Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש לדעת איך אני יכול לבטל כרית אוויר בטויוטה קורלה RunX 2004

 

ובנוסף הונדה ג'אז 2005.

 

דיברתי עם מוסך מרכזי שלהם והם לא עושים את זה מסיבות בטיחות.

 

תודה על העזרה.

פורסם

הנושא נטחן בעבר עד דק.

לא מבטלים כריות אוויר על אף שהדבר כלל אינו מסובך, גם ברמה שלא תדלק נורית ההתראה של המערכת האמורה.

ומדוע לבטל? אם בגלל כיסא בטיחות לתינוק, אז בטיחותי יותר עבורו מאחור.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
הנושא נטחן בעבר עד דק.

לא מבטלים כריות אוויר על אף שהדבר כלל אינו מסובך, גם ברמה שלא תדלק נורית ההתראה של המערכת האמורה.

ומדוע לבטל? אם בגלל כיסא בטיחות לתינוק, אז בטיחותי יותר עבורו מאחור.

 

מסכים שבטוח יותר לסוע מאוחר, אבל לאור הנסיבות אני לפעמים נאלץ לסוע איתו מקדימה.

 

אשמח לקישור לשרשור שדובר על הנושא.

פורסם
מחפש לדעת איך אני יכול לבטל כרית אוויר בטויוטה קורלה RunX 2004 ובנוסף הונדה ג'אז 2005. דיברתי עם מוסך מרכזי שלהם והם לא עושים את זה מסיבות בטיחות. תודה על העזרה.
תוציא FUSE של AIR BAG-זהו
פורסם

במאזדה, סובארו וטויוטה ממה שאני מכיר קיים, אבל הוא נמצא בין 2 מגרעות פלסטיק כדי שלא יוציאו(תכלס אפשר להוציא בקלות).

השאלה אם זה מבטל לגמרי את פעולת כרית האוויר, פיוז פשוט וזהו?

פורסם
במאזדה, סובארו וטויוטה ממה שאני מכיר קיים, אבל הוא נמצא בין 2 מגרעות פלסטיק כדי שלא יוציאו(תכלס אפשר להוציא בקלות).

השאלה אם זה מבטל לגמרי את פעולת כרית האוויר, פיוז פשוט וזהו?

מבטל לגמרי

פורסם (נערך)

מבטל לגמרי

שאלתי שאלה ולא ענית לי. האם בטיוטה ראנקס קיים פיוז למערכת כריות אוויר או שאתה סתם זורק דברים באוויר ?

 

1. הוצאת הפיוז אינה דרך נכונה לבטל את פעולת כריות האוויר מכיוון שמנורת כריות אוויר תמשיך לדלוק למרות הוצאת הפיוז במידה וקיים אחד כזה בראנקס.

 

2. במידה וקיים פיוז כזה הוצאת הפיוז תרגום לכלל מערכות כריות האוויר לא לעבוד והבחור מחפש לבטל רק את כרית צד נוסע.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
שאלתי שאלה ולא ענית לי. האם בטיוטה ראנקס קיים פיוז למערכת כריות אוויר או שאתה סתם זורק דברים באוויר ?

 

1. הוצאת הפיוז אינה דרך נכונה לבטל את פעולת כריות האוויר מכיוון שמנורת כריות אוויר תמשיך לדלוק למרות הוצאת הפיוז במידה וקיים אחד כזה בראנקס.

 

2. במידה וקיים פיוז כזה הוצאת הפיוז תרגום לכלל מערכות כריות האוויר לא לעבוד והבחור מחפש לבטל רק את כרית צד נוסע.

1.פיוז קיים למערכת SRS/AIRBAG כולה

2.אתה לא יכול לבטל חצי את המערכת-או הכל או כלום.....

קיימת אופציה-אמולטור של כרית-אבל אני מניסיוני לא ראיתי

p.s

אני לא זורק סתם דברים

עריכה אחרונה על ידי gershon1
פורסם

אשמח לראות את מיקום הפיוז וערכו.

 

אם מנורת כריות אוויר דולקת הדבר עלול לגרום לכישלון בטסט לכן הדרך שאתה מציע לא נכונה ומסוכנת. ביטול כרית אוויר יש לבצע לפי נועל מסודר הקיים בכול מוסך מורשה הייבואן.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

משהו כן-

בטויוטה קורלה

מנוע 3ZZ-FEמ2005 הייה DEACTVATION SWITCH

גם כן תלוי VIN

עריכה אחרונה על ידי gershon1
×
×
  • תוכן חדש...