Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ROAD RAGE+לקח קטן


amit94
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, סתם רציתי לשתף במקרה קצת מבעית שקרה לי היום בכביש.

קצת רקע: אני אדם שוחר שלום שכל חייו התרחק מאלימות- לא שותה,לא מעשן, לא משחק סנוקר :wink: בכל 4 שנות הרישיון שלי לא עברתי את ה-130 קמ"ש לדעתי, וגם אז הרגשתי עבריין :-o בד"כ גם אין לי בעיה עם רכבים שעוקפים/חותכים אותי, גם אם באמצע פקק. כל עוד זה בנועם - אני תמיד נותן להם להשתלב.

 

אז מה קרה היום? ובכן, בעודי נוהג בכביש בין עירוני ליד אשדוד אני נתקל בנהג שפשוט נוסע במהירות שלא תואמת בעליל את תנאי הדרך, חותך ומזגזג בין נתיבים ורכבים, ולא מדלג גם עליי. בפעם הראשונה שחתך אותי לא קרה כלום- נשמתי עמוק, התעלמתי והמשכתי. לאחר 5 דקות וכמה רמזורים, זה קרה שוב. אך הפעם זה היה מסוכן-אם לא הייתי בולם בזמן כנראה שהייתי עמוק בשמשה. באותו רגע קפץ בי איזשהו קוף לא מוכר והחלטתי שאני הולך לטפל בזה. אני הולך לטפל בזה בשם כל הנהגים שחתך במשך כל שנות הרישיון שלו. אמרתי לעצמי 'אני אלמד את הבחור הזה לקח, אני אשגע אותו'. (ספוילר: זה קרה. כלומר, שיגעתי אותו. לא יודע עד כמה הוא למד לקח...)

עקפתי אותו והחלטתי שאני לא נותן לו לעקוף אותי - הוא מאיץ ועובר נתיב בניסיון לעקוף אותי, אני מיד משווה מהירות ועובר נתיב. ככה הלוך ושוב 3-4 פעמים. עד שלבחור נמאס. הוא נצמד אליי ודוחק אותי לשולי הכביש, עוצר את רכבו תוך כדי שהוא חוסם אותי ויוצא מרכבו.

בעתה מוחלטת. במיוחד לאור העובדה שאני עם חברה שלי ואחותה הקטנה(בת 9) ברכב.

הבחור מתקדם אליי בצרור איחולים לבביים וכמה תיאורים פורנוגרפיים הכוללים את אמא שלי, הולם לי בחלון בחוזקה ומנסה לפתוח לי את הדלת.

באותו רגע לא עבר לי כלום בראש חוץ מהמחשבה שאולי הוא אוחז בידו סכין ולכן החלטתי שלא לצאת ולהתעמת איתו(מילולית כמובן, לא התכוונתי להרים עליו יד). סימנתי בידי סליחה בעודו ממשיך להלום לי בחלון, מספר פעמים עד שהמונגולואיד נרגע קצת וחזר לרכבו.

 

ובכן, מסקנה קטנה מהיום הזה...

החלטתי לא ללמד לקח נהגים, בד"כ מי שנוהג ככה לא בריא בנפשו מלכתחילה ואין מה לנסות לתקן. טריק קטן שעוזר לי: אני מדמיין שאשת הנהג נמצאת במושב מאחורה וכורעת ללדת. זה מצדיק כל סוג של נהיגה.

גם אם זה ילד בן 19 שחותך עם אייל גולן בפול ווליום, אני אומר לעצמי שאולי הוא רק נראה בן 19, אשתו עדיין כורעת ללדת, ואייל גולן בפול ווליום זה הדבר היחידי שמרגיע אותה.

 

בכל מקרה, אז זה היה היום שלי. נחמד ממש. שתפו דעתכם + איך אתם מתמודדים עם מקרים כאלו? :wink:

עריכה אחרונה על ידי amit94
  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הדבר הנכון לעשות זה להתרחק ממי שנוהג בצורה מסוכנת. בשום פנים ואופן לא להתעמת או לנסות ללמד. תן לו להתרחק ממך כמה שיותר. תנשום עמוק ותמשיך ליעד שלך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כנראה ש"החיה" לא קיבל חינוך מההורים (אם היה לו בכלל) והוא מרשה לעצמו להתנהג ככה בכביש. זה מסוג האנשים שרואים תור בקופה ופותחים תור חדש מהצד.

פורסם

אנשים חרא שלא מצריכים התייחסות. אגב, רוב הסיכויים שסתם היה פלצן ואם היה חוטף אגרוף היה נרגע ומבקש מחילה. אבל זה בהחלט לא שווה הסתבכות. סע אתה עם עצמך, תתעלם מהשאר.

פורסם (נערך)

לנעול את הדלתות והחלונות ולחייג 100.

 

אני בספק אם מישהו יגיע, אבל זה מהר מאוד ירתיע בבון כזה.

