תשתמש באחד מהחומרים לניקוי ריפודים ושטיחים - זה הופך לקצף ומעלה את הלכלוך מתוך הבד... בדרך כלל לא נשאר רטוב אחרי... מקסימום תשאיר קצת חלונות פתוחים כמה שעות...

כמובן שקודם לבדוק בפינה נסתרת (נכון לכל חומר ניקוי...)

...Carpe Diem

פורסם

אוקי תודה ! פינה נסתרת זה תעזור מילא הריפוד שחור בצדדים אי אפשר לראות תוצאות על שחור

הוא עוד לא דהה

הבעיה בכחול שהוא באמצע הכסא ואין שם פינה נסתרת

חחח נראה מה יהיה אני אשאב לפני ואחרי !

:silly: Cx5 - 2012

×
×
  • תוכן חדש...