Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרו לך מה לעשות

 

תפנה לשמאי אלי אמרן בפורום

 

ילך איתך יד ביד ואם אפשר לעשות מזה טוטל לוס הוא יעשה לך

 

ואמרו לך גם למה

 

השמאי של הביטוח עובד בשביל הביטוח.

 

אתה צריך מישהו שיעבוד עבורך

 

תלוי מה אתה רוצה לעשות , להישאר עם הרכב או לקחת את הכסף ולהתקדם לרכב חדש

 

אם זאת האפשרות השניה ,

כעת כבר מאוחר מדי , לדעתי , אולי אני טועה ויתקנו אותי מומחי הפורום.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)
אמרו לך מה לעשות

 

 

 

ואמרו לך גם למה

 

 

 

תלוי מה אתה רוצה לעשות , להישאר עם הרכב או לקחת את הכסף ולהתקדם לרכב חדש

 

אם זאת האפשרות השניה ,

כעת כבר מאוחר מדי , לדעתי , אולי אני טועה ויתקנו אותי מומחי הפורום.

 

 

ה

הייתי אצל כמה פחחים ברמלה

 

15391096_1492781654084187_6978775055528370204_n.jpg

 

 

שאלתי כמה יעלה לי צביעה לכל הרכב אמר לי שלוש אלף

מעניין כמה אני יקבל מהביטוח ששאלתי את השמאי כמה אני אמור לקבל הוא אמר לי שהוא עובד על זה

 

אם נניח הוא יוציא לי 4 אלף או יותר אני יוסיף עוד קצת ואשפר את המראה החיצוני של הרכב

בצבע כללי

אני באמת אוהב את הרכב שלי חמש שנים אצלי אני מטפל בו לבד ומאוד מרוצה ממנו

חיפשתי ביד 2 רכבים פשוט לא ידעתי מה לקנות צריך להוסיף עוד כסף כדי להישתדרג ולהיכנס לזה זה בלגאן שלם

 

מה אתם חושבים ?...

מה שבטוח אין קצה שלדה בכלל

עריכה אחרונה על ידי klasa
×
×
  • תוכן חדש...