Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

אני רוצה לעשות איזשהו ניסיון בפוליש על שריטה ברכב,יש לי את הUltimate compound של meguiar's

השאלה אם חייב פד פוליש או שאפשר מטלית מיקרופייבר או ספוג הפלא למשל?

ועוד שאלה,מה ההבדל בין פוליש לקומפאונד?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אתה עושה ידני נכון? בשביל לקבל תוצאות בידני אתה צריך פד איכותי וחזק וכזה שמתאים לעבודה ידנית

כמו זה http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99-Chemical-Guys-Hex-Cut.html

 

אתה יכול גם את זה הוא קצת יותר זול

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99-Lake-Country-CCS-Cut.html

 

שים לב שהם בדרגת 'חיתוך' תצטרך לרכוש אחד פשוט בשביל פיניש אתה יכול גם משהו פשוט יותר, אבל בעיקרון הבנת את המסר עם מטלית מיקרופייבר לא תגיע לשום תוצאה ויש סיכוי גם שההפך הגמור תגרום ליותר סווירלים

עריכה אחרונה על ידי Tnc
פורסם

פד ידני הכי טוב בתחום לעבודה זה SCHOLL או POLISHANGEL

לבן גדול ונוח לעבודה ידנית גם SCHOLL וגם POLISHANGEL

עלות 40שקל

פדים POLISHANGEL צהוב/תפוז טיפה יותר קטנים לעבודה ידנית

עלות 35שקל

כל מחירים כולל מע"מ ויש במלאי,תודה

יעקב אלטר

scholl-concepts-scholl-concepts-white-paint-puck.jpgcar_photo_465025.jpg1-p-image-ok_160_1024x1024.jpg13529074_10209783906618141_3634668326652309582_n.jpg14937352_1287940757903944_5989657419369171202_n.jpgApplying-S17+-LR-CROP-538x218.jpg

פורסם

אין לי שום דבר נגד אף אחד,פשוט אותו מחיר ואיכות פי 100 ועובדים הפדים

אפילו יותר זול מPOLISHANGEL כחולה ס"כ 35שקל ואין מה להשוואות למה שTNC

הציע קודם,אבל כל אחד מחליט לעצמו מה יותר טוב בשבילו

בהצלחה לכולם.

BLU_APP_1024x1024.jpg

פורסם (נערך)

כמובן מחזק את דברי הנ"ל הפדים של שול הרבה יותר טובים ברמה אחרת לגמרי לעבודה ידנית,

פשוט אין יבוא סדיר שלהם לארץ ובעיה להשיג אותם, שלחתי לו לינק לאוטוסטור שיוכל להבין על איזה סוגי פדים מדובר (בניגוד למטלית או סתם פד פשוט), ושיוכל גם לקבל כיוון מאיפה לרכוש אם יצטרך אני כמעט בטוח שגם לאוטוסור יש את הפד neo של שול אבל הוא יותר לווקסים וכו'

(גילוי נאות אין לי אינטרס לא עם אלטר ולא עם אוטוסטור)

עריכה אחרונה על ידי Tnc
×
×
  • תוכן חדש...