Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

כחולה במחלת פסוריאזיס יש דיבור על נאתרופאתיה שתעזור להעלים את הנגעים וזאת לפי הימנעות מאוכל לפי סוג דם + בדיקת דם מקיפה.

נאטורופת לוקח החל מ350 שקל לפגישה של 45 דקות ורשום שצריך כמה פגישות. שאין לי שום רצון ו או יכולת ללכת ולשבת לשמוע.מה גם שאני לא כזה מאמין בעניין אבל מה איכפת לי לבדוק.

 

יש אופציה אחרת? לשלוח במייל תוצאות בדיקת דם + סוג דם + משקל וגובה ולקבל : אל תאכל X תאכל Y?

תודה

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

חארטה לפי סוג דם, לא הוכיחו את זה מדעית.

ראיתי כמה אנשים שהלכו על תזונב קטוגנית וזה עזר להם לפסוראזיס.

פורסם

ממליץ בחום על ביוגנוסטיקה, יעל אבנון, מאד מקצועית, והטיפול יכול להעשות רק במייל/טלפון. עזרה לי מאד בבעיה אחרת.

 

http://www.biognostica.co.il/distance-srevice/

 

המחיר מאד סביר - בזמנו זה היה 750 ש"ח להכנת תוכנית טיפול עם מעקב של 4 חודשים, לא יודע מה המחיר היום. שווה בדיקה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תגיד, איך תרגיש אם אומר לך שאין השפעה של שום מאכל שהוא על המחלה שלך? לא נעים לשמוע אבל זאת בינתיים האמת עד שיוכח אחרת.

ובמאמר מוסגר, כל הקטע של ריפוי דרך אכילה או הימנעות היא ברוב המוחלט של המקרים חרטוט. חרטוט שחזר לאופנה :-/

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עד כמה שאני יודע, היום יודעים לטפל רק בסימנים חיצוניים של המחלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

אני יכול להשב את תשומת ליבך למישחה סינית, שתחפש מידע אליה אתה תימצא המלצות חמות והוכחות שהיא עובדת מצויין על פסוריאזיס וכו', הבעיה היא שאף אחד לא יודע מה באמת המרכיבים בה לכן צריך לקחת את זה בחשבון,

ראיתי במיקרה שהיה במיבצע בכמה שקלים וקניתי סתם לניסיון, אני סובל מסבוראה או משהו כזה על הקרקפת פעם בכמה חודשים ורק שמפו סבוסל עוזר לי , הבעיה שהכי הציקה לי זה קילופים בתוך האוזן, כל יום כל האפרכסת הייתה מיתקלפת לי ממש מעצבן, שבוע שעבר קיבלתי את המישחה וסמתי טיפה קטנה כגודל של ראש גפרור, מאז זה לא חזר לי והאוזן נקיה, בחיי שלא יודע מה יש בפנים אבל זה עובד, יש כאלה שסוברים שמכיוון שאין מיגבלות על החברות האלה אז יש רמות סטרואידים גבוהה במישחה, לא יודע ולכן שמתי רק פעם אחת כמות מיזערית לבדיקה, בינתיים זה עבד ואני מרוצה.

http://www.banggood.com/3Pcs-Natural-Chinese-Herbal-Medicine-Cream-Eczema-Dermatitis-Psoriasis-Vitiligo-Skin-Treatment-p-1029910.html?rmmds=myorder

 

זה מה שיש לי, אם אתה עובר בראשון שלח לי הודעה, יש לי עוד אחד חדש בקופסה שאשמח לתת ללא עלות לחבר בעת צרה :-).

תחפש גם ברשת, במיוחד גם באתרים רוסים בוודאי יהיה שם יותר מידע, הם ניראים כולם בצבע זהב בשם דומה.

https://www.aliexpress.com/w/wholesale-Psoriasis.html?initiative_id=SB_20170204135149&site=glo&groupsort=1&SortType=total_tranpro_desc&g=y&SearchText=Psoriasis

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מאוד ממליץ להזהר משימוש ב"תרופות" שאינן ממקור רפואי, בעיקר כאלו ממקור סיני או רוסי - מאחר ולא ידוע מה המרכיבים וכמותם.

ה"תרופות" הללו אולי יכולות לעזור זמנית לבעיה שלך, אך בתור "בונוס" עלולות לגרום לבעיות אחרות, יותר חמורות.

 

עריכה : במחשבה שניה - זה נכון גם לגבי תרופות הומאופטיות, נטורפתיות וכו'

פורסם
אני יכול להשב את תשומת ליבך למישחה סינית, שתחפש מידע אליה אתה תימצא המלצות חמות והוכחות שהיא עובדת מצויין על פסוריאזיס וכו', הבעיה היא שאף אחד לא יודע מה באמת המרכיבים בה לכן צריך לקחת את זה בחשבון,

ראיתי במיקרה שהיה במיבצע בכמה שקלים וקניתי סתם לניסיון, אני סובל מסבוראה או משהו כזה על הקרקפת פעם בכמה חודשים ורק שמפו סבוסל עוזר לי , הבעיה שהכי הציקה לי זה קילופים בתוך האוזן, כל יום כל האפרכסת הייתה מיתקלפת לי ממש מעצבן, שבוע שעבר קיבלתי את המישחה וסמתי טיפה קטנה כגודל של ראש גפרור, מאז זה לא חזר לי והאוזן נקיה, בחיי שלא יודע מה יש בפנים אבל זה עובד, יש כאלה שסוברים שמכיוון שאין מיגבלות על החברות האלה אז יש רמות סטרואידים גבוהה במישחה, לא יודע ולכן שמתי רק פעם אחת כמות מיזערית לבדיקה, בינתיים זה עבד ואני מרוצה.

http://www.banggood.com/3Pcs-Natural-Chinese-Herbal-Medicine-Cream-Eczema-Dermatitis-Psoriasis-Vitiligo-Skin-Treatment-p-1029910.html?rmmds=myorder

 

זה מה שיש לי, אם אתה עובר בראשון שלח לי הודעה, יש לי עוד אחד חדש בקופסה שאשמח לתת ללא עלות לחבר בעת צרה :-).

תחפש גם ברשת, במיוחד גם באתרים רוסים בוודאי יהיה שם יותר מידע, הם ניראים כולם בצבע זהב בשם דומה.

https://www.aliexpress.com/w/wholesale-Psoriasis.html?initiative_id=SB_20170204135149&site=glo&groupsort=1&SortType=total_tranpro_desc&g=y&SearchText=Psoriasis

 

כדאי להיזהר ממשחות סיניות...

 

IzowSs9mNOM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...