Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"די לשמרנות!" - ב.מ.וו K1200R למסלול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראו מה BMW מעוללים לעצמם, עד שכבר מוציאים אופנוע שמבחינת מנוע הוא לא "לפלף" אז הם נותנים לא כמות ביגוד של חשפנית.

 

שילבישו אותו טוב טוב... פיירינג חד ויפה, ואז אולי יהיה להם באמת באמת אס חזק בשוק,

ויש עוד משהו שאף אחד לא דיבר עליו, מחיר, עוד מישו חוץ ממני חושב על מספר מסויים באזור ה250,000?

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
ביחס למה :?

 

מענין מה המשקל של המפלץ, אני בטוח שהרבה אחרת כבר הינו שומעים על "משקלו הקל"

 

מסכת החזית פשוט מכוערת, אבל אם נחליף אותה, אני יכול לחיות עם האופנוע כאופנוע "כביש" שלי :-P

 

וגם 176 כ"ס מ1200 CC לא ממש מרשים אותי, נראה אם זה עובר את מבחן הדינו:roll:

צודק, אחד הדברים שקפצו לי לעין היה העדר התייחסות למשקל. לדעתי כיאה למסורת של BMW מעל 200 קילו.

פורסם

לאט לאט מתקבלת פה תמונה של אופנוע שעושה הרבה רעש וצלצולים..

אך אני שם לב שרובנו מאוד סקפטים ליכולתו האמיתית, אותי, אף אחד לא יצליח לשבנע,

מבחינתי, כל אגף האופנועים של BMW, פשוט דפוק, ככה זה.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

אופנוע שקסייייייייייי :p

 

מעיל עור שחור...מכנס עור שחור... קסדה שחורה..כפפות שחורות..ארררררר

אוייששששששש תפסו אותייייייייי

 

נ.ב

על טעם ועל ריח........

"הסיבה שאנשים מפגינים נגד לבישת מעילי פרווה ולא נגד מעילי עור היא שהרבה יותר קל להציק לנשים זקנות מאשר לרוכבי אופנועים" :twisted:

http://public.fotki.com/HaDaRuSh//

מעוניינת לקנות טרקטורון מסוג: warrior. כל מי שיכול לעזור שישאיר לי בבקשה הודעה פרטית..תודה:)

×
×
  • תוכן חדש...