 

למזלנו אנחנו עדיין לא במצב של רוסיה, אז יש לתתי אדם מהסוג הזה פחד מרשויות החוק.

 

אתה יכול גם לרשום את פרטי הרכב, ולהגיש תלונה במשטרה אחר כך. התיק כנראה ייסגר מחוסר עניין לציבור, אבל יכולות להיות לזה כל מיני השלכות "מעניינות" בשבילו (כשירצה לקבל משהו באיזשהו מוסד ממשלתי, וזה יצוץ).

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

והנה עוד ראיה, ולא שהיה צריך כזו, לכך שאנשים עדיין לא למדו איך להסתכל בראי, או לפחות להבין מה הם רואים שם. מסתבר שהבריון הוא אתה, ודאי לא פחות מזה אותו החלטת ללמד לקח.

פורסם
... איך אתם מתמודדים עם מקרים כאלו? :wink:

מאיטים קצת ונותנים לנ"ל לדהור אל האופק.

בפעם הבאה הנהג ייצא עם לום או מחבט בייסבול, ישבור לך את חלון הרכב, לאחר מכן ישבור לך את הראש (שהאמת מוטב שתאמר, כנראה חלול קצת), המשטרה ואמבולנס יגיעו אך בשבילך זה יהיה מאוחר מדיי.

פורסם

אם אתה מחפש הרפתקאות בכביש לבריאות. אבל למה לסכן את הנוסעים שאיתך באוטו? ועוד ילדה בת 9. חסר אחריות לחלוטין, הרבה יותר מלעבור את ה130 קמ"ש.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

או יותר גרוע, אתה תשבור לו את הראש, המשפחה שלו תשכור עורך דין תותח, אתה תשב בכלא (ביי ביי קריירה וחיים נורמטיביים), ההורים שלך יחיו תחת נטל של חובות, ואת חברתך לשעבר יטרטרו ממשפט למשפט, איפה שהיא תראה חבורת בבונים שצורחת על איך הרגו להם את הילד הכי טוב בעולם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אין כאן מה לבוא בתלונות לפותח השרשור. הוא הרי הודה בטעות. מודה ועוזב ינוחם.

 

הלקח הפרקטי העיקרי שיש ללמוד כאן הוא שתמיד מוטב שהאידיוט יהיה לפני ולא מאחורי.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המעשה שלך שקול לזיהוי צואת כלבים ברחוב ודריכה עליה בכוונה במקום לעבור מעליה, אבל אתה כבר יודע את זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חברים, אינני בריון ומעולם לא הייתי, לא בכביש ולא בשום מקום אחר. לא שיערתי לרגע שמעשיי עלולים להוביל לכך כי מעולם לא הייתי עד למצב כזה של שגעון מוחלט. כמובן שאני את הלקח שלי למדתי, ואני אפילו שמח שזה קרה(אם כי הייתי מעדיף שזה היה קורה כשאני לבד ולא עם ילדה בת 9 ברכב).

שלא תבינו לא נכון, פרסמתי את המקרה בידיעה שתהיה כאן ביקורת עליי, אבל כל מה שאמרתם כבר אמרתי לעצמי...:loco:

פורסם

אכן וידוי+לקח קטן לכל הנהגים הצעירים שמרגישים צורך לשמור על האגו שלהם גם בכביש(כמו שאני עשיתי במקרה הזה): אין לדעת מי יושב שם על כיסא הנהג. הוא יכול להיות אדם נורמלי לחלוטין שסתם הרגיש צורך להתקרחן, והוא יכול להיות פסיכופת אמיתי. בכל מקרה, אין טעם לנסות את המזל.

 

ד"א- אני זוכר שהיה פה שרשור לגבי האם ראוי ללחוץ עם רכבים לא מוכרים ביציאה מרמזור. הרוב ענו שכן.

היום כשסיפרתי את המקרה לדוד שלי, הוא סיפר לי על מקרה אחר שקרה לו לפני 3 שנים. הוא לחץ ברמזור עם אדם לא מוכר(החליטו ללחוץ רק לפי מבט עיניים). דודי וה GOLF GTI שלו השאירו אבק לרכב השני. אחרי 5 דקות הוא הרגיש רכב שנכנס בו מאחורה בחוזקה, הנהג זרק כמה מילים בערבית וברח. אתם רוצים לנחש איזה רכב זה היה? כמובן שפנה למשטרה אך לא הספיק לכתוב את מספר הרישוי של הרכב ולא היו מצלמות באזור, לכן לא עשו עם זה יותר מדי...

 

בקיצור - לדעתי, לא למלחמות אגו על הכביש בכלל. אפילו לא לשניה ואפילו לא אם נראה ששני הנהגים מסכימים לכך. אין לדעת מי יושב מאחורי ההגה.

 

אלו שני הסנט שלי. שלום ואושר לכולם :wink:


×
×
  • תוכן חדש...