Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"די לשמרנות!" - ב.מ.וו K1200R למסלול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו, ב.מ.וו שוברת את הכלים ומוציאה אופנוע שלא מתנצל, לא מנסה להיות מנומס וגם לא פוליטיקלי קורקטי. עוד כוח, עוד אגרסיביות, ואל תנסו לעצור אותו...

 

k1200r-race-360-1.jpg

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

מה די לשמרנות? די לעיצוב המזעזע הזה, די לא יכול יותר. בכל פעם שאני חושב שהם הגיעו לשיא הם באים ומוציאים אופנוע עוד יותר מכוער.....או כמו שהנשיא אומר טפייי קבינימט:snipersmi יאללה שמישהו שם יקבל שכל ויביא מעצב מבחוץ.

פורסם

כרובי אפשר למחוק את התמונה בבקשה.

 

היא גורמת לי להקיא כל פעם מחדש

 

תודה

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

תנסו לדמיין את הכל עם כוסית לבושה בחליפת עור שחורה .

 

בקיצור כלי למטריקס.

 

מצד שני 176 כ"ס ,לא נראה כמו חרק יפני ,לא מחובר באזיקונים ,החברה המיצרת לא תעלם תוך שבוע .

כשמישהו רוצה משהו מיוחד זה אחלה אופציה.

Dead but dreaming

פורסם

חחחח זה באמת דומה,

האופנוע נשמע פצצה, אוקיי, אבל למה?! עם כבר BMW מחליטים לעשות שינוי תדמית, אז למה לעזאזל הם עדיין מייצרים אופנועים כל כך מכוערים?! זה חבל, כי המנוע באמת נשמע תותח, למה לא להתאים לו עיצוב דומה? ומה פשר מגיני הידיים? ומסכת החזית, זה אולי המסכה המכוערת שראיתי בכל החיים.

הלו?! מישו שם בBMW מקשיב לי!?

ושיילמדו כבר, חצי עבודה, לא שווה כלום.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
ורק אני דווקא מופתע לטובה וחושב שהוא נראה לא רע בכלל? :shock:

 

המגינים לידים - כדי שלא יתלשו, מה שאלה?

 

האמת..., שעזבו רגע את התוכן שגם כך נשמע קטלני...

אבל כשאמרתי רובוטריק רשע..., אמרתי את את זה בקטע טוב...

הוא לא מכוער הוא פשוט נראה אחר לגמרי.

יש לו חזות רשעית שעדיין לא ראיתי.

מפלץ רשעי של ממש..., הכלאה בין סייבורג לאופנוע.

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם
ורק אני דווקא מופתע לטובה וחושב שהוא נראה לא רע בכלל? :shock:

 

המגינים לידים - כדי שלא יתלשו, מה שאלה?

וואללה פ' וחשבתי כבר שיש לך טעם טוב אחרי ההפתעות שהבאת לנו עם הנורטון, הטריומף והאייס קפה.

תסתכל טוב על התמונה, מעבר לכיעור של החרטום פשוט חוסר פרופורציה בין זה לפיירינג התחתון (וזה לא הכל).

k1200r-race.jpg

פורסם
ורק אני דווקא מופתע לטובה וחושב שהוא נראה לא רע בכלל? :shock:

 

המגינים לידים - כדי שלא יתלשו, מה שאלה?

ביחס למה :?

 

מענין מה המשקל של המפלץ, אני בטוח שהרבה אחרת כבר הינו שומעים על "משקלו הקל"

 

מסכת החזית פשוט מכוערת, אבל אם נחליף אותה, אני יכול לחיות עם האופנוע כאופנוע "כביש" שלי :-P

 

וגם 176 כ"ס מ1200 CC לא ממש מרשים אותי, נראה אם זה עובר את מבחן הדינו:roll:

פורסם
ורק אני דווקא מופתע לטובה וחושב שהוא נראה לא רע בכלל? :shock:

 

המגינים לידים - כדי שלא יתלשו, מה שאלה?

סקוטר חושב של-K1200S/R יש בעיה קשה של פרופורציות.

האופנוע פשוט ארוך מידי והשלדה האופקית רק מעצימה את האפקט.

מילא כשכל זה מכוסה בפיירינג, אבל ערום?

 

החזית דווקא משהו שהייתי מסוגל לסבול.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...