Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

לצערי היום שסיימתי את העבודה

הגעתי לרכב

 

והזדעדעתי

עצוב למרות שיש לי קורולה 2001 והמחירון שלה בערך 13

 

 

כואב הלב

תוך כדי שאני מצלם ומתעד את כל האירוע הגיע עוד בן אדם שגם נפגע והסביר לי שלפני שעה היה אירוע של מישהי בהריון שכנראה נכנסה בכל הרכבים הללו וגרמה לתאונת השרשרת הזאת

הגיעו שוטרים למקום

ובכל זאת הוא אמר לי סע אחרי נלך להגיש תלונה

הגענו לתחנה הגיעו עוד כמה נשים שנפגעו לפי מה שהבנתי תשעה רכבים נפגעו מהתאונה

 

 

הרכב שלי זה הקורולה 2001 בסוף

רציתי לדעת איך אני מתנהל עכשיו?..

לתבוע את הרכב שמאחורי ?.. השוטרים לא נתנו לי שום דבר חוץ ממסמך על התלונה

 

פתחנו קבוצה בוואטצאפ ולקחתי גם את המ"ס טלפון של זאת שפגעה בי

 

כרגע התא מטען לא נסגר ניסיתי כל מני דרכים נראה לי שיש פגיעה בברזל מקווה שהרכב לא ילך טוטאלוס :x

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20161207_154442.jpgIMG_20161207_154429.jpgIMG_20161207_154738.jpgIMG_20161207_154736.jpg

פורסם

חתיכת נזק גרמה.

אם ערך המחירון של הקורולה שלך הוא 13,000 ש"ח הרי שהערכת תיקון של 6500 ש"ח תוריד אותו מהכביש. יש סיכוי טוב שזה המצב.

יש לך סוכן ביטוח, פנה אליו להדרכה. והתכונן נפשית לחפש רכב חדש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדקתי עכשיו

המחירון של הרכב שלי 15,200

 

מבאס רצחח.. יש מצב שבאמת הרכב יכול לרדת מהכביש בגלל תאונה כזאת?

פורסם

זהו שגם האמבטיה מבפנים מעוקמת

 

אחרי הטמבון

יכול להיות שבאמת הרכב ירד מהכביש בכל מקרה העברתי את כל הפרטים לביטוח שלי עכשיו

לקחו ממנו את הפרטים של הרכב שמאחרי נראלי שתהיה תביעת שרשרת

 

מסרתי לביטוח של דף חשבון של הבנק צילום רישיון רכב והדוח מהמשטרה עם כל פרטי פוליסות הרכבים שניזוקו

מעניין מה יהיה ההמשך ..

פורסם (נערך)

עכשיו חזרו אלי מהביטוח ואמרו לי שאישה בהריון גרמה לכל זה הם דיברו עם כל החברות ביטוח

 

והיא אמרה לי שיתנו לי מוסך ושם יש שמאי

אם אני רוצה להוריד את הרכב מהכביש נראלי שכן אני יקבל עליו מחירון ויוכל להתשדרג

נראלי אני אלך על האופציה הזאת אם היא תבוא בחשבון על ידי השמאי

 

הרכב עשה 190

 

אם הרכב אכן ירד מהכביש

אני יכול למכור אותו עוד לחלקים ?.. ולהרוויח עליו עוד ? איך זה הולך?

 

אני רוצה לקחת ממנו דברים כמו האזעקה

רדיו דיסק וכדומה

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם

אם יוכרז טוטל לוס הרכב לא שלך

 

מועבר לחברת הביטוח שמשלמת עליו.

 

יכולים לסכם כי יורידו לך סכום ויישאר בידיך.

 

יש לך איפוא לאחסן אותו?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אם יוכרז טוטל לוס הרכב לא שלך

 

מועבר לחברת הביטוח שמשלמת עליו.

 

יכולים לסכם כי יורידו לך סכום ויישאר בידיך.

 

יש לך איפוא לאחסן אותו?

 

לא אין לי איפה לאחסן אותו רציתי רק לקחת רדיו דיסק ואזעקה

 

 

זאת הפגיעה שהכוונתי

הרכב טוטאלוס? שמתי ספוג בכפתור כי זה מראה בלוח שעונים שהרכב פתוח

 

15327388_1488156901213329_2226032691449442189_n.jpg15337547_1488156894546663_7435536739681976530_n.jpg15390929_1488156907879995_7371940127508522994_n.jpg

פורסם

תפנה לשמאי אלי אמרן בפורום

 

ילך איתך יד ביד ואם אפשר לעשות מזה טוטל לוס הוא יעשה לך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא עדיף להתנהל ישירות עם השמאי של הביטוח ?. אמרו לי שהם יצרו איתי קשר ויגידו לי לאיזה מוסך ללכת ושם נמצא השמאי

פורסם

השמאי של הביטוח עובד בשביל הביטוח.

 

אתה צריך מישהו שיעבוד עבורך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קלסה - אני מהמר שיש לך פגיעת (קצה) שלדה. כמובן שרק שמאי או פחח שיבחנו את הרכב יוכלו לקבוע בודאות.

במצב כזה קח את הכסף וברח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הגיע שמאי מטעם הביטוח בחן את הרכב אין לי פגיעת שלדה

 

ככה שהרכב עדיין ישאר אצלי

הוא אמר לי בערך אפשר לתקן את הכל באלפיים שקל לא צריך להחליף את הפגוש רק ליישר קצת

 

להחליף מגן תחתון ומגן עליון

 

סה"כ אמר לי דוח גלובאי

 

שלוש וחצי בערך הבאתי לו צ'ק דחוי לתשעים יום

עכשיו מה אתם ממליצים לעשות הלאה ? באמת אפשר לתקן את הכל באלפיים שקל ?... ליישר את האמבטיה בקטנה הוא אמר לי אתה בעצמך יכול לתת מכה עם פטיש להוציא את זה אחורה :D

 

ושלוש וחצי לכיס :x מה אתם ממליצים לי לעשות ?..

×
×
  • תוכן חדש...