Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מתעתד להחליף צמיגים ברכבי (חתימה), מידה: 155 /80/ 13

 

מצאתי בטיירדיל כמה הצעות, ורציתי לשאול מה לדעתכם עדיף?

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/FILTERS.TAF?PRO4=&did=1518&_UserReference=7CCEE08EABB8435C585B1102&Attribute1=155&Attribute2=80&Attribute3=13&search=%E7%F4%F9

 

תודה רבה

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

ראשית, כדאי שתעשה חיפוש באתר לפני שאתה שואל. לרוב תמצא תשובות.

 

שנית, מהקישור שהבאת, הייתי מסתכל אך ורק על הקונטי אקו קונטקט 3.

לגודייר, פלקן ובריג'סטון צמיגים מצויינים (רכבי נועל את ה EGP של גודייר - אחד מהטובים ברמת המחירים שלו) אך אני לא מכיר את הדגמים שלהם שברשימה הנ"ל...

את כל השאר, אפילו אל תשקול...

פורסם

קודם כל, כאן תוכל למצוא כנראה מחירים זולים יותר:

http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=3&aspectRatio=18&width=13

שים לב שהתיאום כאן מתבצע סופית מול הצמיגיה הנבחרת ולא מול האתר.

 

שנית, לפאלקן יש דגם אחר שמוגדר כמומלץ, ה-SN832.

הוא זמין כרגע גם באתר היבואן (אבל שוב, אולי ניתן למצוא יותר בזול):

http://www.tireclub.co.il/catalog/155/80R13-79T-TL-6160.html

 

ואחרון, הייתי מציע לבחון את האפשרות לשנות מידה ל-165/65R14 שנדמה לי (משמע יש לוודא) מאושרת לרכבך.

כן, זה ידרוש החלפת חישוקים (אולי ניתן למצוא כאלו מתאימות בפירוקיות במצב טוב או אפילו בצמיגיות), וכן, זה ידרוש אישור בכל מכון רישוי תמורת כ-30 ש"ח. לדעתי יש מבחר צמיגים מוצלח יותר במידה הזו (לא באופן היסטרי, אבל עדין) ומחירם אינו שונה בהרבה (חלקם אף נמוך) מהמידה הקטנה יותר.

פורסם (נערך)

תודה רבה,

 

ערכתי חיפוש טרם פתיחת ההודעה, שלא הניב תוצאות בעבור 2 מתוך 3 הדגמים הנ"ל.

 

המחירים באתר יד 2 לדעתי הם לא נכונים, אני מתקשר לפנצ'ריות שמציעות את המחירים הזולים יותר, הם טוענים שאין במלאי ואפשר לקנות משהו אחר במחיר אחר.

 

 

רכשתי את ה-falken

SN832 שתום המליץ, התקנה ביום ראשון!

:-)



 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי THELAD

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...